wicky124 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 not anymooore...muahahahaa mye å se på inni kroken der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 WTF, gikk forbi en blokk med balkonger mot fortauet i 1. etasje (sånn typ 3-4 meter fra meg) kom det ut en helt splitter nake dame i 30-åra for å lukke igjen døra. Hahaha, SÅ varmt er det vel ikke i dag!! Jaja, enda et par på bewbs jeg har sett IRL lol not anymooore...muahahahaa mye å se på inni kroken der da? Det er jo et vann der med litt fugleliv samt "åpent landskap" (den parken har ikke overkill med trær) så det er digg og rolig sted. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Har du adressen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Haha. "If George R. R. Martin wrote the lion king:" Nytern, M|Fjeld, majuz og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 GOT referanse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Jeg begynner å bli lei av alle gif-filmene som postes i tråden for tiden... FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Jeg begynner å bli lei av alle gif-filmene som postes i tråden for tiden... Ja det begynner faktisk å bli litt mye, mye gif filmer og enkelte brukere som aldri klarer å lære seg å bruke multisitat.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Er vel relativt mange folk i middelalderparken også vel? Synes alltid det er stappa når man kjører forbi... Liker de små fortauskafeene som er i sidegatene på løkka og frogner etc... Nettop tatt meg par timer fri fra jobb og tatt med kona ut og tatt en liten matbit og fått med oss litt sol og cruisa litt i clk med rutene nede Når jeg tenker meg om er det mange år siden vi bare stakk til byen uten å gjøre noe annet enn å loke Middelalderparken har jeg jobbet flere hundre timer, med å dra og skjøte kabel... Skal si det er folksomt der, både natt og dag! Ikke alltid like fint klientell! Dette har vært en flott dag! Feriepenger på vei, samt at det går mot kjøp av tomannsbolig. Krysser fingrene! S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Jeg begynner å bli lei av alle gif-filmene som postes i tråden for tiden... Jeg er enig, det er altfor mye posting av ting uten mening. Ingen kommentarer, poeng eller noe, kun et bilde eller en YouTube-link. Haug og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 :whistle: :whistle: majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Noen som har peiling på Suzuki SJ her ? VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Ikke annet enn at de er kule og tar seg frem i terrenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Damn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg