Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet! :D Du logger ut

 

Noen som har peil på hvorfor spilleren min er drit dårlig når en spiller gjennom Bluetooth? "God" lyd med aux, men BT er virkelig tragisk dårlig.

Endret av Einarsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mobilen så kan eg hvertall hukke av "vis som innlogget" Når eg logger meg inn. Prøv

 

Åja, stemmer.. Er så lenge siden jeg sist logget inn, så husker ikke at det var en valgmulighet. Vet ikke hvorfor jeg har hukket av den i det hele tatt. :unsure: Takk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! :D Du logger ut

Noen som har peil på hvorfor spilleren min er drit dårlig når en spiller gjennom Bluetooth? "God" lyd med aux, men BT er virkelig tragisk dårlig.

Dårlig bluetooth på spilleren da, var slik med Dynavin d99, men pioneer spilleren jeg har nå er helt toppers.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MFjeld- hvordan mistet du lappen? På E16 mot Skui eller på E18? Hvilken bil kjørte UP?

Fredrik 90 - beklager at jeg var litt krass, fikk litt dårlig samvittighet i etterkant. Sånn blir man etter to flasker vin....

Angående sitering så er jeg helt ute å kjøre på dette forumet om dagen. Det funket normalt på min gamle Laptop frem til juletider, men med min nye laptop samt på ipad får jeg ikke sitering til å funke på bimmers. Får heller ikke til å legge inn skrift mellom vedlegg/bilder. Føler meg som en 90-åring på nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fast and furious 7 igår, og når man har fulgt med siden film nr 1 kom i 2001. Ble slutten ganske trist på nyeste filmen, men en bra hyllest til Paul Walker..

Filmen var bra og anbefales!! Men film nummer 1, er den virkelige bilfilmen av de 7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fast and furious 7 igår, og når man har fulgt med siden film nr 1 kom i 2001. Ble slutten ganske trist på nyeste filmen, men en bra hyllest til Paul Walker..

Filmen var bra og anbefales!! Men film nummer 1, er den virkelige bilfilmen av de 7..

 

 

Enig i den...1ern var den rene bilfilmen..de resterende er actionfilmer med kule biler bare.. 

 

Litt kult at "walker" kjører en knall hvit supra i siste scenen med Dom...En engel-bil...og en smule trist slutt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...