Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Etter litt hard snømåking har ene spyledysa på E klassen blitt skeiv... spyler der man står når man åpner døra på førersiden...

Å få ut aggresjon på bimmers er ikke like tilfredsstillende som å smadretrynet på eiern av denne puggen med regnr DP40649. Han sperret veien for meg (kjørte e klassen) i over 10min. Jeg tutet og tutet...tilslutt kom en fyr løpende bak bilen min, smeller hånda i bakvinduet (der Inaya satt) og river hardt i dørhåndtaket på passasjersiden. Denne var seff låst så han fikk ikke åpnet den. Disse to hendelsene skremte Inaya og hun begynte å hylgråte.

Normal handling fra meg hadde nok vært å gå ut av bilen og ja.... ihvertfall. Jeg tok ned ruta, så sier han "hehe har tuta di hengt seg opp eller herreguud du stod jo bare her i 10sek"...Så sa jeg igrunn kun at han bare burde klappe igjen for nå grein ungen min pga handlingen hans og at han burde fjerne bilen ganske fort...Så tar denne spinkle superidioten av seg sine synsbriller, og spør "er du frekk eller".... jeg hadde som sagt ungen i bilen og hadde ingen interesse av å la henne sitte alene i bilen... Så jeg bare lukket vinduet og regna med at han skulle fjerne seg kjapt.

Så er han frekk nok til å be MEG rygge!? Etter å ha blitt overtalt av andre rundt han (forbipasserende som fikk med seg dette) så rygger han kjapt som en idiot bak og går ut av bilen og steller seg foran meg når jeg skal ned til venstre... Han banker hardt på ruta og jeg drar ruta litt ned så smeller det fra han "rart det er krig i verden med slike som deg i verden! Kom ut a om du er så tøff".... Svarte bare med at han burde være takknemlig for at jeg hadde barn i bilen og at jeg ikke hadde noen intensjoner om å oppføre meg som en idiot foran min datter... Så siern "ja trygt for deg og stakkars dattera di".....

Jeg har gode lange lunter og har opparbeidet meg en stor dose med tålmodighet etter at jeg fikk barn.... Dette brukte opp alle mine lunter...alle mine bønner etc.... Måtte telle til 342312 før jeg svarte han "aldri nevn min datter.... pass godtpå deg..og kjør forsiktig hjem"

"E det en trussel??"

Nei svarte jeg....Og dynka han med en stooooor dose spylevæske før jeg kjørte hjem....

post-42422-0-29223800-1422037779_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en direkte trussel... ikke smart. Det er bedre å vente med å ta frem maggen til det ikke er et spørsmål om hva man skal gjøre med den. Jeg synes at Wicky etter omstendighetene håndterte situasjonen rimelig fattet og voksent (i motsetning til den andre duden som bare provoserte med sin oppførsel)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være litt forsiktig med å kødde med folk i trafikken... Jeg skulle til å kjøre ut i et lyskryss en gang da det kom en bil som kjørte på helrødt som jeg holdt på å kjøre inni... Jeg la meg etter han og tutet og blunket i lysene for å signalisere at jeg likte det dårlig. Det gjorde tydeligvis han også for han stoppet bilen på tvers på en bru og ut av bilen kom det fire svære negere. Føltes godt at det var plass til å kjøre forbi dem da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...