Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja vil tro det faktisk [emoji14] ho liker også å være med å spille , ho kom med forslaget om en ekstra fjernkontroll og kjøpe Call of duty [emoji14]

Har funne dama du hører jeg [emoji14] heldig da!:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dårlig at denne "liker" greia har tatt så av her på Bimmers, synes det holdt med hysteriet på Facebook. Jeg trykker liker på kun det jeg synes fortjener det, enkelt og greit :)

Ser forøvrig at jeg stadig er nest best likt her på Bimmers etter Wicky, uten at det er noe jeg henger meg så veldig opp i (i motsettning til han som er best likt) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dårlig at denne "liker" greia har tatt så av her på Bimmers, synes det holdt med hysteriet på Facebook. Jeg trykker liker på kun det jeg synes fortjener det, enkelt og greit :)

Ser forøvrig at jeg stadig er nest best likt her på Bimmers etter Wicky, uten at det er noe jeg henger meg så veldig opp i (i motsettning til han som er best likt) :P

er ikke ofte jeg trykker liker, må liksom være verdt det, mest pga jeg glemmer at funksjonen er der.

men til noe morro

Trønderhistorie:

En ung gutt fra en bygd i Trøndelag flyttet til Oslo og gikk til ett stort kjøpesenter for å søke jobb.

Sjefen for kjøpesenteret spurte: "Har du noe selgererfaring?"

Gutten svaret: "Nåååå, jooo, hi no jobba som sællar i heimbygda ja."

Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han seg for å ansette han. "Du kan begynne i morgen tidlig" sa han til gutten."Jeg kommer ned etter vi har stengt i morgen kveld og ser hvordan du har hatt det på din første dag på jobb."

Gutten hadde en tung dag, men til slutt var den ferdig. Etter stengetid kom så sjefen ned som han hadde lovet dagen før. "Hvor mange salg gjorde du i dag?" Spurte sjefen. Gutten svarte: "Eitt."Da ble sjefen litt forundret og sa "Bare ett!? Våre selgere bruker normalt å gjøre mellom 20 og 30 salg på en dag. Hvor mye penger var det snakk om?"Gutten svarte: "einmiljonnihuinneråølløvtusneitthuinneråtrættiåttkrona"

"Sjefen ble svært overrasket og sa: "1 911 138 kr!!! Hva solgte du til han?"

Gutten svarte:"Først sællt æ'n ein liten feskkrok. Så sællt æ'n ein meillomstor feskkrok. Ætti det sællt æ ein stor feskkrok. Så vart de eit fesksnøre. Da æ spord kor hainn skoill fesk, svårrå'n at'n skoill fårrå neåt kyst'n. Da sa æ at hainn koinn træng ein båt, så vi gjekk ne te båtavdelinga. Der sællt æ'n deinn store Baylineren med doble motora. Ætti de vist de sæ at deinn lisse Honda Civic'en itj klart å dra deinn store båt'n, så æ tok'en me mæ te bilavdelinga å sælt'n ein Chevrolet Tahoe firhjulstrækkar.

Sjefen, som nå var i sjokktilstand sa... "Så du mener altså at en mann kom inn for å kjøpe en fiskekrok og du klarte å selge han en båt og en bil????"

Da svarte gutten glatt:"Nei, nei! Hainn kom in og skoill kjøp tamponga te kjærrringa si, å da svårrå æ at hainn liksågått koinn fårrå å fesk, ættisom hælga va ødelagt læll!"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo fredrikstad....er ikke det sånn..veldig langt unna allfarvei? Litt sånn... "man passerer fredrikstadskiltet på vei til sverige"?

Er nok Sarpsborg du tenker på.

Sarpsborg (Uttales SARSHbårr) er byen ved Glomma, også kalt "Husklynga ved fossen", som Gud glemte, men som alle andre (sarpinger) husker for å ha snyltet Raufoss for plassen i Adeccoligaen. Eller hadde Sarpsborg 08 vært konkurs. Sarpsborg er byen folk kjører forbi på E6 og tenker - hva var det for no'?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med isbane kjøring. ?
Har lyst til å prøve det i år. Men må skaffe/lage redskap til det.
Lurer på å bygge om E34en til M50B25 og manuell.
Er det nok effekt til å kunne sladde med ispigg eller er det like greit med vanlige piggdekk ?

Endret av kvammis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygg om til M50B25 og manuell du, men dropp ispigg da flere baner krever bur ved bruk av ispigg. Gode piggdekk foran burde holde, i slutten av januar er det gatebil on ice. Der er det mulighet for begge deler på to forskjellige baner, ispigg krever bur på gatebils arrangement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og akkurat derfor luftet jeg tanken om kanskje man burde revurdert denne løsningen. Flere andre forum bruker "takk" knapp. Dette fordi de fleste forum lever av at entusiaster hjelper hverandre (og dette er intet unntak), og da har man muligheten til å "takke" de som tar seg tid til å hjelpe deg med hva enn en lurer på, det være seg "utstyrsliste til bilen", "hvilke ledninger som skal kobles hvor ved manuellombygging", de som tar seg tid til å ordne sammenkomster osv.

På denne måten oppfordrer man folk til å være hjelpsomme, og antall "takk" vil si noe til nye brukere om dem de prater med. Måten "liker" blir brukt på i dag (jeg bruker det jo selv :P) er jo aller mest til å "like" gode punchlines i tulletråden, eller ta side i diskusjoner.

Jeg ser dog ut til å være skummelt alene om å tenke i de baner. Jeg skulle gjerne ha gitt noen takk til gutta i diagnosetråden, til bmwccn folket som sørger for å info ut her (jås) etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes liker-knappen er veldig fin, jeg er nok ikke flink til å misbruke knappen. Jeg setter pris på gode innlegg i dette forumet, innlegg jeg føler var nyttig å lese og lære av. Disse innleggene får 'like' fra meg.

Jeg blir ekstra glad av å få likes, men klarer helt fint selv å skille ut når det var fortjent eller ufortjent.

Jeg synes det er hyggelig at noen gir meg en 'like' på et innlegg av og til, særlig innlegg jeg har brukt litt tid på.

Hvor mange likes har jeg fått? Aner ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor kunne man ikke gitt et "takk" til de som skriver slike innlegg? Forskjellen er at det ikke er naturlig å gi "takk" til punchlines, morsomme utsagn og for å ta sider når man er uenige (som vi ofte er her). Jeg har både gitt og fått "liker" på slik innlegg, da det blir "natulig" og det er slik systemet fungerer i dag.

Misforstå meg riktig, jeg er ikke så opptatt av noen av dem, men jeg tror at som forum så hadde man vært bedre tjent med "takk" knapp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sett den scoren nevnt to ganger, hvor det er du som har nevnt at du ligger på topp begge gangene :P  

Ikke ta deg nær av det forresten, er ikke et ønske om debatt, krangel eller spydigheter! kun en kuriositet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også si at du har ett meget godt poeng TRF, hadde vært mye bedre med en "Takk" knapp. Derfor fikk du en "liker" av meg også ;)

Har kun sett den scoren nevnt to ganger, hvor det er du som har nevnt at du ligger på topp begge gangene :P

Ikke ta deg nær av det forresten, er ikke et ønske om debatt, krangel eller spydigheter! kun en kuriositet

Ja i stad så var det hele andre gangen jeg nevnte det, første gangen så spurte jeg Wicky av ren nyskjerrighet hvem som lå som nummer to. Ble forbauset da han sa det var meg. Men nå har du fått meg til å si det en tredje gang, så nå tar jeg vel snart igjen Wicky :)

Hadde du ikke ment noe med det så hadde du ikke brakt det på banen, men greit nok. En kuriositet kaller du det :P

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker veldig skjeldent på liker. Ser ikke hensikten. Liker er liksom feil å gi til mye av det som postes. Ganske enig at takk kanskje hadde vært bedre.

Føler igrunn liker knappen hat tatt over den like ubrukelige "+1" alle fyllte trådene med før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...