Robkill Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Circuit de Spa-Francorchamps du mener? ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Bestilt opphold på Farris til forldrene mine til jul. Noen som har erfaring med hva slags spapakke som er "passe"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Som vi var inne på her i tråden for noen uker siden, så har jo ikke Mercedes ML det bestet ryktet på seg. I dag sto det en havarert W164 (2006+) i en busslomme i Asker, og eieren sto med en stresskoffert og pratet i telefonen på fortauet ved siden av.... Og noen timer senere observerte jeg en hvit ML W163 (trodde først det var Wicky) med panseret oppe på E6 ved Olavsgaard. Ingenting er som å få bekreftet ryktene... Så også en E39 som sto på felgen i påkjøringsfeltet til E18 i Asker. Dekket foran hadde punktert og gått av felgen. Bare kast.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Så en grevling i stad. Den så fornøyd ut. knoskar, majuz, Haukefer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Har noen Chromespoke felger jeg tenkte og lakke hvite. Disse er nå rustne og stygge. Er det nok og kjøpe noe grunning og hvit lakk på sprayboks? Finish er ikke så nøye. Hvor mye lakk trengs det på 4 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Circuit de Spa-Francorchamps du mener? Haha, i mange timer gikk jeg rundt og tenkte på at han anbefalte bilbanen Så gjennom svarene en gang til og skjønte at anbefalingen var skjønnhets-spa Spa betyr automatisk bilbane i hodet mitt. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Haha, i mange timer gikk jeg rundt og tenkte på at han anbefalte bilbanen Så gjennom svarene en gang til og skjønte at anbefalingen var skjønnhets-spa Spa betyr automatisk bilbane i hodet mitt. Han har rett da... alle liker en dag på Spa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Ser skikkelig digg ut på Farris da, kunne tenkt meg en helg her sjæl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 8 timer til Juleferie! skal bli godt etter 25timer på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 (endret) . Endret Desember 23, 2014 av Dal-z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Hva med et gavekort på Spa? Alle liker en dag på Spa Det er sant Som noen sier her , Gavekort er litt upersonlig , men jeg syns det er greit og gi til folk i familien , og værtfall få det , får da kan jeg kjøpe det jeg vil ha selv Hun ønsker seg en klokke, men har ikke vist meg hvordan, og da kan man ikke bare kjøpe en , klokke er smak , værtfall fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Noen av dere som har brukt DanCenter til å leige sommerhus i Danmark? Har dere i såfall lagt igjen peng til strøm i huset? Jeg mener at dette skulle gjøres i huset vi hadde i sommer, men nå viser det seg at dette ikke har gått i orden da jeg har fått inkasso på 2000 NOK på en sum som opprinnelig var 418 NOK.. Ikke akkurat det jeg trengte rett før jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Vi brukte Dansommer i sommer, og der ble "strømregningen" trukket fra depositumet, så fikk vi tilbakebetalt resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Betaversjonen av potetskrelleren er i boks.. Lurer på om jeg skal kjøre med dobbel børste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Vi brukte Dansommer i sommer, og der ble "strømregningen" trukket fra depositumet, så fikk vi tilbakebetalt resten. Det ble gjort sist gang vi brukte Dancenter, men i dette huset betalte vi ikke depositum, av en eller anna grunn. Og jeg mener å huske det stod i permen i huset at peng til strøm skulle legges igjen. Er jo lenge siden så jeg husker faktisk ikke helt, men vi la igjen peng i såfall. Jaja... Har kontaktet Dancenter som igjen sendte mailen videre til S2 Advokat. Håper de finner ut av det. For viss det ikke lå peng der, så har de noen som vasker som fikk litt ekstra den dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg