janerik171187 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Angående Senator husker jeg en burgunder en med forferdelig stygg vinge på bagasjeluken, men ufattelig rå lyd var det i den... Havnet garantert som spiker, da den stort sett gikk på turtallssperren og ble voldtatt dag inn og ut.Lyden i C30 motorene er himmelsk, hadde sportseksos på vår gamle, lyden var litt Harry.. Rekkesekseren i Opel stammer igrunn fra Blitz(lastebilen, dette gjelder også Lotus Omega). Når det gjelder spiker, er det rusta som tar de. Motor og drivverk holder og de har den beste 4 trinns automaten jeg har vært borti.Sent from my Atmega32A using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 da hadde du gjort meg en bjørnetjeneste. Kunne du lagd et emne å spurt om det går ann å bruke hvilken som helst 1.8t motor på den a6 en min? eller må den være fra en annen a6? Du får ta å samle opp alt du lurer på og samle det i et innlegg eller sende meg det på PM så gjør jeg det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Du får ta å samle opp alt du lurer på og samle det i et innlegg eller sende meg det på PM så gjør jeg det i morgen. takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Det her er off topic tråden, da kan jeg egentlig skrive om alt som ikke har med bmw å gjøre hvis du er lei av innleggene mine så kan du bare ignorere dem egentlig. Angående andre forumer, så finner jeg ikke andre forumer som er like bra som bimmers, eneste som kan være bedre er vacn.no og der koster det penger,å være medlem, penger er noe jeg har mangel på nå siden jeg nettopp har brukt over 40 tusen kroner på bil. så løsningen for meg har vært bimmers off topic tråd. Alvorlig, sånn på heelt ekte ordentlig? Skal medlemsmassen på et genuint BMW-forum tilpasse seg deg og dine VAG-preferanser? Enkleste matten i verden bør si at sjansen ikke er så stor, og resten av innlegget ditt bør man sjøl forstå hvis man har ervervet så mye som en enste kompis undeveis. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Ikke meningen å ta Audipratet videre AWT, jeg svarte før jeg så innlegget ditt Det gjør ingenting, det var ikke deg jeg hadde i tankene uansett. http://www.funnyautos.com/funny-pictures/funny-audi-05.jpgHar ikke du nettopp kjøpt deg A6? Det her er off topic tråden, da kan jeg egentlig skrive om alt som ikke har med bmw å gjøre hvis du er lei av innleggene mine så kan du bare ignorere dem egentlig. Angående andre forumer, så finner jeg ikke andre forumer som er like bra som bimmers, eneste som kan være bedre er vacn.no og der koster det penger,å være medlem, penger er noe jeg har mangel på nå siden jeg nettopp har brukt over 40 tusen kroner på bil. så løsningen for meg har vært bimmers off topic tråd.Nettopp, off topic-tråden, der men kan diskutere det meste, uansett hva det enn måtte være. De siste ukene kunne den til tider fått navnet "Jeg har problemer med Audien min-tråden", og det er liksom noe annet.Om du ikke har en 500-lapp til overs etter et bilkjøp burde du vel igrunn ikke kjøpt bil i det hele tatt, til nøds en gammel Toyota til 5000,-, så det er din egen dumskap. Det finnes forøvrig noe som heter Google også, det er helt utrolig hva man kan finne der. Uansett, jeg skrev det jeg mente, og er ferdig med det. Nytern og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Har nå hatt et par audier eg å va storfornøyd, va veeeldig nærme å kjøpe meg Rs2 i steden for M5 en... Så at det bare er drittbiler er tull! Ikkje noe meir tap på en Audi enn ein Bmw! Men så går eg heller ikkje innpå vacn.no å lager tråder om min M5 også omvendt. Det finnes nå grenser her!Viss du ikkje har råd til dei 500kr så burde du aldri kjøpt deg bil, da er buss meget oppegående! Diiesel, bayerks-mach-werk, awt og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Sauceboss, selvom dette er en offtopic tråd bør du ha fornuft nok til å skjønne at audien din bryr de fleste her inne midt i rævva? Jeg tolker det slik at det er greit å stille et spørsmål eller to om en viss bil av et annet merke. Men å fylle opp hele tulletråden side opp og side ned blir noe annet! Dette er førts og fremst et bmw forum, skal du spørre om vag kan du ta det på vacn Nytern, Fredrik og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Har nå hatt et par audier eg å va storfornøyd, va veeeldig nærme å kjøpe meg Rs2 i steden for M5 en... Så at det bare er drittbiler er tull! Ikkje noe meir tap på en Audi enn ein Bmw! Men så går eg heller ikkje innpå vacn.no å lager tråder om min M5 også omvendt. Det finnes nå grenser her! Jaha, hvor går de grensene hvis de ikke går hos en fyr som har kjøpt en drittbil som ikke er en BMW? I dette tilfellet var det en Audi, men det kunne likegodt vært en Renault, eller en Hillman Minx.. Dette er et BMW-forum. Og sånn er det, enkelt og greit .. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Awt: Stemmer det! Drittbil for det om. Haha. Nyeste og billigste jeg fant med AWD, skinnseter, komfort og sikkerhet. Ville ha en bil jeg kunne herje litt med, uten å ha noen bekymringer awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Noen som selger billig bil med diesel ? under 20 000 , samme hvordan merke. til og fra til jobb, helt ford connect eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Har nå hatt et par audier eg å va storfornøyd, va veeeldig nærme å kjøpe meg Rs2 i steden for M5 en... Så at det bare er drittbiler er tull! Ikkje noe meir tap på en Audi enn ein Bmw! Men så går eg heller ikkje innpå vacn.no å lager tråder om min M5 også omvendt. Det finnes nå grenser her! Viss du ikkje har råd til dei 500kr så burde du aldri kjøpt deg bil, da er buss meget oppegående! Det kan jeg skrive under på.. torbfer og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Er ikke snakk om å være blakk, men heller prioritere andre ting enn å betale for et forum medlemskap jeg sannsynlighvis ikke kommer til å bruke, og saken min er uansett avsluttet her siden 316 vil skrive et emne på vacn forumet om problemet med bilen min. Beklager hvis saken har gjort dere sinte osv. men jeg er tross alt på en off topic tråd og når jeg har fått så mye hjelp fra brukerne her så vil jeg fortsatt spørre dere om det før noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Blir så fortvilet over å se på prisene på e61 nå om dagen.. Kjøpte min i februar for 200k.. Tror jeg bare skal ha den til den er nedbetalt så heller vurdere ny bil da.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Sånn er det dessverre når det kommer ny modell.. Nesten så jeg vurderer E60/61 selv om dagen, men jeg blir ikke heelt kompis med alle de rare linjene overalt Sånn var det med 1-serien jeg hadde og, er vel Bangle-effekten. BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg