Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det jeg trodde også, brukte litt tid på å søke rundt for å legge meg "riktig". Egentlig med håp om å slippe unna skravlehøner og skambud.

Men, etter å ha blitt tilbudt 100, 105 og 110 i løpet av dagen så ser det ut som jeg må finne meg i skambud her også. 

Er heldigvis ikke krise enda, så den får bare ligge der til noen som vet hva de vil ha dukker opp :)

Takk for det forøvrig! Kjekt å få bekrefta at jeg ikke er helt på jordet. 

Skrevet (endret)

Hadde ikke gjort noe å komme over noen rustfrie E34 karroserideler også i fargen Fjordgrau ;)

Din bil ser jo svært bra ut på bildet hvertfall! Men er kjekt å kjøpe det om man kommer over noe rustfritt om man har plass til å lagre det.

Det er ganske ille hos meg.. Dette er forskjermer og bakluke, dørene er like dårlige og bak saccoen på ene skjermen er det ikke mer igjen av selve skjermen.. Henger fast i et feste..

DE101CA7-0A6F-44EE-98E0-12C205AF331A_zps

C67A3B6C-78B8-4AC2-B8E0-40F800A654B1_zps

f59b0ac0-efc9-474d-a4f8-e2decf4629ca_zps

Alle bør holde seg til BMW, og dette bør være god underholdning på en Mandag?

Endret av FredrikE24
Skrevet

Hadde ikke gjort noe å komme over noen rustfrie E34 karroserideler også i fargen Fjordgrau ;)

Haha, skulle sagt det litt før!

Solgte 4 rustfrie dører i den fargen for 100 kroner pr. stykk i påsken.

Har frontfanger igjen, om du trenger det?

Skrevet

Eksamenslesing, her går det i Butterworth-filtre, og Butterworth-polynomer, samt Chebyshev :lecture: . Pensumet er langt større enn det, men det jeg driver med akkurat nå.

Har sittet med det hele uka, og har en eksamen som er i morgen. Føler at jeg hadde god kontroll allerede på Fredag :mrgreen:

Fikk tak i "rustfrie" karosserideler til Merca mi igår, fikk alle løse karosserideler i samme farge som jeg har for 3000kr, så det mener jeg det var verdt :P

Så da planlegger jeg å lage meg en slags lakkboks i garasjen for å få lakkert noen smådetaljer som skal på plass før montering. Har ikke plukka det av enda, men det blir nok gjort 1. Juni :)

Skal ikke ha panseret dog, da bilen egentlig er en MOPF-1 bil, og jeg har MOPF-2.

11328790_1591103504498175_366008182_n.jp

Sånn.. Dagens dose Mercedes.. :P Men det er det jeg driver med om dagen, så da får det bli sånn. Må vel få meg BMW igjen snart :police:

Ikke viktig når du kanskje har den fineste klassiske Mercedesen. W124 som stasjonsvogn er nydelig og akkurat denne blåfargen passer enormt bra. Jeg hadde den samme fargen på min 1990 W124... :)

Skrevet

Sikkert mye lettere å skaffe deler i den fargen enn Islandsgrønn.. Tror ikke jeg har sett andre enn meg og Sveigis med den fargen.

Skrevet

Sikkert mye lettere å skaffe deler i den fargen enn Islandsgrønn.. Tror ikke jeg har sett andre enn meg og Sveigis med den fargen.

Jeg hadde flaks da jeg hadde min islandgrønne E34, kjøpte ett lass av rustfrie deler når jeg først kom over de :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...