Fredrik Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Er 8:27 en bra tid rundt nordschleife ? Når det gjelder standardbiler absolutt. BMW E46 M3 CSL klarte runden på 7:50. BMW E60 M5 klarte runden på 8:13. BMW E92 335i klarer runden på 8:26. Du kan lese mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 e46 m3 csl er gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Min far har lyst på en sommerbil/krusebil type veteran. Han har sett seg ut Mercedes S klasse. Hva tenker dere om denne? Ser ut som det er gjort mye med den. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48606686&searchclickthrough=true Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Min far har lyst på en sommerbil/krusebil type veteran. Han har sett seg ut Mercedes S klasse. Hva tenker dere om denne? Ser ut som det er gjort mye med den. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48606686&searchclickthrough=true Nydelig bil, absolutt Men akkurat den ville jeg vært litt på vakt for, syens annonsen ser litt "suspekt" ut om jeg kan si det slik. Bildene fine og klare men er ikke tatt i Norge ser det ut som, selv om bilen har norske skilter og ser ut til å være Norsk. Ikke noe navn på selger pleier å være ett dårlig tegn på at noe er å skjule, samt veldig kort og dårlig skrevet teks med caps look på Behøver ikke å være noe men, skal lite til før mine varsellamper blinker da. Bedre å være føre var mener jeg thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Om noen tilfeldigvis skulle ha tilgang/besitte en båtplass i indre Oslofjord (Oksenøya, Aker Brygge, Bygdøy, Sandvika etc.) på 4-5m som ikke skal brukes ut sesongen, ville jeg vært svært takknemlig om noen sa ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Om noen tilfeldigvis skulle ha tilgang/besitte en båtplass i indre Oslofjord (Oksenøya, Aker Brygge, Bygdøy, Sandvika etc.) på 4-5m som ikke skal brukes ut sesongen, ville jeg vært svært takknemlig om noen sa ifra! Lagd deg Amfibie E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Neida! Nabobåten har dessverre brent, noe som har resultert i utbrente utriggere og ingen båtplass ut sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Nydelig bil, absolutt Men akkurat den ville jeg vært litt på vakt for, syens annonsen ser litt "suspekt" ut om jeg kan si det slik. Bildene fine og klare men er ikke tatt i Norge ser det ut som, selv om bilen har norske skilter og ser ut til å være Norsk. Ikke noe navn på selger pleier å være ett dårlig tegn på at noe er å skjule, samt veldig kort og dårlig skrevet teks med caps look på Behøver ikke å være noe men, skal lite til før mine varsellamper blinker da. Bedre å være føre var mener jeg ikke bestandig det er slik, den der ser absolutt ut som den er verdt å ta en titt på spør du meg i 95% av tilfella kan du lett glemme annonser som er dårlig skrivd osv, men jeg hadde flaks og fikk tak i min 530dat med 230k km, svart sportskinn, osv til 70.000 i fjor sommer, andre 530d-er i noenlunde bra stand lå mange titusener over. Var nok mange som skygga unna den annonsa pga litt dårlige bilder og ganske lite informativ caps lock-skrift viste seg å være en eldre kar som ikke hadde brukt bilen vinterstid på flere år og kosta på den nesten 40k for å sette den i stand før salg Neida! Nabobåten har dessverre brent, noe som har resultert i utbrente utriggere og ingen båtplass ut sesongen. oi! skade på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 FA*N I HÆLLVE**E, har fagprøve/svenneprøven i mårra! gruer meg som fokk! strøyk på den i fjor...2nd try begynner mandag kl 9 og skal være ferdigpå fredag kl14... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Ka fag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 rørlegger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Dette er det morsomste jeg har sett i hele dag (Wolverine er kanadisk...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 oi! skade på din? Ingen fare med den. Var bortreist når det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 ikke bestandig det er slik, den der ser absolutt ut som den er verdt å ta en titt på spør du meg i 95% av tilfella kan du lett glemme annonser som er dårlig skrivd osv, men jeg hadde flaks og fikk tak i min 530dat med 230k km, svart sportskinn, osv til 70.000 i fjor sommer, andre 530d-er i noenlunde bra stand lå mange titusener over. Var nok mange som skygga unna den annonsa pga litt dårlige bilder og ganske lite informativ caps lock-skrift viste seg å være en eldre kar som ikke hadde brukt bilen vinterstid på flere år og kosta på den nesten 40k for å sette den i stand før salg Selvsagt behøver det ikke å være noe, det skrev jeg jo også. Men det skader ikke å være litt skeptisk og føre var, det finner du ut av etterhvert Er en grunn til at jeg ennå ikke har gått på en smell når det gjelder bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Jaja, var bare ment som ett eksempel på at bilen kan være i langt bedre stand enn annonsa, for å si det slik Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg