awt Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Er nok ikke så eksostisk dessverre. Er på en dansk oljeplattform, men det er ikke ledige rom på den jeg jobber på, så jeg bor på en annen og flyr helikopter morgen og kveld. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Gjør du det fast 2/4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Går tre meter ifra husdøren til bilen, kjører i 10 minutter og går 6 meter ifra bilen og inn døra på jobb Skal ikke klage på det. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Gjør du det fast 2/4? Jeg jobber 2-3/2-4, men er ikke fast i Danmark om det var det du tenkte på. Når det er sagt så er det relativt ofte turene er kortere enn to uker, og friperiodene tilsvarende lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Går tre meter ifra husdøren til bilen, kjører i 10 minutter og går 6 meter ifra bilen og inn døra på jobb Skal ikke klage på det. nesten så du kunne gått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Noen her som har erfaring med å leie bil fra SIXT i Munchen eller andre områder? Har tenkt å leie en BMW 650i GC fra dem, men litt usikker på hvor man IKKE har lov å kjøre bilen Planen er en tur ned til Antibes i Frankrike, via Østerrike, kanskje Sveits og Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Det er faktisk relativt billig å leie M3 fra Sixt Tyskland i sommerhalvåret, så du kan jo også vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Nja, liker 6 serien bedre en 3 serien Og skal kjøre en del så er det kurrant med KM på 6GC inkludert. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Nürburgring er et sted du ikke har lov til å kjøre med leiebilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Noen her som har erfaring med å leie bil fra SIXT i Munchen eller andre områder? Har tenkt å leie en BMW 650i GC fra dem, men litt usikker på hvor man IKKE har lov å kjøre bilen Planen er en tur ned til Antibes i Frankrike, via Østerrike, kanskje Sveits og Italia. Normalt kan man ikke kjøre i østeurpa inkl. land som Polen og Tsjekkia med biler fra Sixt. Man kan overraskende heller ikke kjøre i Italia. Såvidt jeg vet kan man imidlertid lage spesielle avtaler dersom det er nødvendig. Jeg har veldig god erfaring med Sixt. Vi leide en helt ny (hadde ca. 300 Km på telleren) Citroën C5 stasjonsvogn med den største dieselmotoren i Tyskland (Flensburg) i fjor sommer. Alt gikk som smurt med bilen og selve leien av bilen. Du bør imidlertid gjøre alt klart over nettet inkl. betaling etc. iom. at det ofte kan være litt stress på utleiestedet. Noen utleiesteder har heller ikke bemanning vedr. leieavtalen/betaling etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 La oss snakke om dashcams. Hvor er strømkilden på de populære modellene, oppladbar batteri, 12V eller direkte oppkobling mot bilens strømanlegg? Kjekt å ha just-in-case. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Finnes flere tråder her som omhandler dette: http://bimmers.no/topic/776418-dashcam/ http://bimmers.no/topic/778091-dashcam-i-x3-f25-2013 http://bimmers.no/topic/769403-har-du-dash-cam-søker-erfaringer/ Sikkert flere også. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 La oss snakke om dashcams. Hvor er strømkilden på de populære modellene, oppladbar batteri, 12V eller direkte oppkobling mot bilens strømanlegg? Kjekt å ha just-in-case. De fleste dashcam tar vel strøm via sigarett tenneruttaket. Har selv et dod lsw 430 jeg kjøpte på ebay. Er ikke helt fornøyd med det. Software fungerer dårlig på windows, støtter bare 32gb minnekort (som holder til ca 5 timer i 1080p), sliter med at det ikke finner minnekort innimellom, pin beskyttelse fungerer dårlig. Utover det fungerer det greit etter fikling i innstillinger. God bildekvalitet og generelt tut og kjør. Må dog koble det ut i helgene ettersom det tapper batteri siden det alltid står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 De fleste dashcam tar vel strøm via sigarett tenneruttaket. Har selv et dod lsw 430 jeg kjøpte på ebay. Er ikke helt fornøyd med det. Software fungerer dårlig på windows, støtter bare 32gb minnekort (som holder til ca 5 timer i 1080p), sliter med at det ikke finner minnekort innimellom, pin beskyttelse fungerer dårlig. Utover det fungerer det greit etter fikling i innstillinger. God bildekvalitet og generelt tut og kjør. Må dog koble det ut i helgene ettersom det tapper batteri siden det alltid står på. Litt klønete med en 12V ledning som alltid står i dashen, da. Hadde glatt betalt litt ekstra for god kvalitet (kompakt design med smarte løsninger). Får lese gjennom trådene awt linket til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Noen her som har erfaring med å leie bil fra SIXT i Munchen eller andre områder? Har tenkt å leie en BMW 650i GC fra dem, men litt usikker på hvor man IKKE har lov å kjøre bilen Planen er en tur ned til Antibes i Frankrike, via Østerrike, kanskje Sveits og Italia. Hvorfor ikke kjøre med din egen bil? Så får du litt fine opplevelser med bilen Hadde i såfall aldri giddet å leie samme bil som jeg har, måtte vært noe helt annet sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg