sveigis Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Fisefin frue parkerer bak meg med en Nissan Leaf idag på parkeringsplass. Jeg sitter inni bilen min og min bil sviver på tomgang.(En kald gammel e34 ryker kanskje litt mer på tomgang enn en nyere bil). Hun kommer bort til meg ,banker på vinduet ,jeg kjører ned vinduet og hun sier med stram stemme:"det ryker meget av deres gamle bil,hva med å slå av motor?Man må jo tenke på miljø og folket rundt seg!"sier hun. Jeg svarer tilbake:"Bilen går på tomgang for å røyke vekk sånne frekke arrogante kvinnfolk som deg!" Med et var kvinnemenneske og Leafen borte... Fin onsdag med andre ord. Julianv, Kristiansan'årn, BMWE39turbo og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Fisefin frue parkerer bak meg med en Nissan Leaf idag på parkeringsplass. Jeg sitter inni bilen min og min bil sviver på tomgang.(En kald gammel e34 ryker kanskje litt mer på tomgang enn en nyere bil). Hun kommer bort til meg ,banker på vinduet ,jeg kjører ned vinduet og hun sier med stram stemme:"det ryker meget av deres gamle bil,hva med å slå av motor?Man må jo tenke på miljø og folket rundt seg!"sier hun. Jeg svarer tilbake:"Bilen går på tomgang for å røyke vekk sånne frekke arrogante kvinnfolk som deg!" Med et var kvinnemenneske og Leafen borte... Fin onsdag med andre ord. Anbefaler å se denne south park episoden: http://www.southparkstudios.no/full-episodes/s10e02-smug-alert Der driver de gjøn med hybrideiere og spiller mye på at de tror de er så mye bedre enn alle andre (dette var før leaf og tesla tiden) Akkurat slik som de illustrerer hybridbileierne oppfatter jeg mange elbileiere her i landet. Tror de redder verden og er noen glimrende forbilder fordi de kjører elektrisk. Blir provosert! :@ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 He he ,sant nok. Det som provoserer meg er den arrogante holdningen til enkelte mennesker. Jeg vet hvem denne frøkna er da hun har barn på samme skole som meg .Hun er ei sånn dame som tror hun er sammen med Verdens rikeste mann, virker super opptatt i hverdagen med trening ,jobb osv og har denne "her kommer jeg " holdningen.. Sånne mennesker=søppel for meg. thbrekke og Ess reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Du har nå hvertfall baller som tør å si noe sånt til ei som er i "omgangskrets" som du ikke kjenner... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Du har nå hvertfall baller som tør å si noe sånt til ei som er i "omgangskrets" som du ikke kjenner... Hehe Ja ,helt ærlig så renner begeret over når de fremstiller seg selv for noe annet enn det de er. Det verste er at det sikkert bare prellet av henne. Men hun ble sur,skikkelig sur og det var rene kjønnnytelsen og se henne ta avgårde med skrudrillen sin;). BMWE39turbo og Djwik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Har et lite dilemma her. Jeg har firma telefon , jobber som transportmegler og bruker telefonen HELE tiden , selv om verktøyet mitt på jobb er datamaskin , så skriver jeg med sjåfører og transportører / speditører, kart / gps + translate. begynner 8 på jobb, klokken 12 har jeg 32 % strøm igjen. må lage 1 time senere , jobber fram til 4 , også lade på kvelds tid igjen. Jeg har lyst på ny telefon , denne iphonen er 1 år og 3 mnd gammel. Har lyst på Iphone 6, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram til sjefen om at jeg vil ha ny mobil. på grunn av strømmen + at jeg vil ha den nyeste. Noe tips til hvordan jeg skal gå fram her? eller ta en spansk en å " miste " den i trappa ? haha nei. SONY Z3 har markedets beste batterilevetid i det norske markedet og skal ha ifølge produsenten "2 dagers batteri ved normalbruk" for deg vil det kanskje bety strøm gjennom hele dagen. Android er piss enkelt nå som det har blitt mye bedre enn før, så ikke vær redd for å prøve Android hvis du har hatt iphone før, er ikke SÅ stor forskjell. Appene fungerer på dønn samme måtene, er bare visse funksjoner, design og oppsett som ser annerledes ut, men alt i alt så er Z3 kåret til nåtidens beste telefon. Hilsen mobilselgeren Endret Desember 17, 2014 av hermanoo90 Shattered, e30_joakim og knoskar reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 SONY Z3 har markedets beste batterilevetid i det norske markedet og skal ha ifølge produsenten "2 dagers batteri ved normalbruk" for deg vil det kanskje bety strøm gjennom hele dagen. Android er piss enkelt nå som det har blitt mye bedre enn før, så ikke vær redd for å prøve Android hvis du har hatt iphone før, er ikke SÅ stor forskjell. Appene fungerer på dønn samme måtene, er bare visse funksjoner, design og oppsett som ser annerledes ut, men alt i alt så er Z3 kåret til nåtidens beste telefon. Hilsen mobilselgeren Jeg har Z3 og bruker den mye (blåtann, wifi,4g) min har ca 65% batterikapasitet når jeg legger meg, fantastisk bra! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 SONY Z3 har markedets beste batterilevetid i det norske markedet og skal ha ifølge produsenten "2 dagers batteri ved normalbruk" for deg vil det kanskje bety strøm gjennom hele dagen. Android er piss enkelt nå som det har blitt mye bedre enn før, så ikke vær redd for å prøve Android hvis du har hatt iphone før, er ikke SÅ stor forskjell. Appene fungerer på dønn samme måtene, er bare visse funksjoner, design og oppsett som ser annerledes ut, men alt i alt så er Z3 kåret til nåtidens beste telefon. Hilsen mobilselgeren Skaffer du en til en billig pris? Ser Z3 compact ligger ute til 4 laken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Compact har dårligere batteri. Sony tlf er elsk. [emoji4] På tv2 hjelper deg kom huawei best ut på batteri. Den er og en knakandes bra tlf til go pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Compact har dårligere batteri. Sony tlf er elsk. [emoji4] På tv2 hjelper deg kom huawei best ut på batteri. Den er og en knakandes bra tlf til go pris. Samsung S3 er helt ræva (bytta til og med, da daua den konstant på 16%) og S4 er en møkkatelefon (mister dekning hele tida feks, må restarte, hatt den på rep 2 ganger på 2 måneder, begge delene var ikke brukerfeil), så frister å prøve Sony Z3 compact. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 SNØØØØØØØ <3 e30_joakim, sveigis, hermanoo90 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Fikk meg en ubehagelig opplevelse igårkveld. Skulle på besøk til en kompis, så jeg parkerte bilen i innkjørsla hans. Innkjørsla er bratt, men bruker som regel ikke å være noe problem å komme seg opp eller parkere der. Igår derimot, var det snø og 0-føre. Jeg parkerte bilen, satte den i Park, strammet til brekket og gikk inn i huset. Etter bare noen få minutter, hører vi at en bil står på veien nedfor huset og fløyter. Fløytinge fortsatte, så jeg kikket ut av vinduet, og tror nesten ikke mine egne øyne! Der står en bil pent parkert hallveis nedi grøfta, inn mot hagen til naboen.. I noen sekunder sitter jeg der og ikke skjønner en dritt, men plutselig går det opp for meg at det er min bil som har sklidd ned fra innkjørsla til huset.. Tusen tanker går gjennom hodet mitt i det jeg febrilskt finner skoa og hallveis løper ut. Jeg var sikker på at dette kom til å bli dyrt, at den garantert hadde truffet et tre, murkant eller lignende. Men utrolig nok hadde ikke bilen truffet noe som helst på sin ville ferd ned bakken. I ettertid tenker jeg at det var meget lite lurt å parkere bilen slik i en bakke, spesielt når dekka er varme. snøen smelter, blir til is, og vips så sklir den.. Vel, takk og lov for at det gikk slik det gikk [-o< Kattlikzm, majuz og hermanoo90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Ja ,helt ærlig så renner begeret over når de fremstiller seg selv for noe annet enn det de er. Det verste er at det sikkert bare prellet av henne. Men hun ble sur,skikkelig sur og det var rene kjønnnytelsen og se henne ta avgårde med skrudrillen sin;). Den Leafen er ikke tilfeldigvis hvit med sorte felger? Er ett kvinnfolk som kjører rundt her i en slik som tror ho er fritatt ifra alt som heter trafikkregler... Ho var centimeter ifra å kjøre i siden på E90en min rett før jeg skulle bytte den inn i F10 tidligere i år, ho ga flatt faen i vikeplikten ved Jokern på Asdal. Ho buste ut i dette oversiktlige krysset vel vitende om at jeg kom til å stoppe selv om ho brøyt vikeplikten, der tok ho grundig feil kan du si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Holdt på i dag og i går å montere luftunderstell fra bagriders på en kompis sin 2011 scirocco, fytti å mye arbeid det er Men begynt å nærme oss noe når det gjelder nivå sensorene nå vertfall, mye måling og dritt. Er sånn E-Level greier. Jeg og vil ha luft!!! Men guud hvor mye dyrere det er til min enn scirocco Og istedenfor punga ut 35k på det hadde jeg nok heller fått meg kompressor jaa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Snø her også! Jeg skulle spinne rundt 180 grader i sta, men der var det visst bare is under snøen så jeg fikk ikke noe grep, holdt på å ende i grøfta rett utenfor huset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg