m-alpin Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Må venne seg til dette en stund tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Uvant, men det ser meget bra ut. Plutselig skriver vi 2013 her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Veldig uvant, minner veldig om Mopedportalen wackamole reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Veldig uvant, minner veldig om Mopedportalen Enig, liker ikke layouten, er så oppblåst alt! men venner seg til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Sitter på buss å tester, på vei for å hente en gammel bmw som jeg ser for første gang om 45min. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg tror jeg liker det, men ser det er noen småting her og der som sikkert ordnes etterhvert. Antall poster pr. side er også endret ser jeg, men det har vel igrunn ingen praktisk betydning. Nå har man et antall som setter med Tapatalk. Ser også at linker til enkeltposter ikke fungerer lengre, men det har sin naturlige forklaring. @gallay: Beklager den negative "tilbakemeldingen" over her, måtte teste den ut. gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Veldig likt som Detailersclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Dette så jo ikke så galt ut, litt uvant å bruke med de venner vi oss fort til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg tror jeg liker det, men ser det er noen småting her og der som sikkert ordnes etterhvert. Antall poster pr. side er også endret ser jeg, men det har vel igrunn ingen praktisk betydning. Nå har man et antall som setter med Tapatalk. Ser også at linker til enkeltposter ikke fungerer lengre, men det har sin naturlige forklaring. @gallay: Beklager den negative "tilbakemeldingen" over her, måtte teste den ut. Vært jeg plutselig en prøvekanin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Gamle var enkel og grei å bruke, "enkleste er ofte det beste" som man sier, men "Forandring fryder" står jo like høyt! bare litt tilvending Nye eiere går rett på sak iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Ja, det tenkte jeg og, Vegard Welle! Synes det funker greit jeg! Så er det nesten greit at den "mine innlegg" ikke vises så godt. Jeg ble bare til at jeg satt å trykte på den, å fikk ikke med meg nye tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Edit; så greit ut dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Du trykker på navnet ditt, også Mine Innlegg Edit: ser du fant det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Bare meg som ikke finner "se dine innlegg"? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Ja, dette var forandring, ser at det er noe som bør fikses på, bilde i signatur? Muligheten MÅ fjernes! Mitt nye visningsnavn er FredrikE24, før E24Bimmer628Csi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg