Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hardt på jobb, naturligvis på overtid. :)

[ Bilde ]

Har hatt noen harde dager selv på jobb i det siste.. Venter på at et verft skal bli ferdig med noe piping før eg kan begynne feilsøkingen min.

Søndag og mandag brukte vi på golfklubben, tirsdag lånte vi scoootere (24hr 80 kroner) og kjørte rundt øya (Labuan, Malaysia), besøkte severdigheter som den mystiske pipa (som var ei pipe, med tilhørende pipemuseum), ei ganske digg strand der vi bada, og generelt rundt over alt. Ble stoppa i politikontroll, kun eg hadde med gyldig sertifikat, to stk hadde ikke lappen, og han ene mangla registreringsbevis på scooteren. "Bring next time, okay?" sa politimannen. Herlig holdning!

6xbn1zw5q095bp9yftxm.jpg

tud3fgcjoigo1n197zmw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Godt å få ett par sånne turer innimellom da.

Topplagre fra GS kom nuh! men jeg er ikke helt fornøyd. De er godt oppripet på grunn av bolter som har ligget løst i pakken. Burde man ikke forvente å få deler som ikke ser ut som de er brukt når man betaler såppass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilke vekt jeg må forholde meg til ved ombygging av 94mod 316i coupe til 1995 m3 3.0.

Hvordan er det med nedgradering av sitteplasser, og hvor mye vekt er det snakk om at jeg må gi slipp på for å få den mellom godkjenning? Må da være mange her som har gjort slik? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil ha rimelig Xbox 360 Elite? Greia er det at den var chippa og jeg hadde ca. 30 spill... Så fikk jeg Forza Horizon i gave, som kom med en nødvendig systemoppdatering... Og vips så hadde jeg ikke modifisert Xbox 360 lenger :lol:

Kan slenge med Forza Horizon... Send bud på PM hvis interessant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hele tiden Mail når det kommer ett svar i en tråd jeg har vært inne i, jeg har ikke trykket på å få varslingen på Mail og inne på bruker kontrollpanelet så står det at jeg ikke abonnerer på noe. Likevel så får jeg innboksen full av e poster, i hovedsak fra tråder i Bilder/Showoff forumet

Noen som kan hjelpe meg? Begynner å bli veldig irriterende dette her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...