Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Høres kjent ut. :P

Det gjør det ja.. :P Vanligvis står den på sånn noelunde flat parkeringsplass, men akkuratt nå står den parkert et sted som er litt i oppoverbakke fordi vi holder på å fikse kanalene, så var derfor jeg lå merke til det nå hehe. Men står i gir og satt en stein bak ene fremhjulet så tror nok den holder seg i ro hvis brekket ikke er bra nok haha.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til å bygge eksos til E39 530D M-Sport sedan? Hva bør jeg handle inn? Bør jeg kjøpe downpipe, eller går dette greit å sveises til med egne rør? Tenker 3toms med dieselstuss bak, innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en dag..

Jeg og en venn dro for å hente han en Porsche 924. Gammel bil, men skulle være bra teknisk ifølge forrige eier, bare noe småtteri før EU kontroll. Satte bilen i garasje, prøvde å starte, poff. Tok fyr i bensintanken tror vi, hele dritten opp i røyk..

Jeg hadde en god del verktøy og utstyr lagret i garasjen (som var garasjen vi brukte i forbindelse med jobben og div.)

Den nye girkassa til 7-serien smelta, var rimelig varmt der inne..

post-70993-0-63382300-1435183702_thumb.p

post-70993-0-21479900-1435183718_thumb.p

Dekka nærmest i høyre hjørnet var meningen å bruke på banen i helga, håper politiet blir ferdig med etterforskinga imårra så jeg får dem ut (kun det øverste som har tatt betydelig skade).

post-70993-0-43935600-1435184236_thumb.j

http://www.ranablad.no/rana/brann/porsche-tok-fyr-brannen-spredte-seg-til-garasjebygningen/s/5-42-69500

Flaks i uflaks da, 520'n hadde jeg flytta et stykke unna ca. 1 time før dette skjedde, så den berga jeg og er klar til sommertreff på ACR i helga.

post-70993-0-79239600-1435183738_thumb.j

Endret av TurboEgil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vet ikke om mange av dere er interessert i skateboarding.

Men Street League og X-Games utøver Ishod Wair lanserte nylig sitt nye pro-modell brett med sponsoren Real Skateboards.

At dette er aktuelt på et BMW-forum sier seg selv når grafikken er E30-fronten.

post-43083-0-26126400-1435185859_thumb.j

Tidligere har Chocolate Skateboards hatt grafikk med BMW 2002, dette omtalte jeg i Tulletråden v1.

http://www.artschoolvets.com/news/wp-content/uploads/2010/03/chocolate_car_grills_decks_01KLEIN.jpg

En annen side er:

http://elefantsupply.com/

De selger skateboard med BMW-print, men også andre kule BMW stuff(klær osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

960 som ligger på finn, 3 liter sekser. Annonsen gikk ut på finn, vil du ha den fortsatt? :)

En kamerat hadde en sånn, facelift med skinn og greier. Veldig fin bil egentelig, sikkelig Volvo som var veldig god å kjøre. Dette var en stasjonsvogn, eller herregårdsvogn som man sier på Volvospråket og hvis man la ned baksetene fikk man inn to europaller. Sykt god plass :) Men dau som faen, 0-100 på 9,5 sek og toppfart på 210 km/t er ikke imponerende i en bil som har 204 hester og veier 1560 kilo. For å sette det litt i perspektiv så bruker en E39 523I 8,8 sek til hundre og topper 235 km/t tross høyere vekt og 35 færre hester....

En bekjent solgte nettopp en rød 1998 modell 960 Stasjonsvogn, utrolig strøken og lite kjørt. Den fikk han over 100 000 for mener jeg, slikt kunne jeg nesten ha hatt selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var som sagt på visning i går, sto ca 18 biler i gården og langs veien. Dette skyldes vel at det er "billig" 

Var mye unge der , inkludert meg selv. 

Har gjort klart og skrevet et bud skjema på 900 000.- 

Skrev meg tidlig opp på innterese lista, men megler har ikke ringt enda.

legge inn bud før megleren ringer eller etter ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har helt sikkert megleren tatt kontakt med deg, men det er i bunn og grunn det samme når budet gis så fremt det har en akseptfrist til minimum kl 12.00 dagen etter siste annonserte visning. Når det er sagt vil et bud av din størrelse kunne bidra til å lokke med flere interessenter på en budrunde. Det er sjeldent lurt å skamby når det er et hav av andre potensielle budgivere, da dette kun driver prisen opp. Dersom det i tillegg var første visning, så ville et bud på 600.000kr lavere enn prisantydning aldri blitt akseptert heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså 900 000kr er vel å anse som altfor lavt. Mye jobb eller ei, ett hus med tomt så langt undet to millioner er barnemat sammenlignet med storbyer - og Fredrikstad kryper sakte men sikkert mot å bli en større by. Leiligheten min på 30kvm kjøpte jeg for mer enn det huset der er antydet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en dag..

Jeg og en venn dro for å hente han en Porsche 924. Gammel bil, men skulle være bra teknisk ifølge forrige eier, bare noe småtteri før EU kontroll. Satte bilen i garasje, prøvde å starte, poff. Tok fyr i bensintanken tror vi, hele dritten opp i røyk..

Jeg hadde en god del verktøy og utstyr lagret i garasjen (som var garasjen vi brukte i forbindelse med jobben og div.)

Den nye girkassa til 7-serien smelta, var rimelig varmt der inne..

attachicon.gifScreenshot_2015-06-24-20-52-28.png

attachicon.gifScreenshot_2015-06-24-20-51-37.png

Dekka nærmest i høyre hjørnet var meningen å bruke på banen i helga, håper politiet blir ferdig med etterforskinga imårra så jeg får dem ut (kun det øverste som har tatt betydelig skade).

attachicon.gifBrann2.jpg

http://www.ranablad.no/rana/brann/porsche-tok-fyr-brannen-spredte-seg-til-garasjebygningen/s/5-42-69500

Flaks i uflaks da, 520'n hadde jeg flytta et stykke unna ca. 1 time før dette skjedde, så den berga jeg og er klar til sommertreff på ACR i helga.

attachicon.gif1435162657375.jpg

Den var kjip ja!

Blir ACR på lørdag! Men er bare tilskuer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...