Fredrik 90 Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Vel... BMW skjønte tidlig at en større endring på designet var nødvendig. Arbeidet med dette begynte allerede i 2003, men ble implementert i 2005 sammen med bl.a nye motoralternativer. Du har dermed rett i at faceliften ikke kom tidlig i forhold til modellens planlagte livssyklus. BMW fikk svært mye kritikk for det opprinnelige designet på E65 (mer kritikk enn for noen modell tidligere) og salget var derfor moderat frem til faceliften kom på markedet, men når den kom stilnet kritikken og modellen ble relativt populær. Mye av kritikken var urettferdig (iallefall sett med dagens briller), men man skal huske på at den fulgte etter E38 som fra første stund var ekstremt elegant og populær. Da er vi helt enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Angående den saken hvor to gutter i to biler etter hverandre kjørte av vegen og deretter stakk av fra bilene, hva tror dere har skjedd? Virker jo veldig merkelig... Men er nå leteaksjon etter han ene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 (endret) Angående den saken hvor to gutter i to biler etter hverandre kjørte av vegen og deretter stakk av fra bilene, hva tror dere har skjedd? Virker jo veldig merkelig... Men er nå leteaksjon etter han ene... Enten så gjemmer han seg pga han sikkert hadde promille han også, eller så kan han f.eks ha falt utfor en fjellskrent eller noe annet. Så jo ut som bilene hadde ekstremt lav fart når "ulykkene" skjedde i hvertfall. Endret Januar 2, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Har ikke sett noe bilde jeg... Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 (endret) Han som er savnet har bilde av en Volvo 850 på Facebook profilen sin, så jeg vil anta at det er bilen hans i bakgrunnen.. Endret Januar 2, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Ligget en uke på rikshospitalet sammen med min fru og ventet på at prinsen skal kommeNå er det nok like før, Dette blir nok en fantastisk helg God helg folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 (endret) Guddløkk dirty boy!!! En uke er forresten jævlig lenge....vi var ferdig på 3timer fra vi våkna til ungen var ute Endret Januar 2, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Hvor gamle var dere da dere fikk den første ungen? Vet at noen her er over 30, og noen litt over 20. Bare lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Jeg var 26 da jeg ble far for første gang. Det var planlagt, men jeg var ikke høy i hatten for å si det på den måten. Damene har det lettere iom. at naturen stort sett sørger for de mentale forberedelsene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Jeg var 24 når jeg fikk min første, så 27 med andre... Første i 07.. Første var planlagt, andre "uhell" [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Åssen er det å kjøre fra Oslo til bergen nå? Stengte overganger etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Jeg var 26 med første og 28 med andre. Vi planla vel ikke så mye, men det var ikke noe sjokk. Man blir forøvrig aldri klar for å bli foreldre for de som tror det, så det er bare til å sette i gang. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Åssen er det å kjøre fra Oslo til bergen nå? Stengte overganger etc?Vegvesenet har vel oversikten over stengte overganger..Nå er jeg usikker på hvilket fjell man kjører over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Mye stengt over fjellet. Hardangervidden er stengt for under 7.5 tonn iallefall www.vegvesen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 (endret) Dette med å få barn tidlig virker å være en trend for tiden, jeg er 23 og jeg har en kamerat som venter barn nå og paret er yngre enn meg og mangler bolig som passer til å ha barn(1-Roms), droppet nylig utdannelse og mangler en stabil økonomi. Det går sikkert, men det blir en hard tid fremover for begge.Jeg kjenner også to andre par som fikk barn i enda yngre alder(19-20 år). Neppe planlagt noen av dem.Det går jo alltid på et vis, og de angrer vel ikke direkte i ettertid, men man merker at de ønsker å være med på fler ting enn de får tid til til tross for at besteforeldre og oldeforeldre trår til når det kniper. Det etableres ny bopel og jobbes overtid hver dag, og etter jobb er det husbygging. Det er en periode med lite tid til å puste.Alt jeg kan gjøre er å vise støtte når det trengs og være en god venn uansett hvor vilt jeg synes det er.Det er en drastisk forandring, nyttårsaften for to år siden var som normalt, alkohol(det løser jo opp stemningen litt) og nyttårshygge med dans og morro. Året etter var preget av bleieskift, amming og mye barneprat. Tydelig signal om at man etterhvert blir voksen!Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Januar 2, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg