Werther Skrevet Oktober 1, 2014 Share Skrevet Oktober 1, 2014 Skulle jeg kjøpt en E28 for å eie som entusiastbil idag(det hadde krevd at jeg hadde vært i nærheten av ferdig med å etablere meg), så hadde jeg gladelig bladd opp i underkant av 100 000kr for et fint eksemplar og behandlet det som mitt eget barn.. E28 er for meg en meget allsidig, brukandes og flott entusiastbil. Aller helst ønsker jeg meg E24, men da bør man nok legge på 100 000kr til Kjøper man et billig utgangspunkt av en E28 i Norge er jo det fine saker det også, men man MÅ regne med å pusse, sveise inn nye plater og lakke til stadighet. Kommer liksom ikke utenom det. Jeg synes du er helt på jordet. 100 000 kr for en E28 518/520/525/528? Ikke akkurat det jeg vil kalle en god investering. Du har allerede kjørt en E24 630 som bruksbil med et hinsides forbruk ifht ytelse - E28 er da virkelig ikke noe bedre! Og å bruke 200 laks på en E24 er idioti. Den ser bra ut, men har lite potensial for verdiøkning, bruker mye bensin og er brukandes 6,5 mnd i året pga potensiell rust. Det finnes fortsatt gode eksemplarer igjen av E28 i Norge, stort sett 518i. I Tyskland er E28 ofte overpriset, så det blir ikke god butikk å hente fra Tyskland. Du må slutte å dagdrømme, og komme tilbake til 2014. E34 er det beste kjøpet i dag hvis man vil ha en ekte youngtimer-BMW uten å bli flådd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 1, 2014 Share Skrevet Oktober 1, 2014 http://bodonu.no/skal-selge-ham-brodkniver-sa-prater-han-telefonselgeren-i-senk/ Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Nytern?! Kjøpt av en gal mann med skjegg på tynset, skulle man tro dette er gamle bilen din? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52175241&searchclickthrough=true Husker jeg ikke helt feil så er det en bil nytern kjenner godt til i allefall Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Buhhu... Nei, har ikke det gitt. Kunne ha fått det om jeg hadde punget ut en atskillig sum ekstra for kjøkkenet, men det gadd jeg rett og slett ikke å gjøre nå. Valgte heller litt annen parkett (hvit eik) og skal bygge garasje forhåpentligvis i 2015! Så får bare klare med hvitevarene mine Skjønner godt det at du ikke gadd å legge ut dersom det var en atskillig høyere sum Koster nok fra før av! Jeg er ganske glad de som eide leiligheta mi før meg la en del kroner i kjøkkenet, alltids greit med skikkelige hvitevarer. Et lite spørsmål; Dusjhjørne eller kabinett? Har hørt litt negativt om dusjhjørner i form av skader på vegg/gulv. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Kabinett er svære greier og samler masse støv og dritt. Jeg ville gått for dusjvegger, evt dusjhjørne. Hvis badet er fagmessig utført tåler det å bli bløtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Man kan få noen Et lite spørsmål; Dusjhjørne eller kabinett? Har hørt litt negativt om dusjhjørner i form av skader på vegg/gulv. Noen som har erfaring med dette? Man kan få noen veldig fine kabinetter som nesten ser ut som dusjhjørner... http://www.design4home.dk/shop/brusekar-wilmotte-100x70-2934p.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Kabinett er svære greier og samler masse støv og dritt. Jeg ville gått for dusjvegger, evt dusjhjørne. Hvis badet er fagmessig utført tåler det å bli bløtt Personlig syns jeg dusjvegger er mye penere, så det er jo det som frister mest. Badet er jo "nytt" og sannsynligvis ikke noe dårlig arbeid, har ihvertfall ikke hørt om noen klager på bad når det kommer til de andre boligene i samme prosjekt. har bare ikke lyst å gå på en smell Man kan få noen Man kan få noen veldig fine kabinetter som nesten ser ut som dusjhjørner... http://www.design4home.dk/shop/brusekar-wilmotte-100x70-2934p.html Hmm, det så virkelig ikke dumt ut! Likte at det var mulig å få i så mange forskjellige størrelser og. Må nok ta en nærmere titt på det, takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Ikke så dumme de der Fredrik. Noe som er pent er glassbbyggerstein på en side, og (veggen) flisene på andre, samt at du har en dør foran deg (dusjvegger). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Frittstående dusjkabinett tar stor plass, samler støv og andre krabater på undersiden osv. osv. Har man dårlig med plass på badet synes jeg to dusjvegger med magnetlist på hver av de, er en god løsning. Veggene står foldet inn mot veggen for maksimal plass på badet, og foldes ut og settes sammen når dusjen er i bruk. Så er det enkelt å vaske og holde rent. Glassbyggerstein og en dør i fremkant er heller ingen dårlig løsning, her setter jo bare fantasien grenser når det kommer til lyssetting osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Glassbyggerstein er jo skikkelig pent, men det koster vel deretter? Det er ganske grei plass på badet, det står et hjørnekar der nå som skal byttes ut, er ikke sikker på hvor stort det er, men det tar jo en del plass. Tror jeg må ha meg en tur til rørleggern/butikker som selger baderomsmøblement og sjekke ut litt priser iløpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 BauHaus har mye fint av badeinnredninger har jeg sett! De har virkelig det meste, og for et utvalg de har Skal det være et nytt dasslokk kanskje? Velg mellom rundt 50 stykk montert på en vegg. Ifm. oppussing har jeg også observert at IKEA sine baderomsmøbler har blitt ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 BauHaus har vi ikke her i Ålesund, så det blir litt vanskelig! Så det at Flisekompaniet hadde mange fine dusjhjørner, så skal ta turen dit iløpet av dagen. Skal heldigvis ikke pusse opp, skal bare bytte ut et hjørnekar til dusj, men det blir dyrt nok det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Ta en tur innom Sparmax i Ulsteinvik Lokalisert i samme bygg som Biltema, men i underetasjen (mot sentrum). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Kabinett er eneste løsningen som duger i lengden. Ifølge en sjekk sintef (om jeg husker rett) av noen hundre bad hadde INGEN godkjent membrantykkelse.alle hadde feil ved membranutførelse. Eneste gang jeg kunne vurdert dusje rett på veggen hos meg er om jeg hadde tatt sveisemembran helt opp veggen (og gulvet da seff). Blir så Bra man kan få gjort det. Flislegging/badoppussings firmaer kommer og går konk hele tia, så ekke nødvendigvis så mye verdt garanti på nytt bad heller e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Skjønner godt det at du ikke gadd å legge ut dersom det var en atskillig høyere sum Koster nok fra før av! Jeg er ganske glad de som eide leiligheta mi før meg la en del kroner i kjøkkenet, alltids greit med skikkelige hvitevarer. Et lite spørsmål; Dusjhjørne eller kabinett? Har hørt litt negativt om dusjhjørner i form av skader på vegg/gulv. Noen som har erfaring med dette? Kabinett er svære greier og samler masse støv og dritt. Jeg ville gått for dusjvegger, evt dusjhjørne. Hvis badet er fagmessig utført tåler det å bli bløtt Jeg vil heller ha et bad som er litt vanskelig å vaske, enn fuger som drar vann. Ja, et bad SKAL være tett, og det skal ikke være noe problem å dusje rett på flisene - det er jo tross alt et våtrom! Men du øker fremdeles levetiden til badet BETRAKTELIG med å ikke gjøre det. I det øyeblikket en fuge er litt sliten og dårlig, så risikerer du at det koster deg 100-200 lapper. Det problemet unngår du om du har et dusjkabinett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg