Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trening er vel strengt tatt en kompansasjon for en ellers pill råtten hverdag. 

noe av det dummeste jeg har hørt :) 

Skrevet

Blablabla

Men likevel så fortsetter du å henge her inne, fortelle at du var flink som gikk til trening, legger ut bilde av rammeløse Pagani bilder på veggen på gutterommet, CRX CRX og atter CRX, Dubai meg her og sure oppgulp der. Sa du dobbeltmoral?

Det er jo ikke verre enn at du kan logge ut og forbli logget ut, det er ingen som tvinger deg til å lese Bimmers.no eller Tulletråden for den saks skyld :P Du skriver at du angriper alle, da også meg så da må du tåle å få motsvar :)

Skrevet

Jeg trener regelmessig selv når jeg jobber 84 timers uker fysisk arbeid. Er jeg et supermenneske?

nei, du er et beist :D 

Skrevet

Av en eller annen grunn fikk diskusjonene som foregår meg til å tenke på terkel i knipe.
Spesifikt ordet sippetryne.

Skrevet

Jeg trener regelmessig selv når jeg jobber 84 timers uker fysisk arbeid. Er jeg et supermenneske?

84 timers uker? Hvor lenge holder du på med slikt i et kjør, og når på døgnet? Jobbet selv tilsvarende mengde, i ukedagene(rett over 16 timer pr. dag) + 18 timer Lørdag og Søndag innimellom med typisk fysisk arbeid. Opp tidlig, sent i seng og altfor lite søvn. Med reisevei til og fra jobb var det egentlig bare å sove, spise og jobbe jeg rakk? 

Det tok ikke mer enn 2 uker i et kjør før jeg merket det godt på konsentrasjon og trivsel. På normale arbeidsdager er det 37,5 timers dager som gjelder, er på vei ut i bilen klokka 06 hver morgen og hjemme til rundt 16. Da føler jeg at jeg får nok Bimmers.no tid før jeg må i seng :stupid:  Studenttilværelsen er søren meg en dans på roser i forhold, det er sikkert! Bare ansvar for en selv, i sommerjobben har jeg fått ansvar for et ganske omfattende og risikabelt prosjekt(ved et minste feiltråkk begynner tusenlappene å fly for kunden)  :P

Skrevet

Jeg går ut fra at han jobber turnus med 12/12 vaktordning. Altså det samme som jeg gjør.

Da er det vel ikke usannsynlig og gå ut fra at det er båt eller rigg, og som sådan ikke mange minutter og gå fra lugar til treningsrommet. :smile:

Skrevet

Jeg går ut fra at han jobber turnus med 12/12 vaktordning. Altså det samme som jeg gjør.

Da er det vel ikke usannsynlig og gå ut fra at det er båt eller rigg, og som sådan ikke mange minutter og gå fra lugar til treningsrommet. :smile:

Ahh! Det var ikke i mine tanker en gang.. hehe, sånn er det å bo på Østlandet, slike ordninger hører man sjeldent om!(mao man glemmer omtrent at det finnes) Da rimer det jo på en måte mer :)

Skrevet

Kommer til å få sjokk den dagen jeg går fra turnus til vanlig uke.. Det kommer til å bli nitrist, utslitt på fredag kveld og bare fri lørdag og søndag. :P Lenge leve turnus!

Skrevet

1-1 turnus høres jo helt forferdelig ut, så jeg vet faktisk ikke om vanlig uke er så mye verre. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...