Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager uten bil, da var det godt å få henta den igjen i dag! :D

Ny front, digg å slippe å gå å irritere seg over den lenger.... ;)

Skrevet

post-45412-0-07905100-1431541462_thumb.j

Ikke alle som har hatt en bondbil i garasjen, hjemme hos mine foreldre her, for en del år siden. Var så vidt den gikk i garasjen :)

Skrevet

Ikke alle som har hatt en bondbil i garasjen, hjemme hos mine foreldre her, for en del år siden. Var så vidt den gikk i garasjen :)

Det er vel den i midten der tenker jeg, Cadillac Feetwood 75 ;) Var vel ifra "You only live Twice" filmen som er ifra 1967. Sekvensen her er forøvrig filmet i Fredrikstad området om jeg ikke tar feil :)

post-47692-0-80003800-1431542408_thumb.j

Skrevet (endret)

Plymouth?... er det ikke Vazelina -bilen?... :-P

Apropos amcars med litt image...

Endret av Fredrik
Skrevet

Det er vel den i midten der tenker jeg, Cadillac Feetwood 75 ;) Var vel ifra "You only live Twice" filmen som er ifra 1967. Sekvensen her er forøvrig filmet i Fredrikstad området om jeg ikke tar feil :)

dickpic

Vil tippe det er Mågerø på Tjøme pga de flotte kuplene? :P

radarXart858.jpg

Skrevet

Noen som har tips til noen gode drinker?

Nærmer seg 17. mai, og har blitt tradisjon at jeg disker opp med diverse tørsteslukkere til vennegjengen på den store dagen.

Er litt over vodka Redbull-nivået, men er ikke profesjonell miksolog for å si det sånn :)

Skrevet

Det er egentlig en Fury som er strekt, bygd om og rebadget Chrysler Coronado. Bilen ble forresten stjålet i London og var borte i 6 år før den ble lagt ut for salg, morsomt at det går an... Hahaha.

Skrevet (endret)

Noen som har tips til noen gode drinker?

Nærmer seg 17. mai, og har blitt tradisjon at jeg disker opp med diverse tørsteslukkere til vennegjengen på den store dagen.

Er litt over vodka Redbull-nivået, men er ikke profesjonell miksolog for å si det sånn :)

Jeg er fryktelig glad i Long Island Iced Tea, den beste drinken jeg får servert, så er Mojito(veldig styr og lage..) en god nummer to, nummer tre er Tequilla Sunrise(tranebærjuicen eller grenadine er viktig å få med på toppen grenadin er det riktige, men har sett fler bruke tranebær..). Har man ikke noe for å lage de tre tingene; Vodka + Coca Cola eller Bacardi Razz og Coca Cola :-k , altså ikke så nøye på det.

Sånn med tanke på varmt vær etc. Er Long Island forfriskende, men man blir vel sett på som litt kjedelig som alltid foretrekker det. Samtidig har det lett for å bli sterkt, så man bør være "glad" i brennevin :P

Endret av FredrikE24
Skrevet

Gin er undervurdert og smaker stadig fabelaktig bar (hvis det er god kvalitet), med tonic eller med eple/appelsinjuice. Gin er også et bra utgangspunkt for longdrinks, men det er ikke helt min greie... :)

Hva med å prøve god italiensk grappa (Nardini)?... ikke mange kjenner til det brennevinet som holder 40-50%... :)

Skrevet

Jeg er fryktelig glad i Long Island Iced Tea, den beste drinken jeg får servert, så er Mojito(veldig styr og lage..) en god nummer to, nummer tre er Tequilla Sunrise(tranebærjuicen eller grenadine er viktig å få med på toppen grenadin er det riktige, men har sett fler bruke tranebær..). Har man ikke noe for å lage de tre tingene; Vodka + Coca Cola eller Bacardi Razz og Coca Cola :-k , altså ikke så nøye på det.

Sånn med tanke på varmt vær etc. Er Long Island forfriskende, men man blir vel sett på som litt kjedelig som alltid foretrekker det. Samtidig har det lett for å bli sterkt, så man bør være "glad" i brennevin :P

Takk! Fælt å si det, men Tequilla Sunrise er "frokosten" 17. mai.  Hvor kjøper du forresten grenadin? Pleide å kjøpe det på Meny før, men finnes ikke på den lokale butikken lengre.

Er enig angående Long Island, den er deilig!

Hendricks, tonic og agurk er brukanes i godværet.

Skal prøves! Blir nok en tur på polet på fredag, så bare å mate på med tips om dere har noe mer :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...