Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Neineinei og jajajaja!

Nåværende rute er helt klar ØVERST. . Mens nye ruta har gråskygge øverst :)

Jeg har aldri blitt stoppa pga solfilm. .. hadde det på de 2 forrige bilene mine og.. gjelder å få det gjort på rett sted og med riktig kombo så går det fint [emoji6]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citroën SM som kom på markedet i 1970 har en luftmotstand på 0,26. Tesla Model S har en luftmotstand på 0,25. Det er forøvrig ikke vanlig at supersportsbiler har en lav luftmotstand. Vinger og spoilere skaper mye downforce, men også mye luftmotstand. Designet er derfor et kompromiss. Både Porsche 918 og McLaren P1 har f.eks en luftmotstand på 0,34... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er det ikke 0-100 som er kult å diskutere lenger nei.

De skjønte ikke poenget, var ikke meningen å starte noen konkurranse om hvilken bil som har lavest luftmotstand. Da kunne jeg like gjerne ha nevnt 2006 Ford Escape SUV som har 0,27...omtrent like interessant som alle de andre ikke BMW bilene som blir nevnt her..

Jeg gir meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skjønte ikke poenget, var ikke meningen å starte noen konkurranse om hvilken bil som har lavest luftmotstand. Da kunne jeg like gjerne ha nevnt 2006 Ford Escape SUV som har 0,27...omtrent like interessant som alle de andre ikke BMW bilene som blir nevnt her..

Jeg gir meg

Ser liksom ikke poenget med slike tørre fakta. Ingen går rundt og husker på det i hodet, så det blir meningsløst for meg. Jeg kan også google frem hvem som har hvilke tall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...