Skårholen Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Fikk du egentlig solgt E30n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Solgte jo 02n for å bygge garasje, så får prøve å få til en garasje før jeg finner en bil jeg heller vil ha Det visste jeg ikke, at du hadde solgt den. Hva er bilplanen videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Roter Men hadde tenkt å si at du holdt på å skifte kupefilter, men var litt vel mye demontert for en slik jobb, selv om plasseringen er helt tilbakestående på E34.. Hehe, kunne godt ha vært kupefilteret ja. For mange år siden ble det ettermontert mobiltelefon i denne bilen, var en liten glippe på siden av panelet i midtkonsollen etter en mobilholder som har irriter meg grønn siden jeg kjøpte bilen. Peteimeter som jeg er så satte jeg i dag i gang med å få rettet opp dette, men måtte jo ha ut hele midtkonsollen mellom setene, hanskerom, plater under ratt osv Trodde alle E34 så sånn ut med åra jeg Holder våre biler (F10 og F06) seg like godt som E34 når de er over 20 år gamle så kan vi heller snakkes E34 holder seg godt de. Merker godt at dette er solide biler som er godt skrudd sammen, alt er gjort sikkelig og ingenting er underdimensjonert. Hele midtkonsollen består jo av kun to store deler, på mange biler er det masse smådeler satt sammen. Imponerer meg stadig hvor godt ting fortsatt henger sammen etter så mange år med bruk og slitasje Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Bra biler det ja Synd rusten tar dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Bra biler det ja Synd rusten tar dem. Ja de ruster noe voldsomt, dessverre Må nesten vinterlagret dem for at de ikke skal ruste, har dog klart å holde det lille jeg har på min i sjakk. Nå skal det vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Ja de ruster noe voldsomt, dessverre Må nesten vinterlagret dem for at de ikke skal ruste, har dog klart å holde det lille jeg har på min i sjakk. Nå skal det vekk Ja du er heldig du Jeg må ta deler av kanalene på begge sider. Er redd for at rusten kanskje har spredd seg innover også, gleder meg ikke til å se hvordan det ser ut inni der. Dessuten har alle dørene rust nederst i hjørnet, og bagasjelokket har en fin mellomstor rustflekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Det visste jeg ikke, at du hadde solgt den. Hva er bilplanen videre? MX5 eller Z3 når jeg har fått garasjen, evnt Porsche 914. Fredrik og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Vært på litt visninger i det siste. Hus som er "billig" her i fredrikstad må det gjøres endel med... men jeg vil ha et litt eldre hus, blokk blir ikke noe for meg desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Denne har jeg ikke hørt før... En pensjonist kjørte sin nye BMW Z4 cabriolet ut av bilbutikken. Litt etter kjørte han ut på motorveien. Han aksellererte opp til 150 km/t og lot vinden blåse i det lille håret han hadde igjen på hodet. "Fantastisk!" tenkte han og trykket enda litt hardere på gasspedalen. I sidespeilet så han plutselig en politibil med blålys bak seg. "Han der kan jeg kjøre fra" tenkte han og trykket gasspedalen i bånn, først til 190 så til 220 km/t. Da begynte fornuften å vende tilbake. "Hva i all verden er det jeg tenker på" sa han til seg selv. "Jeg er blitt for gammel til dette tullet". Han svingte inn til siden og ventet til politibilen tok ham igjen. Politibilen stanset bak ham og politimannen kom gående opp til mannens BMW. Han så på klokka, og sa: "Arbeidsdagen min slutter om 10 minutter. Det er fredag i dag, og jeg har fri i helgen. Hvis du kan gi meg en god forklaring på hvorfor du kjørte så fort, og jeg ikke har hørt den historien før, skal du slippe bot og inndragning av sertifikatet". Pensjonisten så alvorlig på politimannen og sa: "For mange år siden forlot min kone meg til fordel for en politimann. Jeg trodde du kom for å levere henne tilbake". "Ha en fortsatt god dag" sa politimannen og gikk. bimmerR og Dweezil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Jeg lurer på å kle igjen carporten min. Er det noen som vet reglene rundt dette? Er det bare å begynne eller må det søkes? Vet at garasje kan bygges uten søknad nå, men carport er jo "en del" av huset. Taket er allerede tett med drenering osv, så er bare å kle igjen sidene med kledning samt isolering og innvendig kledning Hadde vært utrolig deilig med lukket garasje så jeg faktisk kan ordne litt ting selv hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Tror det bare er å kjøre på. Kan jo bygge 50 kvadrat garasje så lenge mønehøyde er under 4 meter, gesimshøyde er ditt og datt osv. Bør være uproblematisk å kle igjen den da. e30_joakim og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Nåja, du må fortsatt ta hensyn til reguleringsplan, krav fra kommunen og slikt. Likevel hadde jeg kledd igjen en carport uten bekymring om det er greit for evt. naboer. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Satser på det går fint.. Takk for innspill i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 (endret) Etter 1. Juli trenger man vel i utgangspunktet ikke bry seg om naboer ang bygging(innenfor en hvis str osv.), tror det blir en del krangler rundt i diverse nabolag. http://m.dinside.no/931485/1-juli-2015-kommer-de-nye-byggereglene https://www.regjeringen.no/contentassets/22f2032608004d0a868d3cf60cc060c3/faktanotat_enklere_bygge_egen_eiendom.pdf Endret Juni 23, 2015 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Nåja, du må fortsatt ta hensyn til reguleringsplan, krav fra kommunen og slikt. Likevel hadde jeg kledd igjen en carport uten bekymring om det er greit for evt. naboer. De kan vel ikke styre hva du bygger på din egen tomt, du kan bygge en meter unna nabogrense vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg