Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er lørdagskveld, jeg har vært en runde på brett og kost meg idag og sitter nå å nyter en god pils. Mimrer tilbake til gårsdagen hvor jeg inviterte matsrh her inne med følge på rekemiddag etterfulgt av ost og kjeks, selvfølgelig med god vin til. :)

I samme slengen ser jeg litt på bil og hører på god musikk. I dette sekund er det Chuck Berry som synger Oh Carol og spiller denne ilag med Keith Richards. Ganske moro å se/høre Keith ikke spiller opp til forventningene hos bandet til Chuck Berry i begynnelsen. Fantastisk!

Mens jeg fortsatt er på mitt innlegg må jeg si at ABT har gjort en knall jobb med Audi A1, det er noe med midtstilt eksos på slike småbiler(type Mini Cooper S, har også sett det på Toyota IQ).

2012-ABT-Audi-Sportsline-AS1-Static-1-1024x768.jpg

2012-ABT-Audi-Sportsline-AS1-Static-2-1024x768.jpg

Edit:

Vel, jeg må legge til litt i musikklinjen.

Ole Paus er enestående, denne sangen er fra et album fra 80-tallet. Om den hadde blitt utgitt idag hadde den nok blitt kraftig kritisert, men jeg synes den er morsom.

JJ Cale. Gitarspiller uten like, her fra live i 1971:

http://www.youtube.com/watch?v=2IZ9feKpJkk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdagskveld, jeg har vært en runde på brett og kost meg idag og sitter nå å nyter en god pils. Mimrer tilbake til gårsdagen hvor jeg inviterte matsrh her inne med følge på rekemiddag etterfulgt av ost og kjeks, selvfølgelig med god vin til. :)

I samme slengen ser jeg litt på bil og hører på god musikk. I dette sekund er det Chuck Berry som synger Oh Carol og spiller denne ilag med Keith Richards. Ganske moro å se/høre Keith ikke spiller opp til forventningene hos bandet til Chuck Berry i begynnelsen. Fantastisk!

Hehehe... et innlegg etter min smak. Keith Richards var uten tvil ute på dypt vann der... og han var nok ganske ukomfortabel for å si det forsiktig. Han er imidlertid ok når han først går igang selv om det først og fremst er Charlie Watts, Darryl Jones og Mick Jagger som driver Rolling Stones showet idag. Ron Wood har mer en birolle i denne sammenheng. Spesielt Charlie Watts har jeg sansen for... 71 år gammel og stadig en skikkelig solid som trommeslager.

Her spiller Keith Richards sammen med Eric Clapton... mon ikke Clapton ser litt overbærende ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for gammel og smart til slosskamper, men jeg ville definitivt ha et innført sympatisk medlemsgebyr... :wink:

Den støtter jeg fullt ut :) Med ett medlemsgebyr så hadde vi utelukket en god del tullebrukere som kun er ute etter å slå ihjel tiden og lage kvalm. Mange faste brukere hadde nok med dette forsvunnet men forumet hadde nok blitt vesentlig mer seriøst og ordentlig, heller det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at moderatorene er oppegående nok til å se hele bildet i denne svært så persistente forumsåpeoperaen.

Det begynner å bli nok nå. For meg i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...