Tzunami Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 hvis det spiser helt innerst bare så er det nok spissingen det går på, den får grei spissing når man senker e39 så ta en 4hjulskontroll når du justerer den i passelig høyde, så blir det nok myye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 http://m.finn.no/car/used/ad.html?make=0.749&year_to=1998&sort=0&ref=fas&finnkode=52300599&searchclickthrough=true Nydelig bruksbil. Kunne godt tenkt meg den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Jepp. Bakdekkene slites utrolig fort når knirkeforingene er gåen Men da slites som oftes hele flaten. Knirkeforinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hmm.. Kan det være grunnen til at bilen min spiser ett sett bakdekk pr 8k km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 tips til hvor kjøpe led bar fjernlys av grei kvalitet til ok pris? tilsvarende denne typen ca http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=51416699&searchclickthrough=true&searchQuery=fjernlys har et lite prosjekt pågang, og sjulle hatt masse fjernlys (gjerne meter brei) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Er offshore nå og fikk faen ikke lov og gå inni messa og ta meg en skål med frukostblanding til kvelds.. Kokken ville ha total arbeidsro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Er offshore nå og fikk faen ikke lov og gå inni messa og ta meg en skål med frukostblanding til kvelds.. Kokken ville ha total arbeidsro.. Da hadde jeg gått inn igjen og bråket til han ble så lei at jeg fikk hente den skålen med frokostblandingen. Også sagt, det var vell ikke så vanskelig Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 En kompis kjøpte gamlemotoren min i dag, så hjalp til med å få den INN I BILEN hans fikk jammenmeg plass med automatkassa og alt!! baki en e39 touring! 8f8af8b19d7b62552b4ae9e9c0a0eeac.jpg Sikkert ikke like god plass som i en merce.... 211en min er romsligere enn kompis sinE61..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Er offshore nå og fikk faen ikke lov og gå inni messa og ta meg en skål med frukostblanding til kvelds.. Kokken ville ha total arbeidsro.. Er noen som er helt nazi på slikt, men de har ingen rett til det. Man betaler faktisk 80,- kroner dagen for maten, og den er ikke alltid verdt det. Da bør man i det minste få seg litt kveldsmat. Skriv obs/RUH/4R eller hva de enn har der du er. Hvor er du forresten? Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Da hadde jeg gått inn igjen og bråket til han ble så lei at jeg fikk hente den skålen med frokostblandingen. Også sagt, det var vell ikke så vanskelig Første gangen det har skjedd meg at jeg har fått beskjed om at det ikke er lov å spise kvelds før halv 12. til Awt: Er nylig komt meg offshore som stillasbygger så farter litt rundtomkring. Men nå er jeg på Eldfisk S prosjektet.. På ekofiskfeltet. Skal skrive 4r ja. Han truet med og stenge messa fra 8 til halv 12 om folk fortsatte på denne måten Hvilket firma jobber du? Og hvilken stilling har du? Har selv en drøm om å bli roustabout når det en vakker dag blir lysere tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Jepp. Bakdekkene slites utrolig fort når knirkeforingene er gåen Men da slites som oftes hele flaten. hvis det spiser helt innerst bare så er det nok spissingen det går på, den får grei spissing når man senker e39 så ta en 4hjulskontroll når du justerer den i passelig høyde, så blir det nok myye bedre Er helt innerst det sliter ja. Resten av dekkene er så og si nye, innerst er jeg redd kord kommer frem snart Digg med Bilstein coilovers vertfall Utrolig hvor leken og lettkjørt denne er i forhold til e39 530d stasjonsvogna jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Ikke så rart...du presenterte deg jo ikke? da kan jeg ikke lukte hvem du er.... Passa aldrig å bryte inn i samtalen med deg og Glenn med "forresten, jeg er sjøbuse!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Jaaaja... Shit happens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Faaake Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk haybimmsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg