fish Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Noen som kjenner til denne? Noen her fra forumet? Legg merke til at nødblinken slår seg på rett etter første smellen. Er det noe som er "innebygget" i bilen, hvis dere forstår hva jeg mener? http://www.tv2.no/2015/01/24/nyheter/forsikringssak/6484297 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 fleste nyere biler har sånn funksjon at nødblink går på automatisk husker transit connect'n jeg hadde på gamle jobben gjorde det når man bremsa og abs'n kicka inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Det er en bil fra forumet som ligner, men det er nok ikke den. De fleste e82-er er hvite, og det er heller ikke noe spesielt som gjør at den skiller seg ut fra andre. Det er nok heller ikke usannsynlig at bilen ble kondemnert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Så ut som den hadde "gromme" felger. Tenkte at det var en som var over gjennomsnittet intr i BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Noen som har tips til hva ferge fra sverige til polen? Med bil altså. Tenker å kjøre over der i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 (endret) Har tatt ferje fra Ystad til Świnoujście noen ganger, Unity Line. Båter med grei standar og ålreite rom. Bruker vel en 6.5t over sundet Endret Januar 25, 2015 av Robkill Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Noen som har vært borti å få facebook-brukeren sin delvis deaktivert? Kan ikke like statuser, skrive noe og sånt, får ikke sendt meldinger til mange heller. Fikk ikke noen forklaring, noen hadde rapportert en kommentar eller noe sånt, sto det skulle vare i 24 timer, men det er nok bullshit... Litt usikker på når det ble sånn, men er vel ca 23 timer siden tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Noen som har vært borti å få facebook-brukeren sin delvis deaktivert? Kan ikke like statuser, skrive noe og sånt, får ikke sendt meldinger til mange heller. Fikk ikke noen forklaring, noen hadde rapportert en kommentar eller noe sånt, sto det skulle vare i 24 timer, men det er nok bullshit... Litt usikker på når det ble sånn, men er vel ca 23 timer siden tror jeg. Der var den grei igjen. Hmm, rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Hey! Er det en egen tråd på bimmers for oss som har 4x4? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 I så fall har jeg aldri hørt om den. I hvilken sammenheng har du behov for noe sånt? Teknisk er jo for alt teknisk, og det er uansett de samme folkene som hjelper deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Bmw har rwd. EOD. Fredrik 90, adne95, FredrikE24 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Kveldens filmtips; Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father og Interstellar (Som omsider er tilgjengelig i god kvalitet på nett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Noen som vet om en norsk nettside/butikk man kan få kjøpt sånn plastic panel remover tool? Har brukt bakenden på en gaffel for og ta ut diverse ting, men tenkte jeg skulle få kjøpt inn noe som faktisk er beregna på og ta ut paneler og sånne ting i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Fikk prøvd 540'n på rolig langkjøring nå i helga. "alle" typisk på forum sier dem går jo lett nedi literen på langkjøring og 1.2 på blanda. Jeg klarte faktisk få min nedi 1,03l i snitt i følge forbruksmåler den ene veien. Da lå jeg jevnt stort sett i 80-90 hele tiden på cruisekontroll, ikke eneste forbikjøring, kun meg i bilen. Ikke noe å si på det syns jeg, ikke galt får en gammel bil med 4.4l v8 Utrolig deilig tur bil, ligger uanstrengt under 2000 rpm på cruisekontroll samme hvilken bakke På veien hjem var det noe mer aktiv kjøring og snittet endte vell på ca 1,3l da. Men vanlig her hjemme er 1,6-1,7 da.. Bryr meg ikke såå utrolig mye egentlig. men følger nå med da naturligvis Er jo bare å fylle når den sier ifra så Clevion, de selger slikt på Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Noen som vet om en norsk nettside/butikk man kan få kjøpt sånn plastic panel remover tool? Har brukt bakenden på en gaffel for og ta ut diverse ting, men tenkte jeg skulle få kjøpt inn noe som faktisk er beregna på og ta ut paneler og sånne ting i bilen Jula har et sett, det skal være veldig bra. Kjenner flere her inne som bruker det og er kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg