Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja faen ass :P har ikke plass xD trodde ikke denne skulle være så tung solgt!

Jammen faen da... En nær kompis har vært på leit etter E39 i evigheter og kjøpte seg en 520i M-sport 2002 stv. til 55.000 kr., bare for et par dager siden... Han kunne vært ordentlig interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W210 er bra bil det, eid en selv, men Mercedes-Benz kan ikke komfortable seter... Sikkert blitt mye bedre på det nå, men før gikk det i harde seter hvertfall.

Jeg kjører mye...og kjører mye forskjellige biler... mercedes sine seter er harde nettop for å være komfortable på langturer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått muligheten til å kjøpe et sett med M-sport felger fra 06 3 serie med ok dekk for en billig peng.

Noen som vet med sikkerhet om de passer eller ikke vil passe på min 06 modell 325xi?

Vet de har forskjellig dimensjon bak og fremme, men rulleomkretsen skal vel være bortimot lik?

Vet også at det skal være forskjell på innpress, men det er vel også noenlunde likt på 3 serie. 5 Serie blir det stor forskjell. Det vet jeg med sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg tok på meg å fikse noe på en e91 nå. Det kom statisk lyd ut av høytalerene selv om motoren var av. Etter mye søk på nettet hadde flere samme problem og ingen hadde fått fikset. Selv verksted hadde ikke forklaring. Dette kommer og går av og til. Synes dette var merkelig og begynte med feilsøking, flaks så startet jeg i subrommet. Der var det vel mildt sagt et basseng. Vann har altså trengt seg gjennom vindu/dørpakning på siden og ned gjennom til sub. 1-2 liter, etter den massive nedbørsmengden vi har hatt på vestlandet de siste dagene. Dette ble fikset og nå er alt bra. Kan være annerledes hos andre, men bra det ordnet seg hos oss.

Er det vanlig med dårlige pakninger på e9x? :-) Mer svakheter jeg burde sjekke samtidig? Byttet relee for vedkommende i vår da bilen nektet å starte. Heldigvis er e9x greie biler å skru på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått muligheten til å kjøpe et sett med M-sport felger fra 06 3 serie med ok dekk for en billig peng.

Noen som vet med sikkerhet om de passer eller ikke vil passe på min 06 modell 325xi?

Vet de har forskjellig dimensjon bak og fremme, men rulleomkretsen skal vel være bortimot lik?

Vet også at det skal være forskjell på innpress, men det er vel også noenlunde likt på 3 serie. 5 Serie blir det stor forskjell. Det vet jeg med sikkerhet.

Det skal ikke være noe problem. BMW har levert det slik fra fabrikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som om det er forskjellige felger på biler med/uten xDrive på prislisteiene ihvertfall.

Style 225 du skal ha?

Dessverre. :/

Det er style 194. Jeg bryr meg egentlig ikke det minste om utseende på denne bilen. hehe

Er bare så vanvittig lei av å kjøre på de runflat dekkene som står på bilen. Så nå har jeg tilbud om å gi 2500 for et komplett sett 194 med ok dekk som skal vare minst en sesong til ifølge selger.

Det er mye mønster på de felgene jeg har på bilen i dag også. Så jeg regner med å kunne selge de for ca 2000kr e,l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kanskje ikke de mest spennende felgene, men greie nok. :)

Er uansett ikke så mye penger det er snakk om.

Jeg har et sett med 225, og skal jeg ha de på 1-serien hadde det egentlig vært best med fire framfelger, så isåfall kunne vi nok fått til noe der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...