Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skiftet oljen på gearkassen idag. Det er som om jeg har fått en ny gearkasse... selv når den har kjørt over 330000 Km... :)

Høres bra ut :) Jeg har selv bestillt time til å bytte olja på Automaten i E34en :)

Du har automat du ja..! nå skal ikke jeg rakke ned, men på slik gammel bil, er jeg glad for at jeg har manuell :)

Har en kompis med 316 E46 automat :lol: Skjønner ikke at han gidder å kjøre den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det måtte jo vært det jilleste det ;)

en god flush bør gjøre susen :) langt har den gått nå?

Ja jeg statser på det :) Er jo ikke noe problem å leve med men for meg som er så pirkete så blir det jo noe man ønsker å få på stell :P

Bilen har gått 242 000 km nå og har aldri byttet olje på kassa, er den berømte longlife olja :wink: Ellers så er det masse bil igjen, din er jo knapt innkjørt i forhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det måtte jo vært det jilleste det ;)

en god flush bør gjøre susen :) langt har den gått nå?

Ja jeg statser på det :) Er jo ikke noe problem å leve med men for meg som er så pirkete så blir det jo noe man ønsker å få på stell :P

Bilen har gått 242 000 km nå og har aldri byttet olje på kassa, er den berømte longlife olja :wink: Ellers så er det masse bil igjen, din er jo knapt innkjørt i forhold :)

Den har gått såpass ja, men det er jo ikke noe problem ;) hehe.. 153.000 på en 92 modell er ikke galent.. selv om du har en bedre utstyrt bil enn meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to..

Men jeg vil ikke selge ho jeg har nå heller :P

Legger min snart ut, bare få lappen i boks igjen så jeg kan kjøre rundt og fikse småfeilene (løs list ved bakdør (skal limes), angel eyes skal byttes ut, lukter bensin av motor, må finjustere bensinmåler i speedo) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om denne rakkeren da? Nye 4C. Går direkte inn for å konkurrere med BMW, Audi og Lexus. (sier hvertfall artikkelen)

[ Bilde ]

http://bil.bt.no/bil/Alfa-Romeo-returnerer--45612.html#.UbbPN00-r0Q

Du avbildet 8C, ikke 4C som artikkelen handler om :P

Apropos den: For noen sider siden snakket vi om nye Lexus IS som mange ikke likte helt, men som jeg hadde sansen for. Alfa Romeo 8C er en bil som blir hyllet for utseendet sitt, men jeg syns nesten at den grenser til stygt! Rart hvor mye smak kan sprike fra person til person, og jeg skjønner bildesignerne når de sier at de aldri kan tilfredsstille alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nervepirrende dag på jobb idag.. Skal hente ut noen få fiber ut av en 192-fiber mitt på et strekk.. Samtlige med viktig trafikk på.. Da er det om og gjøre og gjøre det uten å ryke/knekke fiber, dersom det skjer, er katastrofe et faktum..

Fikk lurt 192n inn i en skjøte"bombe", så skal man gå hardere tilverks imorgen :)

På et og et halvt år har jeg virkelig glemt mine gamle kunster innenfor fiber gitt.. Mista helt grepet og er ordentlig nervøs når man jobber med prioriterte fibre med trafikk på :P

936940_10152950417550341_2002912592_n.jpg Fint bilde fra idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om denne rakkeren da? Nye 4C. Går direkte inn for å konkurrere med BMW, Audi og Lexus. (sier hvertfall artikkelen)

[ Bilde ]

http://bil.bt.no/bil/Alfa-Romeo-returnerer--45612.html#.UbbPN00-r0Q

Du avbildet 8C, ikke 4C som artikkelen handler om :P

Apropos den: For noen sider siden snakket vi om nye Lexus IS som mange ikke likte helt, men som jeg hadde sansen for. Alfa Romeo 8C er en bil som blir hyllet for utseendet sitt, men jeg syns nesten at den grenser til stygt! Rart hvor mye smak kan sprike fra person til person, og jeg skjønner bildesignerne når de sier at de aldri kan tilfredsstille alle...

Det var da voldsomt. Sto 4C over alt i artikkelen, så gikk bare ut i fra at den het det. Hehehe.

Ja, den er en rakker (ungen til bøddelen), blir spennende å se hvor god konkurranse den gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...