Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du vil altså vurdere å selge 225 felgene?

De er 19"? De hadde vært interresant for meg om de er 18"...

Mnja, alt er til salgs for rett pris heter det vel. :)

225 kom kun i 19" originalt.

Edit: jeg har derimot 18" m-tech-felger til 1-serie og 18" Hartge Classic 2 jeg gjerne kan selge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du NAF? 500 kr egenandel, de spanderer resten :) Sparer fort 3000-4000 kr om du må bestille ny nøkkel fra forhandler (om du har mistet den siste/eneste du hadde)

Kan fort stemme på litt nyere biler, men på en gammel e30 kan det nok være noe billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sjuern har ligget tilsalgs i Skien siden jeg lette etter min første bil. Det er nå syv år siden :)

Ser den har fått nye bilder :P

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52872551&searchclickthrough=true

Det er helt utrolig.

Ser den ikke egentlig grei ut og ?

Jeg hadde ikke hatt noe problemer med å eie den ihvertfall.

E32 er fine biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sjuern har ligget tilsalgs i Skien siden jeg lette etter min første bil. Det er nå syv år siden :)

Ser den har fått nye bilder :P

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52872551&searchclickthrough=true

Haha, husker også den godt da jeg leita etter E34 som første bil, helt utrolig at den har ligget ute så lenge. Tror den mer eller mindre har ligget til samme prisen også ;)

Det ruller fortsatt diverse Mercedes W210 som taxi i Oslo, og det sier alt. Bedre attest får man ikke

Ruller fortsatt en og annen E39 som taxi rundt forbi, alt har med vedlikehold å gjøre :)

post-47692-0-76851700-1414614524_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trenger du virkelig 2 store kjøleskap? Holder det ikke med ett?

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruller fortsatt en og annen E39 som taxi rundt forbi, alt har med vedlikehold å gjøre :)

Det er greit nok det, men slik jeg ser det så kan det nok være at W210 er en bedre bil enn veldig mange skal ha det til. Mine erfaringer er meget gode i tillegg til at det ruller fremdeles en drøss av dem selv i prefacelift utgave.

Det går noen 124 taxier i oslo og, minst 4 stykken. De kjøres av entusiaster og forskjermer er forbruksvare. BMW som taxi finnes det også, men det har ikke tatt helt av, det som derimot har tatt av er bruk av Toyota(fysj).

Det var ikke stort med E39 som taxi i utgangspunktet, og har ikke sett en på minst 1,5 år. F10er står på hvert hjørne der jeg ferdes, blir spennende å se hvordan de holder seg, og ikke minst om en BMW forhandler kommer til å opprette et såkalt Taxisenter slik Bertel O. Steen har på Økern for sine næringskunder.

Det bunner til syvende og sist ut i hva man foretrekker. Jeg foretrekker begge deler, BMW er uslåelig i klassen på lekne biler de fleste kan ta seg råd til :) Bak rattet på en Merc kan jeg sitte i timesvis og kose meg med god musikk og noen kopper med kaffe, ingen hast :) Setene til Mercedes er fine de. Kan virke litt harde i det man setter bakenden nedpå, men å sitte der i timesvis går helt fint. Den erfaringen har jeg ikke med Volvo(sitter godt de første 20 minuttene før en kjenner det i ryggen) feks.

Jeg misliker at 210 modellen dømmes så hardt av mange som kun ser rusten utenpå, for ellers er den god som gull. Har kjørt E39 jevnlig i snart 10 år, kjørt mye 210. Begge er temmelig like, og fine på hver sin måte. Det E39 scorer dårlig på, som 210 scorer bra på er kvalitet på knapper og dyser.

Begge to ruster en del, 210 mer enn den andre. Ellers kan jeg liksom ikke si noe vondt om noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...