Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lotus Omega er en helt råå bil! Hadde dog aldri turt og kjøpe en da jeg føler det er dårlig miljø og lite kompetanse om bilene imotsetning til foreks. en e34 m5

Det hadde jeg ikke vært redd for.

Er et meget stort Opelmiljø i Norge med klubber både Omc og Opelregisteret.Der er det mange kyndige folk og trivelige mennesker akkurat som her.:).

Dessuten er jo motoren den samme som 3.0 24v som er i første gen.Omega a og Senator b.Bare med 2 turboer og litt annen innmat i motor.

Pris og avgift hadde jeg engstet meg for.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessda, apekatt smalt døra si inn i bakdøra på f31 min! Heldigvis en ærlig kar da jeg sjekka regnummer på bilen hans og ringte for å høre om det var han..

Det er jeg glad for!

Rep av dør, minimum 8500 kr, mer hvis de må lakke med tilstøt, og ca 3400 kr i leiebil i 1 uke

Bra noen her i verden er ærlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått to på skolen jeg,ene fikk jeg "massert" ut, men fått ett ganske kraftig hakk på ene bakdøra :( risikosport å parkere på skolen, fyfaen å mye vill parkering det er der, kun ferske sjåfører :P misforstå meg rett, ska ikke si at jeg er verdensmester..  jeg rygger hvertfall ut og kjører inn igjen om jeg skulle havne litt for nærme en bil!

 

Man fikk faktisk en rekke forskjellige lister til E39, deriblant standard (svart matt med chrome øverst), shadowline (svart matt uten chromefelt), M-tech (sort matt, uten chrome, men med utsparing for M-tech merke på framdørene), lakkerte standardlister (f.o.m facelift, uten chrome) og Executive Edition/2002-2003 (lakkerte lister med chrome nederst).

høras ut som du er rette personen å spørre, hadde e39 facelift med m-sport lakka lister?

 

Jeg er fortsatt sur over slutten, selv om det var forventet. En ufattelig bra serie som jeg ikke nøler med å se igjen. Husk at det er en utvidet slutt og viss du ikke har sett den.

Sent fra min D5503 via Tapatalk

hvor finner jeg denne? googla "alternate ending", men ble ikke klok på det..  jævli bra serie hvertfall, selv om det tapa seg litt etter hvert og hadde noe dødtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skap-Opel fan, og hadde valgt Opel Lotus Omega anyday forran Alpina BiTurbo. Hadde dog tatt E24 Alpina B7 Turbo forran begge de to andre også, men det fordi E24 er litt meg. Opel har jeg vokst opp med og ikke eid selv. Da min eldre bror skulle ha seg bil, så vi mye på Omega, men rust av en gjenganger. Han endte opp med en 20 år eldre bil enn det han hadde planlagt ved en ren tilfeldighet, vi følte den var dritgammal(E28 1985 modell). Faktisk var vi ikke sikre på hva slags karosseritype vi var på vei for å se på når vi skulle besiktige bilen.. Den vokste etterhvert på både den ene og den andre, og et år senere kjøpte jeg en 9 år eldre bil enn det han hadde igjen.

E24n og E28n til min bror var bemerkelsesverdig like å kjøre, litt annen gorillastilling og en helt annen måte å se ut av vinduet på. På E24n føler man at man sitter med panna i frontruta til tider, E28 har et slags panorama vindu hvor du kan se helt nederst i høyre hjørnet og se den hvite stripa rett ved siden av framhjulet omtrent :P

 

Både Mercedes og Opel av samme årgang føles nok litt mer ålreite å kjøre "normalt" med, og det har nok noe med sittekomfort å gjøre, denne gorillastillingen er litt uvant og omvendt. E34 har ikke dette fenomenet.

 

Hadde valgt Lotus Omegaen også tildels fordi det er en gjennomført skikkelig bøllebil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen E39 hadde lakkerte lister i kombinasjon med M-sport.

takk for svar :D  er i tvil om jeg ska ha svarte eller sølvfarga lister her ser du.. synes fronten kler svarte lister, men resten av bilen ser bedre ut med lakka lister  :-k

har fått på sommerfelger nå da, hadde bare ikkje nyere bilde :P

436c955b-e9b3-4bb3-a8e6-57bf60963f41_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på leilighetsannonse, så plutselig dette bildet:

Postet bilde

Er det en Lotus Carlton?

En kompis av meg i Bodø har en sånn :P orginal og med skilter vel og merke :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...