Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er offshore nå og fikk faen ikke lov og gå inni messa og ta meg en skål med frukostblanding til kvelds.. Kokken ville ha total arbeidsro..

Da hadde jeg gått inn igjen og bråket til han ble så lei at jeg fikk hente den skålen med frokostblandingen. Også sagt, det var vell ikke så vanskelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er offshore nå og fikk faen ikke lov og gå inni messa og ta meg en skål med frukostblanding til kvelds.. Kokken ville ha total arbeidsro..

Er noen som er helt nazi på slikt, men de har ingen rett til det. Man betaler faktisk 80,- kroner dagen for maten, og den er ikke alltid verdt det. Da bør man i det minste få seg litt kveldsmat. Skriv obs/RUH/4R eller hva de enn har der du er.

Hvor er du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg gått inn igjen og bråket til han ble så lei at jeg fikk hente den skålen med frokostblandingen. Også sagt, det var vell ikke så vanskelig :P

Første gangen det har skjedd meg at jeg har fått beskjed om at det ikke er lov å spise kvelds før halv 12.

til Awt: Er nylig komt meg offshore som stillasbygger så farter litt rundtomkring. Men nå er jeg på Eldfisk S prosjektet.. På ekofiskfeltet.

Skal skrive 4r ja. Han truet med og stenge messa fra 8 til halv 12 om folk fortsatte på denne måten :P

Hvilket firma jobber du? Og hvilken stilling har du? Har selv en drøm om å bli roustabout når det en vakker dag blir lysere tider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Bakdekkene slites utrolig fort når knirkeforingene er gåen ;) Men da slites som oftes hele flaten.

hvis det spiser helt innerst bare så er det nok spissingen det går på, den får grei spissing når man senker e39 ;) så ta en 4hjulskontroll når du justerer den i passelig høyde, så blir det nok myye bedre ;)

Er helt innerst det sliter ja. Resten av dekkene er så og si nye, innerst er jeg redd kord kommer frem snart :P

Digg med Bilstein coilovers vertfall :) Utrolig hvor leken og lettkjørt denne er i forhold til e39 530d stasjonsvogna jeg hadde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...