Thundercoil Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Enig der. Bildet er unødvendig, men teksten var helt godkjent E3Sex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Hahahahahhah fyyyyyyy faen for en legende! M|Fjeld, majuz og turbina10 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 tmp_tanker.jpg?updated=2805201413231358693337.jpg http://mobil.bt.no/nyheter/lokalt/Slik-reklamerer-de-for-slamsuging-3128074.html#.U4XoldE8xTd Jeg syns denne er bedre M|Fjeld og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Ikke bry deg og bare la det fare Wicky, vi vet jo av god gammel vane at Erebus aka Merrusche liker å provosere litt Fikk ikke helt til multisitat over flere sider, men uansett, danske Fredrik: Relativt ofte når Merrusche sier noe så får han denne responsen. Ingen er interessert i å diskutere det han sier, men å påstå at han er en eller annen "bråkmaker" under nytt nick (mulig jeg ikke har fulgt med, men jeg kan ikke huske at han noen gang har tilstått å være Erebus?). Kanskje ikke et personangrep, men det har i alle fall ikke noe med saken eller Merrusche sitt innlegg å gjøre. Du (danske Fredrik) peker også i retning av at han skriver dette innlegget rettet mot "kjente muslimer" her inne for å provosere. (Hvilket jeg på ingen måte oppfatter, og det finnes heller ikke grunnlag for det i hans innlegg). Det er en svært utrivelig måte å oppføre seg på, selv om det er pakka "mykt" inn. Så får du selv vurdere om min bruk av uttrykket "personangrep" var riktig, dere har dog begge ropt dette selv for det jeg anser som langt mindre alvorlig. Fredrik og Fredrik, dette er ikke et angrep på dere, bare en kommentar om at det kanskje er på tide å diskutere sak og ikke person som dere så ofte også selv peker på. Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Glad jeg ikke røyker, når jeg leser slikt http://m.nettavisen.no/na24/ser-du-hvilken-eske-som-er-falsk/7368066.html Tenk å røyke insektegg, sopp, midd og bæsj. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Glad jeg ikke røyker, når jeg leser slikt http://m.nettavisen.no/na24/ser-du-hvilken-eske-som-er-falsk/7368066.html Tenk å røyke insektegg, sopp, midd og bæsj. Hehe Jeg har altid sakt røyking er noe dritt Nå er det jo påvist at der er dritt Thundercoil og TRF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Noen som vet hva denne utstyrskoden betyr? S8KAA:Ölwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 At du skal bytte olje en gang i året, eller ved 30 000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Jeg syns denne er bedre image.jpg Hehehe... vi har et par lokale slamsugere her i Århus der det står følgende på bilene: "Vi er en lille skid bedre" og "Du sitter og prutter (bæsjer på norsk) - vi kommer og sutter"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Hahahahahhah fyyyyyyy faen for en legende! Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 At du skal bytte olje en gang i året, eller ved 30 000 km.Jeg vil nok tro det er hvert andre år, da det står 24 måneder, og ikke 12. Jeg ville derimot holdt meg til minst årlig. HPVL, turbina10 og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 I dag fikk BMW-selgeren min hos Bavaria prøvd CRXen! Det var drømmebilen hans som liten og han var i ekstase og gliste fra øre til øre Så takknemlig er det sjeldent at folk er Gøy å glede andre. Så også Wicky i byen på tur i CLKen, helt random Thundercoil, majuz og Kattlikzm reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Hahaha, digger Terry, spesielt fra denne serien: Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Jeg vil nok tro det er hvert andre år, da det står 24 måneder, og ikke 12. Jeg ville derimot holdt meg til minst årlig. Derfor jeg skrev årlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Båtvakt er gøy... Bra å være trøtt alt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg