Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Min fars "nummer 2" bil, en Ford Mondeo, har sitt sine beste dager. Så idag kjøpte han en ny bil, for å spare 530xd'n for småkjøring osv. 

Det ble denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53209151&searchclickthrough=true

Noen meninger om denne bilen? Vi har tidligere hatt en E39 530d, men dog ikke facelift...Denne bilen virker i god stand. Ser ryddig ut, en eier siden import i 2006 (ble gjort av selger), han kan garantere kilometerstand.

Den så jo veldig grei ut, bør være en bra nummer 2 bil det der. Min far har en 2000 E46 320d Touring som sliter/arbeidsbil, gått herfra til evigheten og med godt med rust i dørene. Men den lar seg ikke slite ut, uansett å mange prøver den er satt på :) Kjørte den her forleden da jeg skulle hente de gamle fangeren til bilen, fast å fin å kjøre fortsatt :)

Vi har endelig fått handlet drømmebilen :happybday: :happybday: :happybday:

94_1139615378_xl.jpg

Gratulerer så mye, er en spesiell følelse å sitte med drømmebilen :) Hva slags motor er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm! Takk for den, Fredrik! :) Noe må feile meg, det der er i mine øyne langt mer sexy enn majoriteten av moddede biler nå til dags.  Det skal sies at jeg i det siste har fått en tendens til å velge P1 over P3, det kan umulig love godt for min mentale tilstand.

Top Gear hadde for lang tid siden et ganske artig innslag der de fikk Lotus til å modde en Lada. Jeg finner ikke klippet med engelske kommentarer så vi får klare oss med russiske kommentarer, men det gjør klippet bare enda kulere etter min mening... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignet veldig på en bil som gikk her for mange år siden. Samme lakkeringa. Bare hovedfargen var blå med hvite striper på sidene. Gikk rykter om at den hadde lotus motor. Men det ver jeg ikke om stemmer.

Sikkert/kanskje en Ford Lotus Cortina. Hvis det var en originalbil that is ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld godtfolk. Driver å bestiller inn alle julegavene til nye bilen. I forbifarten glemte jeg en ting som skulle bestilles fra koed når jeg bestilte der i ettermiddag. Bestillingen er ikke enda behandlet. Om jeg kontakter de i morgen tidlig, får jeg de til å legge ved det jeg mangler også da, uten at jeg må betale 170 kroner til i frakt? Noen som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld godtfolk. Driver å bestiller inn alle julegavene til nye bilen. I forbifarten glemte jeg en ting som skulle bestilles fra koed når jeg bestilte der i ettermiddag. Bestillingen er ikke enda behandlet. Om jeg kontakter de i morgen tidlig, får jeg de til å legge ved det jeg mangler også da, uten at jeg må betale 170 kroner til i frakt? Noen som har erfaringer å dele?

Ring Geir så fikser han det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...