Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg skjønte på Fredrik90, mente han at hvorfor skal vi bry oss om facebook når det finnes større problemer å tenke på?

Lurer på å fjerne facebook appen og bare ha "messenger", for det er jo via melding på facebook nesten all kommunikasjon foregår for tida...
Får ofte ett stikk av dårlig samvittighet når jeg innser hvor jævli mye tid som går te å kuke rundt på facebook :S

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Appen er jo helt ubrukelig, jeg bruker kun nettleser og nettsida, nesten så jeg vurderer det samme. Men jeg er med i så mange grupper med kjøp og salg (en trommis får aldri nok utstyr?), så hadde blitt litt dumt å ikke klare å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har den formeningen om at det eneste som skal kunne diskuteres er verdensproblem synest jeg synd i deg, og skjønner egentlig ikke hvordan du har virra deg inn på ett bilforum. Det at du ikke ser problemet med ett av vår generasjons større kulturproblem blir det samme som at mange brukere ikke ser poenget med at du lovpriser din din egen e34 som verdens beste bil.

Hele konseptet, og argumentet med at ingen kan irritere seg så lenge noen i en eller annen utkant har det værre har jeg heller aldri hatt sansen for. Snur man det på hodet og formulerer det om til ett litt mere bimmers.no retta argument blir det jo som å si at man aldri kan være fornøyd med bilen sin, for det er en person som har noe sværere.

Javel? Da vil jeg heller spørre dere som sitter og syter stort over bagateller som bare velfødde nordmenn kan klage over, hvordan i helvette dere har klart å forvirre dere inn på ett bilforum med et klagekor om mødre som ser for mye på TV. Du er så utrolig ute å sykler om du fortsetter å prøve å argumentere for akkurat dette, totalt malplassert spør du meg. Det finnes faen ikke synd på dere, dere har da iallfall en familie (selv om de er opptatt av TV) og ett sosialt liv med venner (selv om de sitter med nesa i mobilen. Dette er småborgerlige bagateller som blir helt ubetydelige når vi sammenlikner med de faktiske problemene noen i vårt velferdssamfunn faktisk har...

Gi nå faen i hva jeg lovpriser eller ikke, det har ikke noe med dette her å gjøre. Vis nå litt mer styrke og ryggrad enn å ved første og beste anledning gå løs på mine biler og hva jeg mener, gjør meg den tjenesten å finn noen ordentlige argumenter og skille sak og person ifra hverandre. Fy søren for en barnehage dette her er til tider...

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å la folk klage over det som plager dem, og heller kommer med problemløsende forslag og forståelse.

Er ingen her som har gått "så langt" og klaga over at de fikk en liten flekk på ferrarien sin i dag.... Det ble tatt opp et kulturproblem som eksiterer og florerer i vårt samfunn. Er det et meget stort livstruende problem? - Nei... Er det lov å diskutere eller ta det opp? Ja.

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en forferdelig verden vi lever i, foreldre som er avhengig av TVen og venner som sitter med nesa i telefonen... Det er så bra at det er ingen som sulter her i verden, ingen som går vinteren i møte uten tak over hode eller absolutt ingen barn som gruer seg til jul for da skal foreldrene ikke drikke seg fulle og banke hverandre opp...

Jeg har langt større og usikre ting å bekymre/være lei meg over for tiden, men når man først var inne på dette med TV-titting, farmen og denslags, så fyrte jeg løs på temaet uten å bare si feks. "Farmen er dritkjedelig".

Vi har alle våre ting som man blir sterkt preget av, men det er sjeldent noe man ønsker å dele på et bilforum.

Dersom du ser på det som sutring går det vel ann å ignorere det. Jeg er helt enig i at det finnes langt større problemer her i verden enn ukulturen hos de man omgås, men det er allikevel et kommende samfunnsproblem i mine øyne. Å drøfte det her går vel ann, og se om det er noen med de samme erfaringer eller noen som har noen enkle råd å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...