Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg liker det, men ser det er noen småting her og der som sikkert ordnes etterhvert. Antall poster pr. side er også endret ser jeg, men det har vel igrunn ingen praktisk betydning. Nå har man et antall som setter med Tapatalk. :)

Ser også at linker til enkeltposter ikke fungerer lengre, men det har sin naturlige forklaring.

@gallay:

Beklager den negative "tilbakemeldingen" over her, måtte teste den ut. :)

Skrevet

Jeg tror jeg liker det, men ser det er noen småting her og der som sikkert ordnes etterhvert. Antall poster pr. side er også endret ser jeg, men det har vel igrunn ingen praktisk betydning. Nå har man et antall som setter med Tapatalk. :)

Ser også at linker til enkeltposter ikke fungerer lengre, men det har sin naturlige forklaring.

@gallay:

Beklager den negative "tilbakemeldingen" over her, måtte teste den ut. :)

Vært jeg plutselig en prøvekanin :D

Skrevet

Gamle var enkel og grei å bruke, "enkleste er ofte det beste" som man sier, men "Forandring fryder" står jo like høyt! bare litt tilvending :)

Nye eiere går rett på sak iallefall! :)

Skrevet

Ja, det tenkte jeg og, Vegard Welle! :) Synes det funker greit jeg! :)

Så er det nesten greit at den "mine innlegg" ikke vises så godt. Jeg ble bare til at jeg satt å trykte på den, å fikk ikke med meg nye tråder :P

Skrevet

Ja, dette var forandring, ser at det er noe som bør fikses på, bilde i signatur? Muligheten MÅ fjernes! 

Mitt nye visningsnavn er FredrikE24, før E24Bimmer628Csi

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...