Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har lenge vurdert uoriginale M-pakker opp mot originale til min bil. Spesielt mtp avtagbar hengerfeste, passform, og kvalitet... 

I dag tok jeg endelig motet til meg å bestilte komplett originale M-pakke, godt å ha det overstått! Får bare unngå å sjekke siste bevegelser på kontoen fremover, så tenker jeg det bli bra :)

Pris og fra hvor :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye E klassen :D

Det vel ikke det endelige designet dog men er nok ikke lenge til den "lekkes" :) Håper for guds skyld de er heldigere med hekken en på C-klassen og på dette bildet over her, lyktene blir for små og rumpa for rund til at det ser pent ut. Ellers så synes jeg dagens 212 kom seg etter facelift, særlig med AMG pakka så må jeg innrømme at den ser bra ut. Helt til det parkerer en F10 M-sport ved siden av :P

Neste 5-serie G30 spekulerer de så langt i at skal se slik ut, BMW har selv sagt at designet ikke skal være revolusjonerende men at teknologien under skallet skal sette nye standarder. Modellen skal også slankes med rundt 100 kilo (noe den trenger, F10 er TUNG) og minst ett hybridalternativ skal bli tilgjengelig i form av drivlinjen til I8. Ellers så skal det komme rekkefirere, rekkeseksere og V8ere som på dagens modell. Noen har ryktet om at 550I skal få rekkesekser men i denne toppmodellen tror jeg det er viktig at det står en V8er, i enkelte markeder er det ett viktig punkt for å velge opp ifra 35i motoren :) Er ingen lett jobb BMW har med å erstatte en så stor suksess som F10 har vist seg være, får håpe de lykkes :)

post-47692-0-07845700-1426718611_thumb.j

post-47692-0-49771700-1426718618_thumb.j

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk facelift i 2013, som 2014-modeller, der bl.a. designet på frontlyktene ble endret. :)

 

--

 

Selvangivelsen er forøvrig tilgjengelig på nett. Jeg hadde ekstra skattetrekk i hele fjor for å være på den sikre siden, men det hjalp ikke gitt. :(

 

...eller det hjalp jo, for det kunne jo blitt mye verre enn det ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Da har jeg ikke lagt merke til det, eller så er det nesten ingen i Bergen som har facelift modellen. :P

Formen på lykten er ikke endret, men faceliften fikk LED lys som ekstrautstyr og xenon (med halogenpære blinklys) ble standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk facelift i 2013, som 2014-modeller, der bl.a. designet på frontlyktene ble endret. :)

 

--

 

Selvangivelsen er forøvrig tilgjengelig på nett. Jeg hadde ekstra skattetrekk i hele fjor for å være på den sikre siden, men det hjalp ikke gitt. :(

 

...eller det hjalp jo, for det kunne jo blitt mye verre enn det ble.

Nesten 8 K tilbake på skatten, det skal brukes på E30en :D woho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og titta på en E39 istad....Den starter fint, men så fusker den...og dør etter 1min... Å kjøre går "fint".... ga bånn gass...skjedde ingenting... men med moderat gass så går det an å kjøre den...I høy fart funkern helt fint... Etter en runde med diagnose så står det at sylinger 3 ikke har bra kompresjon... Kan det være noe så enkelt som en dårlig tennplugg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...