Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke mye imponert over gamle eier av e30'n til brodern.

tok den på bukken da eksosopphenget bak var dårlig/borte

endte opp med å ta av ene bakhjulet for å henge opp en waier midlertidig på eksoen så det henger ivaffall.

bakhjulet hadde spacer så jeg, boltene gikk 2 runder før det stoppa, så at de hjula satt fast ennå er et mirakel, da 2runder med gjenger ikke akkurat er mye.

så spaceren måtte bort.

titta da foran, var spacer der og, der satt boltene med  4 runder, så ble å fjerne spaceren der og.

greit med spacere, men lengre bolter er oppskrytt tydeligvis :P

Skumle greier. Er nok endel som bare slenger på spacere uten å tenke over bolt lengden. Bort med spacere eller på med lengre bolter :P

Skrevet

Noen som har testet maserati 4200 GT? Hvordan var opplevelsen?

Finnes få i Norge, da de fleste er 3200 GT

Fattern har endelig fått ut fingeren og handlet seg sin første kosebil/sommerbil etter lang tid med titting

Denne er en 4200 Cambiocorsa og ikke 3.2 med turbo..

Også er den facelift, som kom i 2004 med noen forbedringer

Men noen som har vært borti en sånn før?

post-61034-0-16801700-1432765271_thumb.j

Skrevet

Å kjøpe en slik GT med facelift er bare "feil"...Fet motor og bra med forbedringer...Men skal man ha GT så kjøper man pre-facelift kun pga baklyktene...

En smakssak det, boomerang lyktene på 3200 er tøffe de.

Men de nye ser bra ut de som er på 4200 syntes jeg. Fikk aldri 4.2 med boomerang lykter...

Men 4200 er en helt annen bil enn 3200. Mens 3200 hadde en del problemer, har 4200 mindre problemer.

Skrevet

Pen den! :)

Rust kan man alltids klare og ordne.

Skulle ønske dem lå lavere i pris dog. Hadde vært morro å hatt en sånn.

Skrevet

Prisen er helt grei synes jeg, det er ikke mye penger for så mye moro og verdien stiger bare. Kan ordne rust ja men en demper å måtte koste på 10000.

Skrevet

Nå en slik i nærheten av meg for 20 000 .- eller bud sto det :) en blå med svart hardtop. 

kort aksel avstand på disse , men får vel lekt litt med de vel ? :) 

Skrevet

Et par timer til på jobb , og avreise til Gran Canaria i morgen, fy fader jeg gleder meg :) ! drit lei jobbing nå og rein..

De som har meg på snap, det kommer nok til å bli endel... :) :) :)

post-54861-0-68993000-1432822489_thumb.j

Noe sånt som dette da eller?

Ganske digg med 20+ for å si det sånn..vært på Rodhos siden søndag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...