Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ettersom denne tilsynelatende er en Euro2 bil, så begynner den stadig å bli mer og mer verdiløs i Tyskland i form av at den ikke får kjøre i "Umwelt-zone" her og der. Det er kun Euro4 og nyere som får kjøre innenfor. Derfor selges slikt billig/eksporteres billig for tiden. Trenger ikke å være noe annet muffens egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka RentAWreck? Mener de har fri km. over en viss sum. Leier for x-antall døgn. Du kan jo kjøpe en ihjelkjørt bil som mest sannsynlig vil klare turen opp og kjøre den på prøveskilt evt. avskilte den asap etter ankomst.

ringer dem i morgen og hører.

Er ikke sikkert jeg behøver en varebil. Golf 3en min blir overraskende stor når jeg feller ned setene, og siden det er en kombi, så er "hele" bakdelen av bilen en del av bagasjelokket hvis du skjønner, så det er KUN hvis jeg må ta med mid egen seng at jeg skal vurdere varebil. Men prisene må være verdt det.

Utleier sa at kanskje han kunne ordne seng, hvis noen av nåværende beboere som skal flytte, etterlater sin, så det blir ikke å ta avgjørelse før 1-2 dager før 1. august. Men takk for tips, skal ringe og hør med dem i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte også på det men dette ser bedre ut. Dessuten hindrer ikke varmepumper innsyn og heller ikke solstråler. Denne demper 95 prosent stråler og masse varme :)

Endret av 316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...