Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, M-jakob skrev:

Ja det her var moro å se at du er i gang igjen. Har fulgt med på tråden din hele veien og er spent på å se denne ferdig. 

Men er vel greit å ta litt pauser fra bilbyggingen når du har ordnet en så fin garasje.:-D

Ja, angrer ikke på at jeg endelig fikk bygget garasje for å si det sånn:)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
På 16.12.2019 den 17.47, M-jakob skrev:

Det her ser meget bra ut og tøff farge på e-21. Har du noen plan på ferdigstillelse av bilen?

Pøs på med flere bilder også. 

Har et lite håp om å få den ferdig våren 2021,men det er mye jobb og penger som skal til før den er ferdig så vi får se hvordan det går.Blir jo motiverende å holde på nå i hvert fall😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg startet å pusle litt med bilen,har begynt å legge inn kabelstokken og skal bygge ny sikringboks som jeg skal ha inne i bilen og batteriet skal flyttes til koffertrommet ,så her har jeg laget litt ekstra jobb for meg selv😛 Hvor pleier man å legge strømkabelen fra batteriet når man flytter batteriet,noen som har gjort det før?

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort alt dette jeg også. Har dog enda orginal sikringsboks som er blitt plassert i hanskerom men den blir å bytte til en som ikke har «vri» sikringer.. La strømkabel på høyre side, er bilder på tråden min :) laget også egen brakett for batteriet slik det står på høyre side for å slippe ha kabel som går til midten av bagasjerom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som danskii har jeg også lagt strømkabelen fra batteriet og frem på høyre side. Og så har jeg montert sikringsboks under hanskerom, og ikke inni. Men har du tenkt over kabler til lykter, blinklys osv? Jeg trakk kablene frem gjennom rammevangen som går på høyre side, deretter gjennom nedre tverrbjelke foran og opp ved venstre hovedlykt. Det skal sies at det gjorde vondt å kabbe i det nye ledningsnettet til fronten, men det måtte jo gjøres... Så da brukte jeg originalstikket i sikringsboks inne, og skjøtet frem til der ledningene kommer inn rett ved venstre lykt. Husk at du må ha en konstant pluss inn til sikringsboks også ;-) 

Bilde av bilen min: 

IMG_0663.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...