Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akkurat en fyr fra UPS på døren.

Hadde med seg Cerwin-Vega suben jeg kjøpte i forrige uke. Sjåføren bare gliste og spurte om jeg hadde tenkt å skremme livskiten ut av husverten. Haha.

Skrevet

Hadde med seg Cerwin-Vega suben jeg kjøpte i forrige uke. Sjåføren bare gliste og spurte om jeg hadde tenkt å skremme livskiten ut av husverten. Haha.

skal man ha lyd så skal man ha lyd :D

EDIT: mye ga du for dem? ser at hifi klubben har rabatt på de nå!

Skrevet

Kjapt spørsmål, har dere personforsikring? Bare titta gjennom forsikringene, og synes jeg får igjen veldig lite om det skulle skje meg noe. Spesielt mtp prisen man skal betale i året.

Skrevet

skal man ha lyd så skal man ha lyd :D

EDIT: mye ga du for dem? ser at hifi klubben har rabatt på de nå!

Den kom på 1537,- med frakt på døren og innen 7 dagers levering fra USA.(ebay)

Sist jeg sjekket pris på norske nettbutikker, mener jeg de lå på rundt 3k+frakt.

Men selve elementet kostet ca. 750.

Det kom ikke noe toll eller moms på det. Merkelig nok.

Kommer til å bestille forsterker fra samme ebaybutikk, med samme frakt :D

Grandslamstereo het de.

Skrevet
Kjapt spørsmål, har dere personforsikring? Bare titta gjennom forsikringene, og synes jeg får igjen veldig lite om det skulle skje meg noe. Spesielt mtp prisen man skal betale i året.

Jeg har det og det burde man virkelig ha! Veldig kjedelig om man skulle havne i en ulykke eller noe slik at man blir ufør for det er jaggu ikke mange kronene man får av staten. Så kan jo sykeforsikring være noe å tenke på og utbetaling ved død hvis du har en partner.

Er litt å sette seg inn i men er verdt det!

Skrevet

Har uføreforsikring hvertfall. Men den gjelder IKKE hvis jeg blir ufør pga ryggplager, ettersom jeg hadde det da jeg inngikk forsikringen! :wink:

Skrevet
Det kom ikke noe toll eller moms på det. Merkelig nok.

Ta det med ro, den kommer i posten om noen dager/uker. :)

Skrevet

Haha. Ja, jeg regner med det dukker opp noe!

Bare syntes det var litt rart, for de andre gangene jeg har fått på døren fra USA, har det lagt en Norsk giro oppi esken. tollbehandlingsgebyr og moms på del og frakt, mener jeg.

Skrevet

Turbo gutta, kjapp spørsmål ang turbo størrelse og noe div... gtx3582r med 1.06 hus vs gt3788r med 88 hus? Hva blir forskjell på de? La oss si at begge kommer til å lade kilo. Så vi har et fast ladetrykk å gå etter. Noen turbo eksperter som kan innlyse meg ang flow fordel/ulempe/lag/sammenligning/spool time/respons... Nevner ikke bruksområde eller motor, tenker bare fakta...

Skrevet
En kompis skrev på face: ``Er på utkikk etter en veteranbil/eldre stilren bil med sjåfør som kan kjøre noen timer midt på dagen, lørdag 23 juni i Asker. Noen som kjenner noen som har tilgang på dette? Bilder? Pris? :)``

Noen her som kunne tenkt seg?

Hva med Orginalpolizei her inne, og grandtouring.no siden hans? Der er vel sikkert noen i nærheten? :)

Skrevet
Haha. Ja, jeg regner med det dukker opp noe!

Bare syntes det var litt rart, for de andre gangene jeg har fått på døren fra USA, har det lagt en Norsk giro oppi esken. tollbehandlingsgebyr og moms på del og frakt, mener jeg.

Jeg fikk pakke med ups for en tund siden fra statene. Da hadde de lagt ut for momsen, og jeg fikk da senere en giro der de skulle ha for momsen (rett over hundre kroner elns) også et gebyr for at de la ut for momsen på 150 kroner :x

Skrevet

UPS "behandler" tollpapirene etter levering, for å spare tid med tanke på leveranse. Mens posten.....de bruker sine 2-3 dager :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...