316 Skrevet April 11, 2015 Skrevet April 11, 2015 Var de jeg tenkte på. Kan godt skru de av for noen jeg.
Daniel. Skrevet April 11, 2015 Skrevet April 11, 2015 Kan jo sikkert ta de av, og prøve å selge de på E34 gruppen på Facebook
sandersander Skrevet April 11, 2015 Skrevet April 11, 2015 Av ren nyskjerrighet, hvem snakker om å begynne å banke opp folk? Kan ikke se å ha lest det noe sted her.. Ingen som har sagt noe om banking nei, var mest for å få fram poenget mitt For å bidra med noe litt mer spennende til denne tråden, så har jeg blitt helt hekta på å dyrke egne grønnsaker og urter. Haha. Har skaffet meg tre pallekarmer som jeg skal så i. Tenk så deilig å kunne lage egne marinader og salater, av hjemmedyrkede ingredienser! Neste år får jeg finne fram hønsehuset igjen, og begynne å produsere kylling også Nå er det endelig helg her i gården også, god helg til dere alle.
Fredrik Skrevet April 11, 2015 Skrevet April 11, 2015 Jada... idag var det 21 varmegrader her i Århus (18 grader nå mens dette skrives). Fantastisk deilig med litt pre-sommerfølelse... Haukefer reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2015 Skrevet April 11, 2015 For å bidra med noe litt mer spennende til denne tråden, så har jeg blitt helt hekta på å dyrke egne grønnsaker og urter. Haha. Har skaffet meg tre pallekarmer som jeg skal så i. Tenk så deilig å kunne lage egne marinader og salater, av hjemmedyrkede ingredienser! Neste år får jeg finne fram hønsehuset igjen, og begynne å produsere kylling også Nå er det endelig helg her i gården også, god helg til dere alle. Jeg tok med noen pallekarmer hjem fra jobb som fruen driver å dyrker litt forskjellig i nede i hagen, ser ut til å være litt artig det der. Er noe eget med å spise noe ifra egen hage synes jeg også En kollega har masse høns hjemme, han forsyner oss alle med egg iallfall Jada... idag var det 21 varmegrader her i Århus (18 grader nå mens dette skrives). Fantastisk deilig med litt pre-sommerfølelse... Ja sommeren kom tidlig, har allerede begynnt å bruke aircondition i bilen. Vel den står jo på hele året men jeg har begynt å bruke den til kaldluft
Daniel. Skrevet April 11, 2015 Skrevet April 11, 2015 http://www.tv2.no/2015/04/12/nyheter/biljakt/trafikkulykke/politi/6790596 E34 som står midt i der?
Kvasi Skrevet April 12, 2015 Skrevet April 12, 2015 http://www.tv2.no/2015/04/12/nyheter/biljakt/trafikkulykke/politi/6790596 E34 som står midt i der? Jepp, og en E46 touring bak den ser det ut som.
Daniel. Skrevet April 12, 2015 Skrevet April 12, 2015 Jepp, og en E46 touring bak den ser det ut som. Ser mer ut som A6 C5 Avant. Men kan godt være E46.
Halvor_nor Skrevet April 12, 2015 Skrevet April 12, 2015 Fælt å måtte ringe å anmelde barndoms-bestekompisen for fyllkjøring... men alkohol og kjøring hører ikke hjemme noen sted! Håper bare han blir stoppet før noen kommer til skade! [emoji20] Nytern reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet April 12, 2015 Skrevet April 12, 2015 Fælt å måtte ringe å anmelde barndoms-bestekompisen for fyllkjøring... men alkohol og kjøring hører ikke hjemme noen sted! Håper bare han blir stoppet før noen kommer til skade! [emoji20] Mye bedre det enn å eventuelt ende opp med å ha det på samvittigheten å vite at han hadde gjort noe sånt, hvis han hadde tatt livet av noen.
noekult Skrevet April 12, 2015 Skrevet April 12, 2015 Jada... idag var det 21 varmegrader her i Århus (18 grader nå mens dette skrives). Fantastisk deilig med litt pre-sommerfølelse... For å sette det litt i perspektiv; er i Lahore nå. Airconditionen står på 25 grader i rommet og det oppleves som kjølig når man kommer hjem etter å ha vært en kort tur ut. Noe sier meg at jeg kommer til å gå lei av varmen veldig, veldig fort nå Og jaaaaaaaaaa: Innser at jeg liker japanske og britiske biler mye mer enn tyske Daniel. reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2015 Skrevet April 12, 2015 (endret) http://www.tv2.no/2015/04/12/nyheter/biljakt/trafikkulykke/politi/6790596 E34 som står midt i der? De bilene jeg kan tyde i den ulykken er en E34, F10, Nissan Primera, E46 Touring? og VW Passat. I såfall en skikkelig BMW smell Edit: Så ett annet bilde nå, er ikke en E46 men en A6 Avant C5. Innser at jeg liker japanske og britiske biler mye mer enn tyske Noe sier meg at du allerede har vært alt for lenge i varmen Endret April 12, 2015 av Fredrik 90 FredrikE24 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg