Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tractioncontrollen på min e61 kveler også motoren, kan sitte der med flat pedal og likevel så trår den såpass til at motoren går i stå.  Samme med første hakket av, da tar det bare bittelitt lenger tid. 

Ellers er jeg ganske så skuffet over fremkomligheten! Den kommer frem på mye rart, men møter man på det det verre er den håpløs, ikke i nærheten av å være like god som en god gammal 124 med ASD :) Der er det bare å nyte turen og brøyte seg frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til fete felger på e39 ?

har senkefjører nå.  skal ha coilovers og den frontleppa under m Tech fangeren. 

Planen er å ha den veldig lav, men blir det veldig lavt med 20'' ?

i så fall så må det bli 18 eller 19 ?

Bør vere 18 om du skal gå lavt ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil med sperre er jo bedre enn en bil med åpen diff uansett vil jeg si, neste hakk da er firehjulstrekk i såfall. Skulle gjerne hatt sperre på E34en, blir litt gøyere å sladde med også da har jeg hørt :)

Diffbrems på e34 er så absolutt å foretrekke, løfter kjørbarheten mange hakk :) Selv om den kan bli litt svak i visse tilfeller. (25%) 

Kjører selv med 225\55-17" Hakkapeliitta piggfri, dekk jeg gjerne anbefaler videre.  Eneste jeg har slitt med når det gjelder fremkommelighet med e61'n er den siste kneika opp til huset, bakken er bratt, har en sving og blir fort polert.  Fart i bunn er vanskelig, da det er en 90graders sving som krever at man må kjøre i gangfart! ikke et godt utgangspunkt for å ta rennafart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig ekkel artikkel igrunn..

'Inne i stua har Møkkelgård en 65 tommer stor fjernsynsskjerm'

Det var dråpen..

Så ikke helt sammenhengen mellom bil, hus og TV.. 

Flott er det nok, relevant? Nei.  Jeg har forøvrig kun en 42" tv som jeg bruker mest til radio :)

Endret av Robkill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil med sperre er jo bedre enn en bil med åpen diff uansett vil jeg si, neste hakk da er firehjulstrekk i såfall. Skulle gjerne hatt sperre på E34en, blir litt gøyere å sladde med også da har jeg hørt :)

Stemmer det, har aldri hatt en så god bil på vinterføre som E46 M3 en! Sjøl om det er en gammel bil er den mye bedre enn E91 en og E90 en eg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperre øker fremkommeligheten en god del, sammen med gode dekk er det gull verdt. Hadde gode dekk men åpen diff på volvoen jeg hadde, var ikke veldig god fremkommelighet men hadde man litt fart før bakken, og holdt jevn gass så kom man frem dit man ville stort sett. Men neste bil vil jeg gjerne ha sperre/ brems, har funnet en 330d som jeg kan få til en veldig god kamerat-pris men så er det ingen forsikringselskap som vil ha meg som kunde med den bilen pga HK. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperre øker fremkommeligheten en god del, sammen med gode dekk er det gull verdt. Hadde gode dekk men åpen diff på volvoen jeg hadde, var ikke veldig god fremkommelighet men hadde man litt fart før bakken, og holdt jevn gass så kom man frem dit man ville stort sett. Men neste bil vil jeg gjerne ha sperre/ brems, har funnet en 330d som jeg kan få til en veldig god kamerat-pris men så er det ingen forsikringselskap som vil ha meg som kunde med den bilen pga HK. 

Ingen som vil ha forsikring på en 330d?? Har aldri hatt noen problemer med å forsikre noen biler på meg sjøl… Hvilken forsikringselskap har du prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg fikk Quaife, har bilen blitt mye bedre på vinterføre. Mye lettere å styre og føle hva bilen vil og kommer til å gjøre. Det å sladde med bilen er også en fryd.

Testet i en bratt snødekt bakke. Stoppet mitt i bakken, spant litt i starten så bare dro den seg opp uten problem og dette var med antispinnen helt av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...