m-alpin Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg har billig caddy diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Det virker som at snikalfaseringen faktisk har begynt fungere som planlagt Hehe Jeg har jo hatt en 05 GT for par år siden... Så er allerede veldig glad i alfa..akkurat nå sikler jeg litt på en 1996 GTV... Litt god eksosanlegg på den så har man en grombil noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 topgear sier jo det at du ikke er en ekte bilentusiast om du ikke har hatt en alfa! montro når og hvordan alfa jeg skal ha Edit: må jo bli Brera eller159 Sportwagon! Den fronten er jo helt magisk rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Hehe, ja det hugger godt i lommeboka Er så dyrt med gammel BMW vettu, alle sier jo det.... Ja, uff, jeg har fylt diesel og kjørt siden jeg kjøpte bilen. For noen avgifter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Ja, uff, jeg har fylt diesel og kjørt siden jeg kjøpte bilen. For noen avgifter... Haha, men du har helt sikkert feil du ikke vet om. Det hadde jeg også hatt om jeg ikke sjekket på bukk, regelmessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Abbonerer på Petrolicious Jepp, fet den, men ikke en bil jeg klarer å knytte følelser til. Jeg vil mye heller ha en Datsun 510 240Z er det populære valget... 510 er for spesielt interesserte... http://bimmers.no/topic/703275-fredriks-alternative-bimmersblogg/?p=2567266 noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Litt morsomt at en merce stasjonsvogn er raskere enn "verdens beste bmwbil".....Synd de ikke brukte M5 Competition, mulig det hadde blitt anerledes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Ja jeg er litt sent ute, men vil minne på at vi har en ny chat funksjon på Bimmers.no. Anmoder dere om å bruke denne til chatting fremover. Dette gjelder etter de siste dagers chatting i tulletråden. Vet jeg er en pain in the ass som tar det opp, men sånn er det bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 topgear sier jo det at du ikke er en ekte bilentusiast om du ikke har hatt en alfa! montro når og hvordan alfa jeg skal ha Edit: må jo bli Brera eller159 Sportwagon! Den fronten er jo helt magisk rå! Jeg ELSKER sedanutgaven av en 159 med Ti styling, pga den fronten. Et sett med 19" felger, noen cm. senk og sportseksos bak med et rør på hver side, så er du der! Og den skal selvsagt ha den største tilgjenglige bensinmotoren og manuelt gir... Har også vært passe betatt av 156 GTA med Autodelta styling og trim (ca. 350 sugehester fra en oppboret V6, herregud...) i mange år... Her ser du hvorfor: Apropos 156 GTA... Det er ikke mange som hadde kjent igjen en GTA basert på kun stylingen, de er som gamle M5 litt "under radaren" biler. Krysset gata på Carl-Berner en gang, og han som stoppet for meg kjørte en rød 156 GTA. Bilradaren min fanget den opp, jeg begynte å stirre på den, så på eieren (mann i 50-åra) og smilte med et nick. Han skjønte at jeg visste what's up og nikket tilbake Veldig, veldig kjekke biler... For å ikke nevne det som sannsynligvis er verdens vakreste bil... Tipo 33 Stradale: Og apropos gamle japanere og gamle Alfaer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg fant en video fra i vinter hvor Mercedesen viste seg imponerende til å lurke seg opp en bratt bakke i Oslo på snøen, jeg trodde aldri jeg skulle krabbe opp Krokleiva så langt Bilen småglipper bak hele veien opp før man måtte gi opp i svingen.... Bilen hadde forøvrig helt speller nye dekk, og det var nok grus innimellom, allikevel, de som vet om bakken vet hvor bratt den er.. http://goo.gl/maps/T2KMm Konkluderer med at Mercedes ikke er så verst Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg fant en video fra i vinter hvor Mercedesen viste seg imponerende til å lurke seg opp en bratt bakke i Oslo på snøen, jeg trodde aldri jeg skulle krabbe opp Krokleiva så langt Bilen småglipper bak hele veien opp før man måtte gi opp i svingen.... Bilen hadde forøvrig helt speller nye dekk, og det var nok grus innimellom, allikevel, de som vet om bakken vet hvor bratt den er.. http://goo.gl/maps/T2KMm Konkluderer med at Mercedes ikke er så verst Det at bakhjulstrekk er dårlig på vinteren er bare tull, kom ikke best fram med E34en i vinter men så sto den på steinharde Kinadekk også. I år blir det nye Hakka R2 Har du sperre eller noe på Mercedesen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Tips til å fjerne poleringsrester fra plastlister osv... https://www.google.no/url?sa=t&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.biltema.no%2Fno%2FKontor---Teknikk%2FKontorutstyr%2FTeip-og-Lim%2FLabel-Off-36590%2F&ei=b5JVUsm5G6iG4gSww4HYAg&usg=AFQjCNHw_UGCCKs2el39lRSJekREIb2R_w&bvm=bv.53760139,d.bGE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Det at bakhjulstrekk er dårlig på vinteren er bare tull, kom ikke best fram med E34en i vinter men så sto den på steinharde Kinadekk også. I år blir det nye Hakka R2 Har du sperre eller noe på Mercedesen? Differensialen er åpen, det er derfor om og gjøre å hindre hjulspinn så langt det lar seg gjøre, enkelte felt med grus gjennom snø/is i kjørebanen hjalp nok på slik at jeg ikke stoppet opp grunnet hjulspinn(gå av gassen for mye). Prøvde senere rennafart opp bakken, men er svingen jeg stopper opp i på filen som er problemet, brå sving og bratt bakke med åpen diff er ikke en god kombinasjon. Venstre bakhjul spant så fort jeg svingte. En ASD diff hadde nok gjort nytta, men det har ikke bilen dessverre, skulle gjerne hatt det for den er helt genial. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg hadde ASD diff på min 1989 W201 190E 2,3. Som du påpeker er den helt genial (spesielt med litt ekstra tyngde over bakakselen). Det er få steder MB´er med denne differensialen ikke klarer å ta seg frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 topgear sier jo det at du ikke er en ekte bilentusiast om du ikke har hatt en alfa! montro når og hvordan alfa jeg skal ha Edit: må jo bli Brera eller159 Sportwagon! Den fronten er jo helt magisk rå! Hehehe, jeg har også siklet litt på både Brera og 159 i det siste. Har lyst på litt større bil enn Audien, men jeg liker småe biler best, så valget mitt tipper foreløpig mer mot Brera. Selv om det strider litt mot min stil å ha en liten hatchback. Som du sier, så er det helt vannvittig rå front på dem der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg