Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke bry deg og bare la det fare Wicky, vi vet jo av god gammel vane at Erebus aka Merrusche liker å provosere litt ;)

Fikk ikke helt til multisitat over flere sider, men uansett, danske Fredrik:

Relativt ofte når Merrusche sier noe så får han denne responsen. Ingen er interessert i å diskutere det han sier, men å påstå at han er en eller annen "bråkmaker" under nytt nick (mulig jeg ikke har fulgt med, men jeg kan ikke huske at han noen gang har tilstått å være Erebus?). Kanskje ikke et personangrep, men det har i alle fall ikke noe med saken eller Merrusche sitt innlegg å gjøre. Du (danske Fredrik) peker også i retning av at han skriver dette innlegget rettet mot "kjente muslimer" her inne for å provosere. (Hvilket jeg på ingen måte oppfatter, og det finnes heller ikke grunnlag for det i hans innlegg).

Det er en svært utrivelig måte å oppføre seg på, selv om det er pakka "mykt" inn. Så får du selv vurdere om min bruk av uttrykket "personangrep" var riktig, dere har dog begge ropt dette selv for det jeg anser som langt mindre alvorlig.

Fredrik og Fredrik, dette er ikke et angrep på dere, bare en kommentar om at det kanskje er på tide å diskutere sak og ikke person som dere så ofte også selv peker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...