noekult Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Andre proffbrukere som kan si noe om Thinkpad? Har liksom en ide om at dette skal være bra greier, men så har jeg jo også tatt knekken på 2-3 t30 da... Vurderte lenge Thinkpad, men valgte HP Elite. Fantastisk maskin, helt rå batteritid (jeg har 14") og ekstrem bra stabilitet. Ikke minst latterlig deilig byggekvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Jøss, koser seg bak rattet på noe som ikke er Mercedes. Stor fremgang Ja skulle ønske de egentlig ga meg en E34 så jeg VIRKELIG kunne kost meg...... Men nå har jeg faktisk hatt flere bmw`er enn deg så tror ikke du skal si så veldig mye mister Thewiz, Shattered, noekult og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Akk ja... tenk om det var så enkelt at man automatisk ble både klokere og mer innsiktsfull når det gjelder biler bare ved å kjøpe et stort antall biler og/eller biler med stor motor, men slik er det dessverre ikke... Steinhar og R Andersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Ja skulle ønske de egentlig ga meg en E34 så jeg VIRKELIG kunne kost meg...... Men nå har jeg faktisk hatt flere bmw`er enn deg så tror ikke du skal si så veldig mye mister Ja det hadde vært noe, en strøken 535I med sportskinn og manuell Spiller ingen rolle hvor mange BMWer du har hatt, du har nå til slutt gått over til Mercedes og viser med dette total mangel på dømmekraft og interesse mister... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Ja det hadde vært noe, en strøken 535I med sportskinn og manuell Spiller ingen rolle hvor mange BMWer du har hatt, du har nå til slutt gått over til Mercedes og viser med dette total mangel på dømmekraft og interesse mister... Hvordan er det å være åpent for andre merker enn BMW å vise mangel på dømmekraft og interesse? Om synet ditt er så snevert at du ikke ser positive kvaliteter hos biler med mindre de har rondellen på panseret så synes jeg synd på deg. Jeg vil også for anledningen poste et sitat fra din navnebror Det er her du bommer stygt. Svært mange her inne har andre bilmerker og/eller interesse for andre bilmerker i tillegg til å være interessert i BMW. Gunnar (admin) og moderatorene (inkl. undertegnede) har alltid vært blandt disse. Derfor har bimmers også alltid hatt en åpen profil i forhold til å diskutere andre bilmerker i relasjon til BMW. BMW die-hard fans har aldri vært ønsket som medlemmer her inne. wicky124, Shattered og Pedi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Fredrik 90: Eventuelt kan det jo hende at Mercedes har noen fine modeller de også, og noen av de modellene overgår BMW sine motstykker, iallefall når det gjelder kriteriene Wicky legger til grunn for å kjøpe bil? Han har jo f.eks unge, da passer det kanskje bedre med en stor nyere E-klasse stasjonsvogn framfor en gammel E34. wicky124 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Nå var det bare det at med og så var det en hel del ironi i mitt innlegg til Wicky, som jeg også oppfattet ironisk Når begynnte forøvrig Fredrik å lage regler her inne, ett BMW forum hvor man ikke har lov å være BMW entusiast? Tullball! Jeg liker mange forskjellige biler fra forskjellige merker, det vet folk som kjenner meg og det holder for meg. Men det er jo klart at jeg skriver her inne for å i hovedsak konsentrere meg om BMW, det bør vel ikke være så vanskelig for en "opplyst" fyr som deg å skjønne? Hva med å heller dreie ditt alltid så kritiske blikk mot de som heller alltid konsentrerer seg om alt annet enn BMW på dette BMW forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Fredrik 90: Eventuelt kan det jo hende at Mercedes har noen fine modeller de også, og noen av de modellene overgår BMW sine motstykker, iallefall når det gjelder kriteriene Wicky legger til grunn for å kjøpe bil? Han har jo f.eks unge, da passer det kanskje bedre med en stor nyere E-klasse stasjonsvogn framfor en gammel E34. Selvfølgelig, hvor E34 kommer inn vet jeg ikke med det er klar at en nyere E klasse stasjonsvogn er langt bedre å foretrekke enn den tilårskommen E34. Mercedes har mange modeller og ikke minst motorer som over går BMW og det har jeg sagt klart i fra om også, bare at da har jeg fått kjeft for å snakke positivt om Mercedes igjen.... C350 vs F30 328I f eks, eller BMW sin totale mangel på satsing på gøyale biler og motorer som eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Når begynnte forøvrig Fredrik å lage regler her inne, ett BMW forum hvor man ikke har lov å være BMW entusiast? Tullball!.... Selvfølgelig er det ikke jeg som lager reglene her inne og jeg føler at sitatet Adivass refererer til er tatt litt ut av sin sammenheng, men... det finnes en mellomting mellom å være die-hard BMW fan og bare sånn måtelig interssert i BMW. Det er dette Gunnar i sin tid siktet til iom. at mange her inne har flere andre bilmerker i tillegg til BMW (Gunnar hadde også bl.a en Audi A4 Avant den siste tiden han var eier av forumet). Jeg husker i denne sammenhengen også en kommentar fra den gamle forumtraveren Ove Kvam i bmwccn´s forum. Han mente at det for mange var ganske tilfeldig at det ble BMW som er den store interessen. Dette er jeg helt enig i iom. at jeg hadde Mercedes-Benz, Porsche og Land Rover før jeg kjøpte min første BMW. For min del var og er BMW et fabelaktig kompromiss mellom Mercedes-Benz og Porsche... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Prøver å komme meg inn på boligmarkedet , får å kjøpe hus . ikke lett nei ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Prøver å komme meg inn på boligmarkedet , får å kjøpe hus . ikke lett nei ... Kommer an på hvor man kan se for seg å bo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Prøver å komme meg inn på boligmarkedet , får å kjøpe hus . ikke lett nei ... ekke lett nei, hus blir dyrere hele tia, og må vell ha 15% nå i egenkapital noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde kjøpt noe mer feridig hus (ikke måtte pusse opp alt mulig) men så kommer jeg på at da oversteg det jo budsjettet og hadde ikke egenkapital, (fikk kjøpt huset rett før kravet om egenkapital kom) alt i alt, så er det ikke så ille alikevell at eg endte opp med det jeg endte opp er mye billige hus på finn, men kommer jo ann på hvor du skal ha husker i 2009 når jeg begynte å titte etter hus, så var det masse å velge i østfold (10-30stk i sarpsborg moss fredrikstad området) i prisklassen under 1,1mill ca, (selveier hus ikke leiligheter) må nesten ha vært et "mange eldre flyttet på hjem år elns" er gjerne de husa som ikke har blitt rørt på 20-30 år som er mulig å få til ok pris, tar jeg samme kriteriene som da jeg titta etter hus nå så er det ingen treff øker jeg til 1.5mill så får man 7 treff øker jeg til 2mill så er det brått 47 å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Vi traff spot-on ang huskjøp nå i sommer. Kikka på leiligheter, men opp kom et hus vi måtte pusse opp. Klinka til, og nå mangler vi kun elektrikeren. Godt å ha kommet seg på boligmarkedet, og fått et "nytt" hus innvendig, grei hage, osv osv, for rett over millionen. Blir å bo der noen år, så selge med god fortjeneste forhåpentligvis. Da kan vi og finne et større og finere hus. Med garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Regner med å måtte punge ut med 2500000 for en grei 2-roms i Oslo til sommeren, da jeg er ferdig med studier i Porsgrunn. Her nede får man jo en fin villa til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Gratulerer til wicky som vant Krauss DA maskin i E30meet sin konkurranse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg