Nytern Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Blot.. Jeg skal ofre levende vesener til Odin for god lykke på mitt forestående plyndretokt.
Shattered Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Blot.. Jeg skal ofre levende vesener til Odin for god lykke på mitt forestående plyndretokt. Kjerringa har mensen, mener du? Diiesel og e30_joakim reagerte på dette 2
Sjøbuse Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Shattered, e30_joakim, eriksen76 og 3 andre reagerte på dette 6
Nytern Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Hva med Høie da? Og FRP's valgløfter, hvor mange ble realisert? Sånn sett bort fra godteri til småbarn løftene da.. Samma ulla hele gjengen i mine øyne.. Ubrukelige papirdyttere. noekult, bimmerR, knoskar og 2 andre reagerte på dette 5
pautomagi Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Kjapt spørsmål! Ble litt karategiring og hjulspinn på morrakvisten i dag. Det endte i noe drivverk som ikke er helt som det skal være. Jeg kan sette den i gir og hører noe som går rundt under bilen. Hvilken del er det størst sjangs for at har gått åt helvete ? Stikkaskling, diff eller selve akslingen ? Oppfølgningspørsmål, bilen er 320 bygd om til 328. Han jeg kjøpte av mente at drivverket ikke var skiftet til 328 (altså kun motor.) Vil det si at alle akslinger fra e36 6'ere passer overens ? (Samme med stikkakslingene?) Og hvis noen skulle ha disse delene liggende så tar jeg dem gjerne God helg og fredag den 13. ! e30_joakim reagerte på dette 1
janerik171187 Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Tipper hardy skiva. Om bilen ikke får framover og er ikke noen spesielle ulyder av metallisk karakter
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Hva med Høie da? Og FRP's valgløfter, hvor mange ble realisert? Sånn sett bort fra godteri til småbarn løftene da.. Hvor mange år satt AP i regjering? 8 år den siste perioden. Hvor mange år har FRP sittet så langt? Jo ett år! Litt tidlig å snakke om brutte valgløfter nå, så langt innehar AP norgesmesterskapet i løgn og fanteri...
Diiesel Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Hvordan er enkleste måten å dra kabel fra spiller til forsterker i bagasjerommet i E46?
Fredrik Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Hvor mange år satt AP i regjering? 8 år den siste perioden. Hvor mange år har FRP sittet så langt? Jo ett år! Litt tidlig å snakke om brutte valgløfter nå, så langt innehar AP norgesmesterskapet i løgn og fanteri... Med åtte ganger så lang fartstid vil FrP når den tid evt. kommer passere AP med god margin. Jeg synes at Krekarsaken på en god måte illustrerer at FrP har det mest i kjeften. Konkret politikk i possisjon er noe helt annet enn å være et protestparti i oppossisjon. Nytern reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 (endret) Hvordan er enkleste måten å dra kabel fra spiller til forsterker i bagasjerommet i E46?Bor hull i seteryggen og teip kabelen langs taket, så borer du hull oppå dashen og strekker det ned til spilleren Eeeeller, så kan du nappe av rygg og setebunn, samt teppet/trekket i bagasjerom, og mate kabelen gjennom gummiproppene. Legg den på passasjer siden. Under baksetebunn, helt ut mot døren, under pyntelist langs gulv, bak sparkeplaten under hanskerom. Skru ut hanskerom og legg kabelen over hanskerommet og så finner du et hull rett inn til bakside/siden av spilleren. Endret Februar 13, 2015 av Thundercoil majuz reagerte på dette 1
pautomagi Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 (endret) Tipper hardy skiva. Om bilen ikke får framover og er ikke noen spesielle ulyder av metallisk karakter Er litt lyd. Ikke mye men akkurat som noe snurrer. Var ute å fikk sjekka kjapt her i stad. Da snurra begge hjula fint i lufta. Akslingen snudde for hånd i fri. Og mellomakslingen ser slik ut: (er det riktig.. ser galt ut i mine øyne) Hvordan er enkleste måten å dra kabel fra spiller til forsterker i bagasjerommet i E46? Jeg dro i sin tid gjennom setet og langs gulvet under listene med døra Gikk greit det. Endret Februar 13, 2015 av pautomagi
Nytern Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 (endret) Hvor mange år satt AP i regjering? 8 år den siste perioden. Hvor mange år har FRP sittet så langt? Jo ett år! Litt tidlig å snakke om brutte valgløfter nå, så langt innehar AP norgesmesterskapet i løgn og fanteri... De suger hele bunten (ikke bare FRP). Valgløfter er jo allerede brutt, det blir derfor nytteløst å diskutere tid. Ellers ser jeg lite nytt fra FRP og deres middelklasse elitistiske velgere. En rekker knapt å påpeke hvor laber og rotete politikken deres er før hylekoret kommer inn i ekte Siv Jensen stil og skylder på alt og alle. Jeg frykter at evolusjonen vil føre til 10 pekefingre på alle nyfødte hvis de får sitte i flere perioder. Gnag litt på den hvis du ikke allerede er i ferd med å peke fingeren i retning den akk så faste syndebukken. Jeg er forøvrig skuffet over nivået på norsk politikk, den bærer preg av inkompetanse, latskap og naivitet.Ja, og det kommer fra meg, en politisk tilbakestående fjott fra fjellgokk. Trist. Endret Februar 13, 2015 av Nytern Shattered reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 FrP har mye rart i kjeften ja, mye som aldri lar seg gjennomføre. Tenker da på saker som Mullan (man har faktisk ikke lov å sende folk til en usikker fremtid) men også på fjerningen bompengene (kommer bare aldri til å la seg gjøre) Men trenger jeg å nevene CO2 rensingen på Mongstad? Den totalt sviktende eldrepolitikken eller fattigdoms problemene? De største juksepavene i politikken er per dags dato sosialistene, enkelt og greit. Jeg skal holde for meg selv hva jeg personlig synes om dem og velgerne dems... La oss ha ett par perioder med enn borgerlig regjering først før vi trekker noen endelige beslutninger om hvem som har brutt flest løfter, frem til da får vi bare vente og håpe på at enkelte ting blir bedre som lovet ahj og Skulebollen reagerte på dette 2
Diiesel Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Hvordan fikser en til dashen for å trekkke opp under hanskerommet?
Nytern Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Jeg bare er, så får andre være. Shattered reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg