Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bimmers er grnerelt dødt spør du meg. Håper det tar seg opp. Synd st forum dør ut! "Alt" er jo på forskjellige grupper på facebook ( har selv logget meg av facebook for 5mnd siden ) 

alt av kjøp salg skjer på face, så man går glipp av mye.

Skrevet

Jeg er tilbake ihvertfall! :D Facebook er vel og bra, men det er mer som tilfeldige møter utendørs der bimmers blir litt mer en slags felles bolig inneholdende en svært eklektisk storfamilie :)

Skrevet
17 minutter siden, E.C. skrev:

@liffi: er den en presse fra ESS som passer rett på en M52? Eller er det en av de som er ment for M52TU/M54 som har fått noen nye fester etc?

@TRF-Racing: Hva er prisområdet på 525'en ?

Er komplett kitt til m52 ja. 

image.jpeg

Skrevet

Bor selv på Nesodden nå, hadde det vært mulig å stikke innom en dag og se på den? Send evt PM :)

TRF: finnes det noen bilder? Generell tilstand?

Skrevet

Om det var meg du hinta til så, Er ikke håra opp noe annet en"normalt"

m pakke, moderat senk og Rondell + org eksos ;) 

Skrevet
Nå, liffi skrev:

Om det var meg du hinta til så, Er ikke håra opp noe annet en"normalt"

m pakke, moderat senk og Rondell + org eksos ;) 

Var deg ja :) Sikkert mange som tror at det er en 520i (med mindre du har 528i emblem på), og ikke 2.8 med presse :P

Skrevet

Hvor mye effekt/moment er det i en 2.8 med presse?  Hvor mange timer med skruing er det å montere dette inn/ut hvis det skulle bli nødvendig ifm EU?

Skrevet

Usikker på effekt, men ess sier 40% effektøkning mener jeg. Så skal være 270 ca da. ( synes 540'n går bedre )

tas av på 1t eller mindere. For eu så lar man evt bare dyser, ecu stå i "Enklere" montert på m50 motorer ( hadde på E34'n før også )

har til M60 også å da er hele feste til pressa del av motorfeste + olje tur retur må på osv. Litt mere jobb der ;) 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...