Kvasi Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Rister noe her også men tror ikke det er kast i skivene, kunne ikke se det... Virker som bremsene mine er bygd om til TII/Turbo-bremser, har firestemplede kalipere mens 2002 egentlig skal ha to... Jaja! Dyrere deler Værsegod; http://www.jaymic.com/shop/parts_02.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 fler som koser seg på vannet i dag? ingenting bedre på sånna dager enn å ut i båt og finne seg en fin plass å grille hadde med oss ei lita venninne og, båteiern passer på en 3mnd gammel grønlandshund Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Jeg tenkte å handle en del ting fra scandicshine.no nå, hva slags erfaringer har dere med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Styr unna er mitt råd Bestilt derfra tre ganger, og alle tre gangene har jeg endt opp med ca 2/3 av det jeg har bestilt, og resten i restordre. Det ble ikke opplyst på forhånd at ikke alle varene var på lager. De kan også finne på å sende erstatningsprodukt uten å klarere dette med deg først så du får noe du ikke har bestilt istedenfor. De to første bestillingene mine var for noen år siden, og den siste var vel i desember, og fikk siste del av restordren i begynnelsen av mai. Det finnes mange bedre alternativer, som Alien Autospa, Bilnerden, Blankbil ol. Søk etter erfaringer med scandicshine, så ser du at jeg ikke akkurat er alene om denne oppfatningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Lurer på om jeg blir bannet fra bimmers snart....igjen... Fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Lurer på om jeg blir bannet fra bimmers snart....igjen... Hvorfor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 note to self luftgevær lager greit hull i sponplatevegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Haha, håper ikke dette HAR skjedd... Kattlikzm, turbina10 og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Tror folk som kjører 911 er ganske klar over hvor motoren på de bilene er APedersen og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Styr unna er mitt råd Bestilt derfra tre ganger, og alle tre gangene har jeg endt opp med ca 2/3 av det jeg har bestilt, og resten i restordre. Det ble ikke opplyst på forhånd at ikke alle varene var på lager. De kan også finne på å sende erstatningsprodukt uten å klarere dette med deg først så du får noe du ikke har bestilt istedenfor. De to første bestillingene mine var for noen år siden, og den siste var vel i desember, og fikk siste del av restordren i begynnelsen av mai. Det finnes mange bedre alternativer, som Alien Autospa, Bilnerden, Blankbil ol. Søk etter erfaringer med scandicshine, så ser du at jeg ikke akkurat er alene om denne oppfatningen! Takker for nyttig tips, da holder jeg meg vekk derifra. Har alltid handlet hold Shinerama men de har nå lagt ned, så jeg hadde tenkt å handle hos Scandishine nå denne gangen men dropper det nå Fordi? Litt for mye Merce spam kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Under fart pleier man å teipe over mikrofonen for å dempe støy, men om støyen forekommer når kamera står stille er det en garantisak imo Sent fra min C6903 via Tapatalk Oppgraderte softwaren på den så var det så og si borte M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Fy faen. WHY!?? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49086996&searchclickthrough=true og http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48996004 WHY???! WHYYYY!?!?!?!?!?!?!? Er det mulig??? adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Haha, håper ikke dette HAR skjedd... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Fy faen. WHY!?? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49086996&searchclickthrough=true og http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48996004 WHY???! WHYYYY!?!?!?!?!?!?!? Er det mulig??? Lurer på det samme jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Lurer på det samme jeg også. Blir lei meg når jeg ser slike biler (samma hvilket merke) turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg