Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ren nyskjerrighet, hvem snakker om å begynne å banke opp folk? Kan ikke se å ha lest det noe sted her..

Ingen som har sagt noe om banking nei, var mest for å få fram poenget mitt :)

For å bidra med noe litt mer spennende til denne tråden, så har jeg blitt helt hekta på å dyrke egne grønnsaker og urter. Haha. Har skaffet meg tre pallekarmer som jeg skal så i. Tenk så deilig å kunne lage egne marinader og salater, av hjemmedyrkede ingredienser! Neste år får jeg finne fram hønsehuset igjen, og begynne å produsere kylling også :bart:

Nå er det endelig helg her i gården også, god helg til dere alle.

Skrevet

For å bidra med noe litt mer spennende til denne tråden, så har jeg blitt helt hekta på å dyrke egne grønnsaker og urter. Haha. Har skaffet meg tre pallekarmer som jeg skal så i. Tenk så deilig å kunne lage egne marinader og salater, av hjemmedyrkede ingredienser! Neste år får jeg finne fram hønsehuset igjen, og begynne å produsere kylling også :bart:

Nå er det endelig helg her i gården også, god helg til dere alle.

Jeg tok med noen pallekarmer hjem fra jobb som fruen driver å dyrker litt forskjellig i nede i hagen, ser ut til å være litt artig det der. Er noe eget med å spise noe ifra egen hage synes jeg også :) En kollega har masse høns hjemme, han forsyner oss alle med egg iallfall ;)

Jada... idag var det 21 varmegrader her i Århus (18 grader nå mens dette skrives). Fantastisk deilig med litt pre-sommerfølelse... :cool:

Ja sommeren kom tidlig, har allerede begynnt å bruke aircondition i bilen. Vel den står jo på hele året men jeg har begynt å bruke den til kaldluft ;)

Skrevet

Fælt å måtte ringe å anmelde barndoms-bestekompisen for fyllkjøring... men alkohol og kjøring hører ikke hjemme noen sted! Håper bare han blir stoppet før noen kommer til skade! [emoji20]

Skrevet

Fælt å måtte ringe å anmelde barndoms-bestekompisen for fyllkjøring... men alkohol og kjøring hører ikke hjemme noen sted! Håper bare han blir stoppet før noen kommer til skade! [emoji20]

Mye bedre det enn å eventuelt ende opp med å ha det på samvittigheten å vite at han hadde gjort noe sånt, hvis han hadde tatt livet av noen.

Skrevet

Jada... idag var det 21 varmegrader her i Århus (18 grader nå mens dette skrives). Fantastisk deilig med litt pre-sommerfølelse... :cool:

For å sette det litt i perspektiv; er i Lahore nå. Airconditionen står på 25 grader i rommet og det oppleves som kjølig når man kommer hjem etter å ha vært en kort tur ut. Noe sier meg at jeg kommer til å gå lei av varmen veldig, veldig fort nå :P

Og jaaaaaaaaaa:

nissan_skyline_1971-2012-55299525b66ce.j

Innser at jeg liker japanske og britiske biler mye mer enn tyske :P

Skrevet (endret)

De bilene jeg kan tyde i den ulykken er en E34, F10, Nissan Primera, E46 Touring? og VW Passat. I såfall en skikkelig BMW smell ;)

Edit: Så ett annet bilde nå, er ikke en E46 men en A6 Avant C5.

Innser at jeg liker japanske og britiske biler mye mer enn tyske :P

Noe sier meg at du allerede har vært alt for lenge i varmen :P

Endret av Fredrik 90
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...