Fredrik 90 Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Min fars "nummer 2" bil, en Ford Mondeo, har sitt sine beste dager. Så idag kjøpte han en ny bil, for å spare 530xd'n for småkjøring osv. Det ble denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53209151&searchclickthrough=true Noen meninger om denne bilen? Vi har tidligere hatt en E39 530d, men dog ikke facelift...Denne bilen virker i god stand. Ser ryddig ut, en eier siden import i 2006 (ble gjort av selger), han kan garantere kilometerstand. Den så jo veldig grei ut, bør være en bra nummer 2 bil det der. Min far har en 2000 E46 320d Touring som sliter/arbeidsbil, gått herfra til evigheten og med godt med rust i dørene. Men den lar seg ikke slite ut, uansett å mange prøver den er satt på Kjørte den her forleden da jeg skulle hente de gamle fangeren til bilen, fast å fin å kjøre fortsatt Vi har endelig fått handlet drømmebilen :happybday: Gratulerer så mye, er en spesiell følelse å sitte med drømmebilen Hva slags motor er det? Dirty og thbrekke reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 XDRIVE30D hermanoo90, Skårholen og SweetBMW reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Gratulerer med nydlig bil Dirty! Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 da funker omsider nye trekkbilen, ny starter så ble det goodtimes da å taue igang ekke helt fint bare fikse no annet småtteri på den nå. noen som vet om ford ranger delebil? eller deler, trenger panser, grill, tanklokk (det på tanken ikke kosmetiske) og div annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 noen her inne som skal på Rise Against neste tirsdag? Gleder meg helt sykt, forsåvidt fortsatt i lykkerus etter In Flames nå på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Mm! Takk for den, Fredrik! Noe må feile meg, det der er i mine øyne langt mer sexy enn majoriteten av moddede biler nå til dags. Det skal sies at jeg i det siste har fått en tendens til å velge P1 over P3, det kan umulig love godt for min mentale tilstand. Top Gear hadde for lang tid siden et ganske artig innslag der de fikk Lotus til å modde en Lada. Jeg finner ikke klippet med engelske kommentarer så vi får klare oss med russiske kommentarer, men det gjør klippet bare enda kulere etter min mening... Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Lignet veldig på en bil som gikk her for mange år siden. Samme lakkeringa. Bare hovedfargen var blå med hvite striper på sidene. Gikk rykter om at den hadde lotus motor. Men det ver jeg ikke om stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Lignet veldig på en bil som gikk her for mange år siden. Samme lakkeringa. Bare hovedfargen var blå med hvite striper på sidene. Gikk rykter om at den hadde lotus motor. Men det ver jeg ikke om stemmer. Sikkert/kanskje en Ford Lotus Cortina. Hvis det var en originalbil that is .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 God kveld godtfolk. Driver å bestiller inn alle julegavene til nye bilen. I forbifarten glemte jeg en ting som skulle bestilles fra koed når jeg bestilte der i ettermiddag. Bestillingen er ikke enda behandlet. Om jeg kontakter de i morgen tidlig, får jeg de til å legge ved det jeg mangler også da, uten at jeg må betale 170 kroner til i frakt? Noen som har erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 God kveld godtfolk. Driver å bestiller inn alle julegavene til nye bilen. I forbifarten glemte jeg en ting som skulle bestilles fra koed når jeg bestilte der i ettermiddag. Bestillingen er ikke enda behandlet. Om jeg kontakter de i morgen tidlig, får jeg de til å legge ved det jeg mangler også da, uten at jeg må betale 170 kroner til i frakt? Noen som har erfaringer å dele? Ring Geir så fikser han det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Ring eller send en mail, pleier sjeldent å være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Tusen takk Får slå på tråden i morgen tidlig så løser det seg forhåpentligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Sikkert/kanskje en Ford Lotus Cortina. Hvis det var en originalbil that is ..Mulig det var en Ford Lotus Cortina. Man da er den i såfall prikk lik en Lada med Lada merker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Åh, nei det er de jo ikke. Tenkte mer på at de kan være snarlik på litt avstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg