Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Angående Senator husker jeg en burgunder en med forferdelig stygg vinge på bagasjeluken, men ufattelig rå lyd var det i den... Havnet garantert som spiker, da den stort sett gikk på turtallssperren og ble voldtatt dag inn og ut.

Lyden i C30 motorene er himmelsk, hadde sportseksos på vår gamle, lyden var litt Harry.. Rekkesekseren i Opel stammer igrunn fra Blitz(lastebilen, dette gjelder også Lotus Omega). Når det gjelder spiker, er det rusta som tar de. Motor og drivverk holder og de har den beste 4 trinns automaten jeg har vært borti.

Sent from my Atmega32A using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da hadde du gjort meg en bjørnetjeneste. Kunne du lagd et emne å spurt om det går ann å bruke hvilken som helst 1.8t motor på den a6 en min? eller må den være fra en annen a6?

Du får ta å samle opp alt du lurer på og samle det i et innlegg eller sende meg det på PM så gjør jeg det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta å samle opp alt du lurer på og samle det i et innlegg eller sende meg det på PM så gjør jeg det i morgen.

takker på forhånd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er off topic tråden, da kan jeg egentlig skrive om alt som ikke har med bmw å gjøre :P hvis du er lei av innleggene mine så kan du bare ignorere dem egentlig. Angående andre forumer, så finner jeg ikke andre forumer som er like bra som bimmers, eneste som kan være bedre er vacn.no og der koster det penger,å være medlem, penger er noe jeg har mangel på nå siden jeg nettopp har brukt over 40 tusen kroner på bil. så løsningen for meg har vært bimmers off  topic tråd.

Alvorlig, sånn på heelt ekte ordentlig? Skal medlemsmassen på et genuint BMW-forum tilpasse seg deg og dine VAG-preferanser?

Enkleste matten i verden bør si at sjansen ikke er så stor, og resten av innlegget ditt bør man sjøl forstå hvis man har ervervet så mye som en enste kompis undeveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å ta Audipratet videre AWT, jeg svarte før jeg så innlegget ditt :)

Det gjør ingenting, det var ikke deg jeg hadde i tankene uansett. :)
Har ikke du nettopp kjøpt deg A6? :D

Det her er off topic tråden, da kan jeg egentlig skrive om alt som ikke har med bmw å gjøre :P hvis du er lei av innleggene mine så kan du bare ignorere dem egentlig. Angående andre forumer, så finner jeg ikke andre forumer som er like bra som bimmers, eneste som kan være bedre er vacn.no og der koster det penger,å være medlem, penger er noe jeg har mangel på nå siden jeg nettopp har brukt over 40 tusen kroner på bil. så løsningen for meg har vært bimmers off topic tråd.

Nettopp, off topic-tråden, der men kan diskutere det meste, uansett hva det enn måtte være. De siste ukene kunne den til tider fått navnet "Jeg har problemer med Audien min-tråden", og det er liksom noe annet.

Om du ikke har en 500-lapp til overs etter et bilkjøp burde du vel igrunn ikke kjøpt bil i det hele tatt, til nøds en gammel Toyota til 5000,-, så det er din egen dumskap. Det finnes forøvrig noe som heter Google også, det er helt utrolig hva man kan finne der.

Uansett, jeg skrev det jeg mente, og er ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hatt et par audier eg å va storfornøyd, va veeeldig nærme å kjøpe meg Rs2 i steden for M5 en... 
Så at det bare er drittbiler er tull! Ikkje noe meir tap på en Audi enn ein Bmw! Men så går eg heller ikkje innpå vacn.no å lager tråder om min M5 også omvendt.  Det finnes nå grenser her!

Viss du ikkje har råd til dei 500kr så burde du aldri kjøpt deg bil, da er buss meget oppegående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauceboss, selvom dette er en offtopic tråd bør du ha fornuft nok til å skjønne at audien din bryr de fleste her inne midt i rævva? Jeg tolker det slik at det er greit å stille et spørsmål eller to om en viss bil av et annet merke. Men å fylle opp hele tulletråden side opp og side ned blir noe annet! Dette er førts og fremst et bmw forum, skal du spørre om vag kan du ta det på vacn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hatt et par audier eg å va storfornøyd, va veeeldig nærme å kjøpe meg Rs2 i steden for M5 en... 

Så at det bare er drittbiler er tull! Ikkje noe meir tap på en Audi enn ein Bmw! Men så går eg heller ikkje innpå vacn.no å lager tråder om min M5 også omvendt. 

Det finnes nå grenser her!

Jaha, hvor går de grensene hvis de ikke går hos en fyr som har kjøpt en drittbil som ikke er en BMW? I dette tilfellet var det en Audi, men det kunne likegodt vært en Renault, eller en Hillman Minx.. Dette er et BMW-forum. Og sånn er det, enkelt og greit ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at det bare er drittbiler er tull! Ikkje noe meir tap på en Audi enn ein Bmw! Men så går eg heller ikkje innpå vacn.no å lager tråder om min M5 også omvendt.  Det finnes nå grenser her!

Viss du ikkje har råd til dei 500kr så burde du aldri kjøpt deg bil, da er buss meget oppegående!

Det kan jeg skrive under på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snakk om å være blakk, men heller prioritere andre ting enn å betale for et forum medlemskap jeg sannsynlighvis ikke kommer til å bruke, og saken min er uansett avsluttet her siden 316 vil skrive et emne på vacn forumet om problemet med bilen min. 

Beklager hvis saken har gjort dere sinte osv. men jeg er tross alt på en off topic tråd og når jeg har fått så mye hjelp fra brukerne her så vil jeg fortsatt spørre dere om det før noen andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...