Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er nok bare dessverre et rykte. :(

Det vet jeg at det ikke er, så på profilen min hva jeg jobber som! :P

Spørs seff hva du er utdannet som da, hvor du jobber hen, og hvem du jobber for! :)

Skrevet

Jeg skulle til å skrive "...med mindre du jobber i et operatørselskap", men da vet jo du det. :)

Jeg er egentlig automatiker, men jobber med wireline. Sitter på Statfjord A nå.

Det er selvfølgelig muligheter til å tjene gode penger her, men man blir ikke millionær automatisk. :)

Skrevet
Jeg skulle til å skrive "...med mindre du jobber i et operatørselskap", men da vet jo du det. :)

Jeg er egentlig automatiker, men jobber med wireline. Sitter på Statfjord A nå.

Det er selvfølgelig muligheter til å tjene gode penger her, men man blir ikke millionær automatisk. :)

Hehehe! :)

Kos deg videre der ute da, ikke lenge til en lang fri periode på deg nå sikkert! :) 2-4 du jobber eller?

Nei, det blir man ikke! :)

Skrevet

Joda, skal gå til mat nå. :)

Jobber nok dessverre 2-3-2-4, så blir bare tre uker fri denne gangen.

Skrevet
Joda, skal gå til mat nå. :)

Jobber nok dessverre 2-3-2-4, så blir bare tre uker fri denne gangen.

2-3-2-4 er ingenting å klage på. Jeg går 5-3 for tiden. 5 uker disponibel, 3 av. I praksis blir det mest 2-1-2-3.

Skrevet

Yes! Endelig ser det ut som jeg får solgt bilen min!

hi roger,

Good day to you over there,I'm Gary Kolm,i am a Marine Engineer based In Norway,i am searching on auction where i found advert for your Car..which i am interested to purchase for my family use when i'm back home.

1.Let me know it present condition and how long have you owned it

2.what is your exact best price for it? I love bargaining so don't mind me ask for the give away price again.lol

3.I will be very glad to conclude this as soon as possible and Due to the nature of my work,i will not be able to come for inspection as i am offshore right now

4.i would be able to make payment through Paypal for this Auto,and i will contact a shipping company to come for the pick-up of the car at your

door step,so i also want you to send me your home address where the

Auto will be picked-up

I hope you understand and await your reply soon.

Thank you very much

Gary

Skrevet

Hahaha, elsker sånne emails :P

Endte faktisk opp med å selge forrige bilen til en "sånn" fyr xD

Men han snakka faktisk sant, og kona (som var norsk) ringte meg opp etter et par små tullete svar (fra min side) på mail og var skikkelig gira på å kjøpe av bilen min. Endte opp med at de betalte det jeg ville ha, og jeg var en bil fattigere ^^

Men det skjer vel bare en av hundre ganger eller no.

Skrevet
Er ikke så galt vær her nå! 27 grader i skyggen og sol fra skyfrihimmel er nesten litt i meste laget :wink:

Det er deilig! Gradestokken i bilen viste faktisk hele 34,5 varmegrader når jeg passerte Manglerud i går.. Jevnt over det hele lå resten på 29-30 varmegrader.. :D

Skrevet

Det er deilig! Gradestokken i bilen viste faktisk hele 34,5 varmegrader når jeg passerte Manglerud i går.. Jevnt over det hele lå resten på 29-30 varmegrader.. :D

Akkurat nå er det 25 varmegrader i skyggen (altså på nordsiden av huset) her i Århus. Puh... det er nesten for mye av det gode i solen... :)

Skrevet

Jippi! Da har jeg endelig fått koblet opp Dice'n min cab'n. Siden jeg ikke hadde Cdskifter originalt måtte jeg legge opp nytt originalt ledningsnett for cd-skifter, noe som ikke var så lett når det var umulig å finne koblingsskjema på nett. Klarte tilslutt til å finne ut av det selv, så må vel lage en DIY så flere med samme problem får en løsning :) Nå skal jeg ut å cruise i finværet :)

Skrevet
Haha... endelig ja! Henter bilen på trappa, ikke værst. Men fortsatt for dårlig engelsk... godt forsøk :D

@Erik: Han skrev vel ikke så ræva mail? ;)

Hahaha, elsker sånne emails :P

Endte faktisk opp med å selge forrige bilen til en "sånn" fyr xD

Men han snakka faktisk sant, og kona (som var norsk) ringte meg opp etter et par små tullete svar (fra min side) på mail og var skikkelig gira på å kjøpe av bilen min. Endte opp med at de betalte det jeg ville ha, og jeg var en bil fattigere ^^

Men det skjer vel bare en av hundre ganger eller no.

Noen tips til hva jeg skal svare?

Skrevet

@Erik: Han skrev vel ikke så ræva mail? ;)

Den var ikke like ille som den her nei, men den var såpass "dårlig" at jeg ikke tok den på alvor og bestemte meg for å kødde litt med personen :roll:

Som så endte med salg av bilen :lol:

-Erik- kjørte faktisk bilen til stavanger for å levere den. Aldri møtt fyren som kjøpte den, men lurer på hvordan han var :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...