Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var nå egentlig rettet mot Fredrik 90, men nå er jeg litt usikker på om du tolket det riktig og svarte meg ironisk? :P

Kanskje du skulle få deg lappen, få deg bil og bli tør bak øra før du skal sitte å være småspydig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk asså, jeg selger stereo til hverdags og i dag kom det en kar og ville høre på etpar høytalere som er kjent for at man enten liker de eller overhodet ikke pga diskanten. Jeg kobla de opp og etter en halvtime musikkspilling sier han høvelig nøyaktig; Slitsom den der diskanten. Og så kjøpte han de  :oo:

Klipsch? Hvordan synes du at feks. en McIntosh MC275 parring mot et slikt høyttalerpar fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipsch? Hvordan synes du at feks. en McIntosh MC275 parring mot et slikt høyttalerpar fungerer?

 

Hvis jeg skal være heelt ærlig. Ikke i det heletatt. McIntosh har høvelig dvask bass, har spilt på alt de har å by på fra 100w integrert til blokkene på 1200w og symptomene er de samme.

Har et par RF7 i butikken og de spiller idiotisk høyt. Men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bebi fått sin første bil :) BMW ble ikke levert i rød farge så... måtte kjøpe audi...Eneste jentebilen som fantes på markedet :P

Nei uff å uff, først merce, så audi; åsså på et Bmw forum? av alle ting!

Hehe, neida søt lita prinsesse det da :)

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.db.no/2014/03/01/nyheter/innenriks/lamborghini/toll_svinesund/tollbeslag/32091936/

Hvor vanskelig er det å gå på Google og finne pressebilde av en Aventador?

Finner en Aventador til i Norge, har sett en oransje en på prøveskilter i Kr sand også finnes det sikkert et par til i Sverige så eneste i Scandinavia tviler jeg på. Men i følge Finn annonsen så er den aktuelle bilen en Cab så da er det sikkert den eneste i Scandinavia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...