Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

fler som koser seg på vannet i dag? ingenting bedre på sånna dager enn å ut i båt og finne seg en fin plass å grille ;) 

hadde med oss ei lita venninne og, båteiern passer på en 3mnd gammel grønlandshund :D

y7ubydeg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna er mitt råd :)

 

Bestilt derfra tre ganger, og alle tre gangene har jeg endt opp med ca 2/3 av det jeg har bestilt, og resten i restordre. Det ble ikke opplyst på forhånd at ikke alle varene var på lager. De kan også finne på å sende erstatningsprodukt uten å klarere dette med deg først så du får noe du ikke har bestilt istedenfor. De to første bestillingene mine var for noen år siden, og den siste var vel i desember, og fikk siste del av restordren i begynnelsen av mai. Det finnes mange bedre alternativer, som Alien Autospa, Bilnerden, Blankbil ol.

 

Søk etter erfaringer med scandicshine, så ser du at jeg ikke akkurat er alene om denne oppfatningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna er mitt råd :)

 

Bestilt derfra tre ganger, og alle tre gangene har jeg endt opp med ca 2/3 av det jeg har bestilt, og resten i restordre. Det ble ikke opplyst på forhånd at ikke alle varene var på lager. De kan også finne på å sende erstatningsprodukt uten å klarere dette med deg først så du får noe du ikke har bestilt istedenfor. De to første bestillingene mine var for noen år siden, og den siste var vel i desember, og fikk siste del av restordren i begynnelsen av mai. Det finnes mange bedre alternativer, som Alien Autospa, Bilnerden, Blankbil ol.

 

Søk etter erfaringer med scandicshine, så ser du at jeg ikke akkurat er alene om denne oppfatningen!

 

Takker for nyttig tips, da holder jeg meg vekk derifra. Har alltid handlet hold Shinerama men de har nå lagt ned, så jeg hadde tenkt å handle hos Scandishine nå denne gangen men dropper det nå :)

Fordi? :P

Litt for mye Merce spam kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under fart pleier man å teipe over mikrofonen for å dempe støy, men om støyen forekommer når kamera står stille er det en garantisak imo

Sent fra min C6903 via Tapatalk

 

Oppgraderte softwaren på den så var det så og si borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...