Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

<joda..kjøp av domener er normalt...men det er litt fønni at .no domenet ble kjøpt 3 dager etter at ett visst x-forummedlem ble bannet og startet bimmeren.no... synes du ikke det virker litt teenager?

 

Jeg er ikke uenig, men jeg synes det er like bemerkelsesverdig at domenet Hylle valgte var så likt bimmers. Hvis han var så interessert i e30meet.no domentet skjønner jeg ikke hvorfor han ikke valgte dette, men heller valgte et navn og forum som nesten kunne kvalifiseres som plagiat.

 

[…] Ikke blir det bedre at de som driver dette forumet innfører en egen Off Topic del på tross av at det ble godt nedstemt i en åpen avstemming her på forumet...

 

Av og til må man dessverre ta beslutninger som strider imot hva brukermassen har stemt. I den aktuelle avstemningen ble det sett på argumentason for og mot og man kom frem til at det ville være verdt å prøve ut en slik kategori. Selv om kategorien er her nå, er det ikke sikkert den vil forbli i fremtiden dersom det viser seg å ikke være hensiktsmessig eller en suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremgutt: Er det ikke litt med irish som med karsk. Det spiller ingen rolle hva slags whiskey (eller sprit) du heller oppi bare den er sterk... :)

 

Tydelig at du har vokst opp på østlandet med melk i glasset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle ordne noe irish coffee til helga, har laga med jameson før, men var en på jobb som snakka om en whiskey som var ca like billig som jameson, men smaka mye bedre? noen som har en ide hva det var snakk om? :D tullamore?

Jameson, Tullamore Dew og Famous Grouse er tre vanlige typer! Jeg liker best de to sistnevnte!

Det minner meg om båtferie med familien og 'vennebåter'. Stort sett Irish hver kveld og i utehavn var vi alltid kremvisper for alle båtene i området som eneste med dieselaggregat installert som standard! Vi hadde naturligvis med miksmaster på tur i båten !

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at du har vokst opp på østlandet med melk i glasset :P

 

Hehehe... ikke akkurat melk, men hverken karsk eller hjemmebrent er helt vanlig i Oslo (iallefall ikke i Oslo vest). Irish coffee har jeg stort sett drukket med skotsk whisky... Famous Grouse eller Ballantine's... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den Nye layouten på bimmers ble en suksess:) når jeg går innpå bimmeren ser jeg hvor mye bedre det er nå. Men hovudsakelig bruker jeg ikke bimmeren grunnet dårlig innhold. Er nemlig grunnet innhold og ikke utseende jeg liker bimmers. Di som slutter og vere på bimmers eller bytter forum grunnet en layout endring eller noe så lite som en off topic del, synes jeg er noen barnslige nærtagende grineunger:) jeg synes også at det som ødelegger ett forum er di som syter og klager og pirker hele tiden.

Synes den nye eigeren har gjort en god jobb!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk for at jeg er en barnslig, nærtagende grienunge.. Men nå er det sånn at selv om man sier sin mening innimellom, så betyr ikke det at man ødelegger et forum. Konstruktiv tilbakemelding er alltid bra, og kan hjelpe med å få forum til å bli enda bedre. Hadde ikke medlemmer sagt sine meninger, så hadde nok forumet blitt enda dårligere, spør du meg.

 

Det største problemet for mange er nok at de nye eierene bare kjører på uten å spørre medlemmene først, og når de først spør så hører de ikke på hva de sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen noen som har lyst på en beta-nøkkel til Elder scrolls online? For i helgen?

Jeg fikk en, men Dark souls 2 kom i postkassen idag så blir kun det i helgen :lol:

 

Er det til PC? Synd ikke DS2 kommer til PC samtidig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...