Marius2002 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Mercedesen ble solgt og hentet igår kveld. Litt trist, men jeg har allerede kjøpt meg ny bil idag.Fikk nøklene idag og skal hente den i morgen etter selger har fått på skilt. 2007 Citroen C1 1,1L 3Syl 68hk Samme motor som står i Toyota Aygo og Peugeot 107. Bilene er vel i "basic" lik. Blir spennende... Hvorfor har du ikke BMW? Siden dette er BMW forum, de fleste har BMW Gammel BMW er ikke fornuftig .. Jeg kjøpte min første bil og da BMW i 2006, samtidig som jeg meldte meg inn her på bimmers. Det var en 1997 E36 318i sedan. Hadde bilen frem til 2009 da jeg måtte selge pga. skolegang. Fikk mye god hjelp her inne når jeg måtte mekke på den og føler liksom bimmers er et trivelig forum. Planen hadde hele veien vært å kjøpe seg BMW igjen, men inntil nå har ikke muligheten bydd seg. Det stod en strøken e34 til salgs når jeg kjøpre Merca, men den var for langt unna. Mulig det blir BMW igjen om noen år, samtidig har jeg fått øynene opp for Audi med quattro. Grunnen til at jeg er her enda er at jeg synes folket her er trivelig, kjenner også endel brukere herfra. Jeg skriver mindre og mindre på forumet, men leser igjennom hver dag Noe mer du lurte på?
hermanoo90 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 dette var MYE bil for pengene... 30k km bare ! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43221135
Julianv Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Jeg liker at folk som har hatt BMW, men av økonomiske årsaker ikke har det nå, fortsatt er her inne.. Masse trivelige folk her og mye artig prat om BMW og igrunn alt annet, og mye av dette kommer fra personer som ikke har BMW nå.. Blir en tid uten BMW for meg snart også.. Men kommer sterkt tilbake da det faktisk er det jeg trives med.. Kommer dog til å fortsette å være på bimmers, grunnet folket!
Fredrik Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Gammel BMW er ikke fornuftig .. Hmmm... det finnes unntak, så kanskje du heller burde skrive "gammel BMW er normalt ikke fornuftig"... Jeg forstår selvfølgelig hva du mener og jeg er langt på vei helt enig. Alt for mange gamle BMW´er (og nye for den saks skyld) ender opp med å koste alt for mye i hendene på en ung entusiast. Spesielt nå om dagen er det ekstra ille med all fokusen på kostbar gadgets som felger og plastikk samt svindyre produkter i tilknytning til detailing. Det er det glade vannvidd og nesten idiotisk i mange sammenhenger. På den annen side er ingenting som å være en ung bilentusiast med godbilen og friheten den gir. Dog ser man færre av denne typen unge enn tidligere. Her i Århus kjører mange unge heller rundt i helt nye småbiler som f.eks Up!, C1, 107 og Aygo. Det er utvilsomt bilinteresse på et annet nivå og mye, mye billigere...
Kvasi Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Ikke helt bra for oss som lar seg provosere av klynger med syklister som syns de eier veien, om 25 min stenger eneste vei inn/ut av byen her for nå har gutta lyst til å sykle kapp. Hele regionen her er ikke farbar med bil i hele dag..
LoKi Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Skal man snakke om klokker, så er det enkelte klokker man ikke kan unngå å nevne: Oakley Gearbox - det fornuftige valget (kr. 3.590,-) Oakley Full Metal Jacket - Alphamale-valget (kr. 67.490,-) c3h5n3o9 - entusiastvalget (kr. 834.000,-)
Kjennern Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Klokker er gøy Men synes de der ble litt for vulgære(satt litt på spissen) for min smak. Da liker jeg heller mer Omega Speedmaster / Seamaster serien i chronograph, eller Breitling Navitimer
LoKi Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Den wankel-klokka er ikke vulgær - den er blodig sexy Du skal lete lenge etter en kulere mekanisme i hvert fall - så får man være wankel-entusiast om man vil. Det morsomme er at de poengterer at dette ikke er en luksusklokke, det er et eksperiment
FredrikE24 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Store klokker er ingenting for meg.. Et søskenbarn har en eller annen nixon klokke(type stor) i gullfarge. Er ikke mye elegant.. Store klokker er vel også litt på vei ut Selv har jeg 35mm ur, og mener diameter fra 35mm-38mm er akkurat passe. Klokker er gøy Men synes de der ble litt for vulgære(satt litt på spissen) for min smak. Da liker jeg heller mer Omega Speedmaster / Seamaster serien i chronograph, eller Breitling Navitimer Hepp for den! Vi er enige, liker aller best Constellation serien til Omega
LoKi Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Det aller viktigste er å kjøpe klokke med safirglass. Har selv en Dolce & Gabbana klokke til en del tusen, og glasset har sprukket to ganger på et drøyt år. Alt annet enn safir er søppel.
wicky124 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Min fetter giftet seg i helgen så vi måtte jo gi han litt å gjøre dagen derpå [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Da hadde jeg bæda as..
wicky124 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Når dama smører seg med fuktighetskren og man skal ha sex rett etterpå anbefales ikke, haha! Bomma du?
Fredrik 90 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Gammel BMW er ikke fornuftig .. Der er jeg ikke enig med deg. Min 20 år gamle BMW er svært billig å eie, billig i innkjøp, driftsikker og sabla god å kjøre. Kostnaddmessig så har den kostet meg 500 kr i uforutsette utgifter på 1,5 år og 900 kr i slitedeler. Føler at jeg har mye bil for pengene her Eneste som ikke er fornuftig er drivstoff forbruket, men jeg har kjøregodtgjørelse igjennom jobben så jeg betaler ikke bensinen Så egentlig kunne jeg hatt en 540i, men da hadde alt annet også blitt dyrere dog
Azeton Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Når dama smører seg med fuktighetskren og man skal ha sex rett etterpå anbefales ikke, haha! Bomma du? hehe.. Ingenting som heter og bomme wicky Dasspapir overalt som kastes like fort er veldig milijøvennlig
Anbefalte innlegg