wicky124 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Reglene er vel at det er dumt? Mathias Holtsdalen og Steinhar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Mmm, stroganoff til frokost Tzunami reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Reglene er vel at det er dumt? Bare lurer på hvilke rettigheter kjøper har etterpå, angrerett osv. Er det ikke noen ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Man har aldri angrerett uansett. Dette har man kun om man handler fra nettbutikk, postordre o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Noen som vet hva reglene rundt kjøp av bil uten kontrakt er? Kjøpsrett og avtalerett er lovverket som skal benyttes i ditt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Noen som vet hva reglene rundt kjøp av bil uten kontrakt er? Reglene gjelder jo fortsatt, men da bør man jo ha annen skriftelig dokumentasjon på hva "avtalen" omfattet. Problemet kommer når du selger en gammel bil og kjøper klager på alt. Skriv alltid kontrakt, uansett om det bare er snakk om en bil til vrakpanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Da var E92en borte, og ny bil på plass. Hittil er jeg storfornøyd! Nesten samme brunfarge som faren min sin Amarok til høyre. Bare hakket mørkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Ja da leser jeg i dagens avis at byggmesteren som bygge vårt hus på denne tiden ifjor nå er konkurs..... Blir sikkert greit om noe skulle skje, og det skjer sikkert også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Dette var jo litt festlig... http://www.dagbladet.no/2013/10/03/nyheter/tesla/bil/29582455/?fb_action_ids=10151915984386310&fb_action_types=og.recommends Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Tesla tok fyr etter at sjåføren kjørte over noe/traff noe? http://e24.no/bil/tesla-tok-fyr/21621996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Ja da leser jeg i dagens avis at byggmesteren som bygge vårt hus på denne tiden ifjor nå er konkurs..... Blir sikkert greit om noe skulle skje, og det skjer sikkert også nå Roy Paulsen AS ? Må bare få solgt huset har du sjekket om du har isolasjon i veggene? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 yey 44k ekstra skattefrie kroner i årslønn, stipend ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Roy Paulsen AS ? Må bare få solgt huset har du sjekket om du har isolasjon i veggene? hehe Det stemmer Hehe, er nok isolasjon i veggene men i taket var det for lite gitt. Også ble døra til boden ute montert der inngangsdøra skulle være, og på toppen av det hele oppned!!! I bjelkelaget under der badet i andre etasje skulle være hadde luringene lagt flere ventilasjonskanaler til kjøkkenet og stua under, slik at det ikke ble plass til røra fra badet. Hele firmaet er bare rot og tull, fikk over 40 000 utbetalt i dagbøter fordi overleveringen av huset ble så forsinket Overrasker meg ikke at han er konkurs for å si det sånn, godt alle underleverandørene fortsatt eksisterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Noen som har delenummer til de delene jeg trenger for å bli kvitt "slarkete" girspak i min e46 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Noen som har delenummer til de delene jeg trenger for å bli kvitt "slarkete" girspak i min e46 ? http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/E36-Shift_Bushings/E36-Shift_Bushings.htm usikker om det står delenummer, men du ser jo hva du trenger så bare let opp i ETK Anbefaler spessielt nylonforinger isteden for gummi i fremre innfestninga på bærestaget. Jeg dreide mine selv, og dem alene ga meg en god del mindre slark enn ny original i gummi. Det mest effektive er derimot ei girstang med lengre avstand fra opplagringskula og til innfestninga mot overføringstaget (shortshift). Anbefaler ei original levert av bmw, slike fra GS etc har en tendens til å overføre litt mye vibrasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg