Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Jeg hadde valgt X3, XC60, Q5, Jeep Cherokee, Nissan X-Trail og Ford Kuga før jeg valgte den Land Roveren... Designet var virkelig rotete, stutt og lite elegant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 I kategorien "Klinkødd-parkering" rager denne høyt. Førstemann til bilen må klatre inn passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Det ser ut som om sjåføren i Mercedesen nettopp har gjort dette da han parkerte (altså klatre ut på passasjersiden). Det hadde ikke jeg giddet selv om jeg var full av faen den dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Det er sånn jeg ser for meg Wicky gjør mot kompisene sine på en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Det er sånn jeg ser for meg Wicky gjør mot kompisene sine på en god dag Wicky? Klatre ut på passasjersiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Wicky? Klatre ut på passasjersiden? Såklart ikke, han har jo egen sjåfør når han er i køddehumør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Det jeg ikke skjønner er at med den svingen Merca har på hjula så hadde den aldri kunne kjøre inn i lommen uten å ta med seg siden på Toyotan. Men Toyotaen har is på rutene og det har ikke Merca, så Toyotaen må ha stått der først. Så her har vi med en Mercesjåfør som har parkert, lagt rattet over og krabba ut passasjer siden av en eller annen merkelig grunn... Eller Toyotaen parkerte der dagen i forveien, rygget inn og klatret ut passasjer døra og Merca har kupevarmer siden den ikke har is på rutene... Eller Merca ble kjørt av en veldig veldig tynn mann som hadde noe uoppgjort med eiern av Corollan... Eller så er eierene av begge bilene veldig tynne og parkerer tett oppi hverandre med vije for å gi bedre plass til de andre... Litt må man konspirere en sen Torsdagskveld ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Det jeg ikke skjønner er at med den svingen Merca har på hjula så hadde den aldri kunne kjøre inn i lommen uten å ta med seg siden på Toyotan. Men Toyotaen har is på rutene og det har ikke Merca, så Toyotaen må ha stått der først. Så her har vi med en Mercesjåfør som har parkert, lagt rattet over og krabba ut passasjer siden av en eller annen merkelig grunn... Eller Toyotaen parkerte der dagen i forveien, rygget inn og klatret ut passasjer døra og Merca har kupevarmer siden den ikke har is på rutene... Eller Merca ble kjørt av en veldig veldig tynn mann som hadde noe uoppgjort med eiern av Corollan... Eller så er eierene av begge bilene veldig tynne og parkerer tett oppi hverandre med vije for å gi bedre plass til de andre... Litt må man konspirere en sen Torsdagskveld Apropo det på konspirere, mye man kan konspirere om når han har fått i seg noen kald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Kanskje sjåføren av MB'en har klatret ut av vinduet... det kan se ut som om sidevinduet på sjåførsiden er helt åpent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Jeg ser et speilbilde av et tre på denne pc'n hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/jan-olav-ble-forbikjoert-dette-kan-umulig-gaa-bra/a/23389625/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Noen får finne ut hvem som eier E klassen å spør åssen han fikk det der til tror jeg Wicky kjenner han sikkert.. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/jan-olav-ble-forbikjoert-dette-kan-umulig-gaa-bra/a/23389625/ Et godt eksempel på hva som skjer om man bremser hvis man får massiv vannplaning, i dette tilfellet forårsaket av slaps/snø i veibanen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Min far oppdaget en parkeringsbulk på venstre bakskjerm igår. Trolig kommet etter han stod i kjelleren på en bilferge. Ser ut som det ikke er blitt lakkskade. Så til spørsmålet, er det noen som har noe lurr tips og triks på hvordan en kan massere ut denne bulken? Eventuelt noen i Haugesundsområdet som kan dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Ta kontakt med Caropractor 1. Han er innom Haugesund fra tid til annen for å gjøre jobb hos bilforhandlere, så han har ofte mulighet til å ta private på kveldene. Han tok noen parkeringsbulker på e46-en jeg hadde, og jobben var veldig godt utført. Jeg fant aldri bulkene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg