Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da deler jeg din teori, for jeg _skal_ ha en slik bil en gang. Rett og slett.

Satser på vikinglotton.

Bare å sette i gang å spare, tenk så deilig hvis du en gang kan kjøpe en sånn bil uten å måtte betale 5-6k i måneden i avdrag :)

Billån er noe skikkelig herk som bør unngås, ikke noe som å cashe ut en bil uten lån, da får det heller være at den er av en litt eldre årgang.

Skrevet
Skal jeg spare de 6000 jeg får i studielån da? :lol:

Fullt mulig å hente inn 3/4000 pr helg på å kjøre pirattaxi. Er bare å fyre igang sparinga :)

Skrevet

Fullt mulig å hente inn 3/4000 pr helg på å kjøre pirattaxi. Er bare å fyre igang sparinga :)

Dèt kommer litt ann på hvor man bor ja :P Jeg tror faen ikke en Taxi i halden kjører inn såpass på en helg engang.

Skrevet

F01/F02 må være en av ytterst få, om ikke eneste BMW som blir styggere med M-tech.

Skrevet

Da er det kanskje greit å avvente F01 noen år til :lol:

Jeg tror det gitt...

Skrevet
Liten refleksjon på samfunnet...

[ Bilde ]

Er du sikker på at samfunnet har slike synspunkter og ikke bare enkelte gateaviser (samt obskure sider på nettet). Jeg kjenner ingen som har et såpass unyansert syn på denne og tilsvarende tragedier... og det har vel aldri vært noen tvil om at f.eks Breivik er en terrorist (og han er hvit såvidt jeg husker). Mon ikke noen ser politiske fordeler ved at folk tror at samfunnet er så ensidig fordømmende. Slike vittigheter er jevnt over like så politiske som politikken de evt. fordømmer... :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...