Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er en bil fra forumet som ligner, men det er nok ikke den. De fleste e82-er er hvite, og det er heller ikke noe spesielt som gjør at den skiller seg ut fra andre. Det er nok heller ikke usannsynlig at bilen ble kondemnert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti å få facebook-brukeren sin delvis deaktivert? Kan ikke like statuser, skrive noe og sånt, får ikke sendt meldinger til mange heller. Fikk ikke noen forklaring, noen hadde rapportert en kommentar eller noe sånt, sto det skulle vare i 24 timer, men det er nok bullshit... :P Litt usikker på når det ble sånn, men er vel ca 23 timer siden tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti å få facebook-brukeren sin delvis deaktivert? Kan ikke like statuser, skrive noe og sånt, får ikke sendt meldinger til mange heller. Fikk ikke noen forklaring, noen hadde rapportert en kommentar eller noe sånt, sto det skulle vare i 24 timer, men det er nok bullshit... :P Litt usikker på når det ble sånn, men er vel ca 23 timer siden tror jeg.

Der var den grei igjen. Hmm, rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en norsk nettside/butikk man kan få kjøpt sånn plastic panel remover tool? Har brukt bakenden på en gaffel for og ta ut diverse ting, men tenkte jeg skulle få kjøpt inn noe som faktisk er beregna på og ta ut paneler og sånne ting i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøvd 540'n på rolig langkjøring nå i helga. "alle" typisk på forum sier dem går jo lett nedi literen på langkjøring og 1.2 på blanda.

Jeg klarte faktisk få min nedi 1,03l i snitt i følge forbruksmåler den ene veien. Da lå jeg jevnt stort sett i 80-90 hele tiden på cruisekontroll, ikke eneste forbikjøring, kun meg i bilen.

Ikke noe å si på det syns jeg, ikke galt får en gammel bil med 4.4l v8 :)

Utrolig deilig tur bil, ligger uanstrengt under 2000 rpm på cruisekontroll samme hvilken bakke :)

På veien hjem var det noe mer aktiv kjøring og snittet endte vell på ca 1,3l da.

Men vanlig her hjemme er 1,6-1,7 da.. Bryr meg ikke såå utrolig mye egentlig. men følger nå med da naturligvis :) Er jo bare å fylle når den sier ifra så :)

Clevion, de selger slikt på Biltema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en norsk nettside/butikk man kan få kjøpt sånn plastic panel remover tool? Har brukt bakenden på en gaffel for og ta ut diverse ting, men tenkte jeg skulle få kjøpt inn noe som faktisk er beregna på og ta ut paneler og sånne ting i bilen :)

Jula har et sett, det skal være veldig bra. Kjenner flere her inne som bruker det og er kjempe fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...