Fredrik Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Hmmm... lite kult at gatekjøkkener/kebabsjapper nettopp du har vært på får anmerkninger av Mattilsynet i Oslo pga. dårlig hygiene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 (endret) Ekstra ille og kvalmt synes jeg det er når det skjer på store og seriøse restauranter slik det gjorde på Fridays Oslo S for et par måneder siden. Noen kolleger av meg ble dårlige der rett før avsløringen. Big Horn på Hamar ble nedlagt pga at Mattilsynet var på besøk og avdekket en rekke problemet inkludert fester for mindreårige. Endret Juni 23, 2015 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 De kan vel ikke styre hva du bygger på din egen tomt, du kan bygge en meter unna nabogrense vel. Jo. Du må fortsatt følge ting som maks utnyttelse av tomt, reguleringsplan (noen kommunerer praktiserer f.eks. maks en bod/garasje, mens andre praktiserer f.eks. maks 30kvm og slikt), avstand til offentlig vei, innkjøringskrav osv. For å si det slik: Hadde du fått lov når du måtte søke, har du lov nå. Hadde du fått avslag når du måtte søke har du ikke lov nå heller. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 (endret) Det er et fint lydbilde i den nye Audi RS3 (oldschool "gurglende" rekkefemmer)... og 280 Km/t klarer den også... en kul bil... Endret Juni 23, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Jo. Du må fortsatt følge ting som maks utnyttelse av tomt, reguleringsplan (noen kommunerer praktiserer f.eks. maks en bod/garasje, mens andre praktiserer f.eks. maks 30kvm og slikt), avstand til offentlig vei, innkjøringskrav osv. For å si det slik: Hadde du fått lov når du måtte søke, har du lov nå. Hadde du fått avslag når du måtte søke har du ikke lov nå heller. Dette med innkjøringskrav, hvor finner man noe om det? Lurer på hvilken veg jeg kan / må ha porten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Jeg kjenner ikke så mye til det, men det bør være relativt enkelt å finne utav. I tillegg skrev vel Saltkjelen litt om dette når du spurte om det tidligere en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 [emoji23] legg merke te at det er en post i en vag-gruppe HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 [emoji23] legg merke te at det er en post i en vag-gruppe det der blir som å kjøre med alvorlig kast i felgene da ....facepalm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 sukk.. var begynt og snuse litt på e30 m3... Men når di koster fra 300 og oppover får det bare bli med tanken e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Fornuftig... endelig noen gode nyheter fra nabolandet i øst... http://www.aftenposten.no/kultur/Sverige-dropper-DAB-radio-8070155.html Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Ja, det burde de så absolutt gjort her hjemme også, men det er nok for sent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 sukk.. var begynt og snuse litt på e30 m3... Men når di koster fra 300 og oppover får det bare bli med tanken Se etter biler i England, der koster de fra 200 000 NOK og oppover. E30 M3 kom dessuten bare med venstrestyring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Noen som veit når jeg får feriepenger? jobbet i maskingører firma fra sommer 2014 til nyttår. Fikk ikke feriepenger når jeg sluttet. Når kommer dette eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Jeg har sett litt på bil en stund men jeg og min samboer har konkludert med at vi beholder Velosteren så lenge som mulig(til vi en vakker dag trenger større plass). Det gir meg da spillerom til å etterhvert kjøpe bil nr 2. Eneste er at den vil/må jeg cashe ut kontant og siden jeg ikke har verdens beste lønn vil det ta litt tid ved tanke på boliglån(vi er på utkikk etter større, så denne posten vil øke og billån). Ihvertfall har jeg siktet meg inn på en tid om 1-2 år med månedlig sparing. Bilen jeg vil ha skal være gammel og enkel. Jeg har sett på E36 cab, Toyota mr2 mk1(kun denne som er interessant), Mazda MX5 eller BMW Z3. Vi får se om det blir realisert eller ei, men moro med en bil man kan skru på selv samt ikke gjør noe om den ikke er 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Noen som veit når jeg får feriepenger? jobbet i maskingører firma fra sommer 2014 til nyttår. Fikk ikke feriepenger når jeg sluttet. Når kommer dette eventuelt?Du burde fått de utbetalt allerede da du slutten, så ta kontakt med firmaet og spør etter de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg