Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Da har jeg fått svar på min søknad om motorbytte til m20b25 og det gikk bra som også var forventet.

Det eneste jeg må gjøre er at bremsene foran må opp fra de originale 255x22 skivene til 260x22 som E30 har.

Noen som vet om komplette E30 bremser passer eller eller en annen kombinasjon?

Antar at jeg kan ha større enn 260x22 også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pal Ostgard said:

Da har jeg fått svar på min søknad om motorbytte til m20b25 og det gikk bra som også var forventet.

Det eneste jeg må gjøre er at bremsene foran må opp fra de originale 255x22 skivene til 260x22 som E30 har.

Noen som vet om komplette E30 bremser passer eller eller en annen kombinasjon?

Antar at jeg kan ha større enn 260x22 også.. 

Mini cooper har noen kalippere som passe rett på og skal være rundt 270 mener jeg på med de rette skivene. Men nå husker jeg ikke hvilke skiver det var da 😕 Grattis med godkjenning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
1 time siden, M-jakob skrev:

Motor ser jo ut som den er helt ny🤩 Helt fantastisk. Du må bare kjøre på med flere bilder hvis duhar. Ser du for deg at bilen kommer på veien til sommeren?

Første målsettingen er å få motor og gir på plass og få startet den. Det skal fortsatt trekkes om interiør,felger skal kjøpes++,så det er vel mest penger som bestemmer når bilen blir ferdig. Det er liksom ikke en helg uten at det har blitt en ny liste med deler som må bestilles og lista er jo lagt ganske høyt på finish,så det som skal tilbake på bilen skal jo være nytt eller i hvert fall pusset opp og da koster det kroner.. Men blir jo mere å mere motiverende å holde på nå som man ser hvordan resultatet blir🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pal Ostgard skrev:

Første målsettingen er å få motor og gir på plass og få startet den. Det skal fortsatt trekkes om interiør,felger skal kjøpes++,så det er vel mest penger som bestemmer når bilen blir ferdig. Det er liksom ikke en helg uten at det har blitt en ny liste med deler som må bestilles og lista er jo lagt ganske høyt på finish,så det som skal tilbake på bilen skal jo være nytt eller i hvert fall pusset opp og da koster det kroner.. Men blir jo mere å mere motiverende å holde på nå som man ser hvordan resultatet blir🤠

Ja skjønner det. Hadde tenkt det samme selv at det får ta sin tid. Og så får du bilen i den stand du vil selv. Må si jeg liker de her E-21 veldig godt og tenker tilbake når jeg fikk lappen på slutten av 90- tallet. Da var det en som tok inn en rød E-21 som var helt rå. Ble solgt med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2021 den 22.40, M-jakob skrev:

Ja skjønner det. Hadde tenkt det samme selv at det får ta sin tid. Og så får du bilen i den stand du vil selv. Må si jeg liker de her E-21 veldig godt og tenker tilbake når jeg fikk lappen på slutten av 90- tallet. Da var det en som tok inn en rød E-21 som var helt rå. Ble solgt med en gang.

Denne her hadde jeg når jeg fikk lappen i 1995☺️

1339982006_Gamlebiler002.thumb.jpg.dc6f14ad5b51a46a0faf1e26f3b89101.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...